• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану)

Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану)

Завершена

293 902.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 469.51 UAH
Період оскарження: 28.05.2020 12:58 - 13.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 5760c260a8bd47e18c331745feaa0705
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-000770-a.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
За закупівлею " Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану) " - закупівля UA-2020-05-28-000770-a протоколом тендерного комітету №49 від 23.06.2020 р. було визначено переможцем ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА". Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме: 1. В Довідці про відповідність ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 30.06.2020 та Довідці щодо ліцензії від 30.06.2020 р. при детальному розгляді документа та його структури за допомогою графічних редакторів виявляються наявні накладені зображення (підпис та печатка учасника), що може свідчити про фальсифікацію даного документа учасником. Назва документу «Довідка по ст. 17-перетворено» та «1.11. Довідка щодо ліцензії-перетворено» також може свідчити про перетворення документу та його можливу фальсифікацію. 2. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів в рамках тендерної пропозиції ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" для виконання робіт за закупівлею необхідний дизель генератор, який відсутній в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" № 10-06/6 від 10.06.2020 р. Відтак ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не має необхідного обладнання для виконання робіт за закупівлею, та учасником не доведено відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. В довідці про наявність працівників учасника за працівниками № 4,5,6,7,8,9 не зазначено спеціальність , що є порушенням вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації Замовника. 4. Документ «Договірна ціна до пропозиції» є не повним (не вистачає всіх сторінок), а відтак він не є наданим , що є порушенням вимог тендерної документації замовника 5. Статут ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не завірений нотаріально відповідно до вимог діючого законодавства 6. Відповідно до п.3.1. аналогічного договору №4 від 19.04.2020 р. з Відділом освіти Ланнівської сільської ради невід’ємною частиною договору є кошторис та договірна ціна, але в наданих учасником копіях цього договору договірна ціна відсутня. Відтак договір є неповним та вважається ненаданим. Така сама ситуація за іншими договорами, де відсутні або кошторис, або договірна ціна. 7. Необхідно зазначити, що з усіх договорів, що зазначені в довідці ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА", аналогічним за составом робіт договором до предмету закупівлі є лише перший договір. Окрім цього відгуки від замовників надано тільки за договором 1 та 7, а за іншими договорами відгуки відсутні, що є порушенням вимог тендерної документації замовника. Окремо зазначаємо, що відповідно до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вищезазначеного вважаємо рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" (протокол №49 від 23.06.2020 р.) 2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства. ФО-П Петров А.О.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь На вимогу №UA-2020-05-28-000770-а.а2. Вашу вимогу щодо не відповідності тендерної пропозиції БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЕДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-Україна»» умовам тендерної документації учасника уважно розглянуто тендерним комітетом відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації. За результатами розгляду повідомляємо наступне: - На вимогу п.2.3 Додатку 2 до тендерної документації та п.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі –Закон») Учасником у складі тендерної пропозиції були надані оригінали документів в електронному вигляді, а саме «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно з вимогами ст.17 Закону від 30.06.2020 №30-06/2 та «Довідка щодо ліцензії» 30.06.2020 №30-06/3. При перегляді вищезазначених довідок можна встановити, що печатка та підпис відповідають встановленим нормам чинного законодавства про вимоги щодо оформлення документів, а саме наявність підпису та печатки Учасника. - На вимогу п.п.1 п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано довідку у довільній формі від 10.06.2020 №10-06/6 за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідної для надання послуг. Обов’язкова наявність певного переліку обладнання в тендерній документації не вимагалась. - На виконання вимоги п.п.2 п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано довідку від 10.06.2020 №10-06/7 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням – ступіню освіти, рівня спеціальності, досвіду роботи (у роках) та займану посаду. Також Учасником зазначено що у разі необхідності, підприємство зобов’язується додатково залучати працівників за трудовими договорами, які мають необхідні знання, досвід та необхідні допуски для виконання послуг по даному предмету закупівлі. - Стосовно відсутності другої сторінки в документі «Договірна ціна» повідомляємо, що згідно з Розділом 10 Проекту договору «Додатки до договору» додаються: - Додаток № 1 – Договірна ціна. - Додаток № 2 – Дефектний акт. - Додаток № 3 – Локальні кошториси. - Додаток № 4 – Підсумкова відомість ресурсів. - Додаток № 5 – Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, з яких Замовник може перевірити всю необхідну інформацію. - Стосовно надання не завіренного нотаріально Статуту до відповідності вимог п.1 Додатку 4 до тендерної документації Учасником було надано документ , а саме оригінал Статут в електронному вигляді. - В п.п.3 п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації були визначенні наступні вимоги- документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, лист-відгук суб’єкта з яким було укладено аналогічний договір , що підтверджує наявність вУчасника досвіду виконання аналогічного договору), На підтвердження відповідної вимоги Учасник надав договір №90 від 22.11.2019, який повністю підтверджує вищезазначену вимогу, а саме: Предмет договору аналогічний за змістом робіт, наявність договірної ціни та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, наявність листа відгуку, що повністю підтверджує виконання даної вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Неправомірне визначення переможця

Номер: ba664c9dd5ba498d8fac1656b939dbc8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-000770-a.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ ІПН 3258109355 Платник податків на За закупівлею " Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану) " - закупівля UA-2020-05-28-000770-a протоколом тендерного комітету №49 від 23.06.2020 р. було визначено переможцем ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА". Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме: 1. В Довідці про відповідність ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 30.06.2020 та Довідці щодо ліцензії від 30.06.2020 р. при детальному розгляді документа та його структури за допомогою графічних редакторів виявляються наявні накладені зображення (підпис та печатка учасника), що може свідчити про фальсифікацію даного документа учасником. Назва документу «Довідка по ст. 17-перетворено» та «1.11. Довідка щодо ліцензії-перетворено» також може свідчити про перетворення документу та його можливу фальсифікацію. 2. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів в рамках тендерної пропозиції ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" для виконання робіт за закупівлею необхідний дизель генератор, який відсутній в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" № 10-06/6 від 10.06.2020 р. Відтак ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не має необхідного обладнання для виконання робіт за закупівлею, та учасником не доведено відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. В довідці про наявність працівників учасника за працівниками № 4,5,6,7,8,9 не зазначено спеціальність , що є порушенням вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації Замовника. 4. Документ «Договірна ціна до пропозиції» є не повним (не вистачає всіх сторінок), а відтак він не є наданим , що є порушенням вимог тендерної документації замовника 5. Статут ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не завірений нотаріально відповідно до вимог діючого законодавства 6. Відповідно до п.3.1. аналогічного договору №4 від 19.04.2020 р. з Відділом освіти Ланнівської сільської ради невід’ємною частиною договору є кошторис та договірна ціна, але в наданих учасником копіях цього договору договірна ціна відсутня. Відтак договір є неповним та вважається ненаданим. Така сама ситуація за іншими договорами, де відсутні або кошторис, або договірна ціна. 7. Необхідно зазначити, що з усіх договорів, що зазначені в довідці ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА", аналогічним за составом робіт договором до предмету закупівлі є лише перший договір. Окрім цього відгуки від замовників надано тільки за договором 1 та 7, а за іншими договорами відгуки відсутні, що є порушенням вимог тендерної документації замовника. Окремо зазначаємо, що відповідно до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вищезазначеного вважаємо рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" (протокол №49 від 23.06.2020 р.) 2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства. ФО-П Петров А.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 01.07.2020 19:40
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Петров Андрей 380638688113 ap9779753@gmail.com