• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030 року

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: c6687af1a5c449c3b5bb3ca62b2672ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-01-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.09.2021 14:51 - 25.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2021 Одеса № 501 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 501 Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 6 UA-2020-05-28-007433-b 28.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС») та Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» (далі – ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011»), протокол засідання тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 18.06.2020 № 13 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 22.06.2020 № 14 про прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011» оприлюднене в електронній системі закупівель 23.06.2020, договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 31.07.2020 № 10, додаткова угода від 02.10.2020 № 1, додаткова угода від 15.12.2020 № 2, додаткова угода від 30.04.2021 № 3, додаткова угода від 01.07.2021 № 4, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 13.09.2021. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. До участі у процедурі відкритих торгів за вищезазначеним предметом закупівлі подали свої тендерні пропозиції через електронну систему закупівель два учасники, а саме: ТОВ «ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС» з пропозицією 750 000,00 грн та ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011» з пропозицією 996 000,00 гривень. Пропозиція ТОВ «ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС» була відхилена Замовником, як така що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011» (далі – Учасник) не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини першої розділу І додатку 1 до тендерної документації Замовник установив наступну вимогу: Учаснику необхідно надати довідку на бланку Учасника (у разі наявності бланку) в довільній формі про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, зокрема не менше чотирьох працівників з вищою освітою екологічного спрямування та досвідом роботи у сфері екології та поводження з відходами не менше трьох років, наявність інженера-проектувальника у сфері захисту навколишнього природного середовища (додаток 5 до ТД), за підписом уповноваженої посадової особи. Відповідність освіти та досвіду роботи повинні бути підтверджені дипломами, сертифікатами та свідоцтвом встановленого зразка з позначенням номеру та дати видачі. Так, в складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження наявності у інженера-проектувальника у сфері захисту навколишнього природного середовища Андрійчука С.В. вищої освіти екологічного спрямування надано диплом Кам’янець-Подільського сільськогосподарського інституту за спеціальністю «Механізація сільського господарства». Крім того, надано свідоцтво Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Міністерства екології та природних ресурсів України про прослуховування курсу з підвищення кваліфікації Андрійчука С.В. з 08.10.2012 по 12.10.2021 за напрямом «Розроблення документів, у яких обгрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, організацій та громадян-підприємців». Також надано свідоцтво Інженер-проектувальник Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» товариства з обмеженою відповідальністю «Центр підвищення кваліфікації «Європроект» про підвищення кваліфікації Андрійчука С.В. з 10.10.2018 по 12.10.2018 за напрямом «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища». В довідці Учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 16.06.2020 № 252, яка надана в складі тендерної пропозиції, а також в складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи щодо наявності вищої освіти у начальника відділу з поводження з небезпечними відходами Сліпачука Ю.О. В складі тендерної пропозиції є в наявності лише сертифікат Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління про професійну підготовку Сліпачука Ю.О. з 18.03.2019 по 22.03.2019 на тему: «Професійна підготовка щодо поводження з небезпечними відходами». Отже у складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи щодо наявності вищої освіти екологічного спрямування у працівників Андрійчука С.В. та Сліпачука Ю.О., що не відповідає вимогам частини першої розділу І додатку 1 до тендерної документації. Крім того, відповідно до інформації та документів, які є у складі тендерної пропозиції, досвід роботи у сфері екології та поводження з відходами у працівниці Глава А.В. становить два роки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що Замовник у поясненнях від 13.09.2021, наданих на запит Південного офісу Держаудитслужби, погоджується із зазначеним фактом. Крім того, відповідно до частини шостої розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником гарантійного листа в довільній формі про обов’язок учасника неухильно дотримуватися вимог природоохоронного законодавства України при наданні послуг, які є предметом закупівлі. Проте, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано зазначеного документа. Тобто тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства. Аналізом питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Також відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однією із сторін має бути досягнуто згоди. Згідно з пунктом восьмим частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Включення Замовником певних умов у проєкт договору або в основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю і є, виходячи з абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, тими умовами щодо яких за заявою Замовника має бути досягнуто згоди. Отже, якщо учасник подав тендерну пропозицію, у якій погодився з проєктом договору і такого учасника було визнано переможцем процедури закупівлі, такий учасник повинен укласти договір про закупівлю, зміст якого не повинен суперечити проєкту договору про закупівлю. Разом з тим, умови укладеного договору про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 31.07.2020 № 10 (далі – Договір) відрізняються від проєкту договору, який є додатком до тендерної документації та який погоджено учасником-переможцем. Зокрема, відповідно до пункту 4.4. проєкту Договору замовник має право здійснити попередню оплату в розмірі 50% від ціни договору строком не більше трьох місяців. Разом з тим, пунктом 4.4. укладеного Договору передбачено, що замовник здійснює попередню оплату в розмірі 50% від ціни Договору протягом 10 робочих днів з дня виставлення рахунку виконавцем. Також у пункті 4.5. проєкту договору зазначено: «У разі невиконання обов’язків виконавцем за Договором у визначені в ньому строки, Виконавець повертає Замовнику отриману попередню оплату за надання Послуг, перераховану Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше 13.09.2020». Разом з тим, у пункті 4.5. укладеного Договору термін визначено: «не пізніше 02.10.2020». Таким чином, на порушення частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 31.07.2020 № 10 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011». Відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. У межах проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику від 08.09.2021, на що Замовником 13.09.2021 надано пояснення, які не обґрунтовують зазначені порушення.
Період усунення порушень: 17.09.2021 12:04 - 02.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2021 12:04

