-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану)
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану)
Завершена
293 902.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 469.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 469.51 UAH
Номер:
3b22faaff65e414db8b42edac420c7e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-02-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2020 00:00
Період моніторингу:
02.07.2020 17:13 - 24.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2020 № 133
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 02.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 02.07.2020 №133
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2020-05-28-000770-a 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору згідно законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2019 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 28 травня 2020 № 40, тендерну пропозицію ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» (далі – учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій (визначення переможця) від 23.06.2020 № 49, повідомлення про намір укласти договір від 23 червня 2020 року, договір від 13.07.2020 № 374.
В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначений Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 1 розділу 3 тендерної документації та в підпункті 1 пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, згідно з Законом (редакція від 19.04.2020) зазначений критерій повинен мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» не відповідає вимогам тендерної документації, в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, відомістю ресурсів для виконання обсягу робіт, визначеного технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) передбачено використання окремих будівельних машин та механізмів, зокрема дизель-генератор.
При цьому, довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 10.06.2020 № 10-06/6 учасником-переможцем ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» не підтверджена наявність дизеля-генератора.
Крім того, згідно п.п 2 п. 2.1 додатку № 2 до тендерної документації учасникам необхідно надати лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (обов’язково зазначити-ступінь освіти, спеціальність, досвід роботи ( у роках) та займану посаду).
За результатами аналізу встановлено, що ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.06.2020 № 10-06/7, в якій по працівникам Бондаренко О.Л., Шохін О.Д., Поляков М.О., Васильченко Р.О., Євтєєв В.В., Бабіч А.О. не вказано спеціальність.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір про виконання послуг від 13.07.2020 № 374.
Період усунення порушень:
28.07.2020 18:04 - 12.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2020 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2020
Тендерним комітетом відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації уважно розглянуто висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2020 про результати моніторингу проведеної закупівлі відділом освіти районної державної адміністрації за предметом: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (встановлення паркану), ДК 021:2015: 45340000-2. За результатами розгляду даного висновку, тендерний комітет відділу освіти районної державної адміністрації вважає за необхідне зазначити наступне.
Як вказано у висновку, в ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначений Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 1 розділу 3 тендерної документації та в підпункті 1 пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, згідно з Законом (редакція від 19.04.2020) зазначений критерій повинен мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Вважаємо, що формулювання даних вимог є тотожними та не впливають на зміст тендерної документації Замовника.
Також, у висновку зазначено, що відомістю ресурсів для виконання обсягу робіт, визначеного технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) передбачено використання окремих будівельних машин та механізмів, зокрема дизель-генератор. При цьому, у складі тендерної документації учасником-переможцем ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» не підтверджена наявність дизеля-генератора.
З даного питання слід зазначити, що на підтвердження вищевказаної вимоги Замовника, у складі тендерної документації ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» було надано довідку від 10.06.2020 № 10-06/6 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги. В даній довідці зазначений перелік основного обладнання, яке є необхідним для виконання відповідного виду робіт за оголошеною закупівлею. Крім того цією довідкою зазначено використання іншого необхідного обладнання для виконання робіт. Тобто, ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА», як учасник процедури відкритих торгів, гарантує наявність вичерпного переліку обладнання для виконання послуги по предмету закупівлі якісно та в повній мірі.
Крім того, у висновку зазначено, що згідно з п.п. 2 п. 2.1 додатку № 2 до тендерної документації учасникам необхідно надати лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (обов’язково зазначити-ступінь освіти, спеціальність, досвід роботи (у роках) та займану посаду). За результатами аналізу встановлено, що ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» в наданій інформації не вказало спеціальність деяких працівників підприємства.
Однак, слід зазначити, що на підтвердження даної вимоги Замовника, у складі тендерної документації ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» було надано довідку від 10.06.2020 № 10-06/7 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про спеціальність всіх працівників, зазначених у довідці, була відображена. Разом з тим, даною довідкою учасник гарантує, що підприємство у разі необхідності зобов’язується додатково залучати працівників за трудовими договорами, які мають необхідні знання, досвід та необхідні допуски для виконання послуг по даному предмету закупівлі.
Тому, виходячи з вищевикладеного, ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» було визначено переможцем торгів у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та законодавства у сфері закупівель.
Тендерний комітет відділу освіти
Балаклійської районної державної адміністрації
Дата публікації звіту:
03.08.2020 14:22