Оскарження висновку в суді

Опис: Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації за вих.№ 02-06/3912. від 27.09.2021 року до Одеського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 17.09.2021 року.
Дата публікації: 28.09.2021 13:48
Дата відкриття провадження: 04.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 420/17931/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументоване заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі, викладені в листі Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації № 06-17/3894 від 24.09.2021 року.
Дата публікації звіту: 24.09.2021 16:29

Запити/Пояснення

Номер: 4b946b7482ee42868b00c23af7f1478b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.06.2020 15:36 - 23.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.06.2020 Одеса № 165 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.06.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.06.2020 № 165 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 3. UA-2020-05-28-007433-b 28.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 22, частин третьої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03.06.2020. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 28.05.2020 № 6 (далі – тендерна документація). За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до частини четвертої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а саме: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних, чим не конкретизовано строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому відповідно до вимог частини сьомої статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. Тобто, виходячи зі змісту частини сьомої статті 26 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та який зазначається у тендерній документації відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, повинен бути конкретизований та повинен становити не менше 90 днів (90 чи більше) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, у Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовник вимагає від учасників погодження дотримання умов їх пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття пропозицій, що суперечить вимогам частини четвертої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також, розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено, зокрема, наступне: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматі «PDF», «JPEG». Учасник завантажує наступні файли: 3) інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника вимогам, визначених у статті 17 Закону згідно з переліком документів, що викладені в Додатку 2 до ТД. Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно з вимогами ст. 16 Закону, інформація про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, відповідно з вимогами ст. 17 Закону (Додаток 2 до ТД). Водночас, Додатком 2 до тендерної документації встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, відповідно до частини третьої статті 17 Закону. Однак, відповідно до частини третьої статті 17 Закону в редакції від 19.04.2020 (що діє на момент оголошення процедури закупівлі) учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Та, отже відповідно саме до частини шостої статті 17 Закону в редакції від 19.04.2020 (що діє на момент оголошення процедури закупівлі) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, в порушення частини шостої статті 17 Закону Замовником у Додатку 2 до тендерної документації невірно визначено строк надання переможцем процедури закупівлі замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а також зазначено посилання на частину третю статті 17 Закону в редакції до 19.04.2020. Також, Додатком 2 до тендерної документації Замовником не встановлено для учасників вимоги щодо підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону. Також, Додатком 2 до тендерної документації Замовником не встановлено для переможця способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону. Також, відповідно до частини першої розділу 4 «Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів» тендерної документації Замовником зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказано в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Та, водночас, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, Замовником у тендерній документації не зазначено відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 03.06.2020 15:30 - 18.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2020 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зауваження у висновку про результати моніторингу Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2020 року щодо тендерної документації «Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030року» враховані в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 09.06.2020 18:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 10.06.2020 12:56