-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 256+000 – км 265+500
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 256+000 – км 265+500
Завершена
6 883 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 417.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 417.51 UAH
Номер:
5cf1cde249e54b5894cbfcca291a9779
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-17-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
17.07.2020 15:59 - 08.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-05-27-005507-b 27.05.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ПП НВФ «Мостопроект» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, роз'яснення Замовника щодо тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.06.2020, тендерну пропозицію приватного підприємства «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» (далі – ПП НВФ «Мостопроект»), повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2020, договір від 10.07.2020 № 144-20.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також установлено, що Замовник у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2. додатку 3 тендерної документації передбачив надання учасниками інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того, вимогами пункту 1.2. додатку 3 тендерної документації визначено мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, зокрема окрім інших, інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту (далі – ГІП)) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа. Також додається довідка в довільній формі за підписом ГІПа та завірена його печаткою про те, що у випадку перемоги Учасника за результатами процедури закупівлі, він (ГІП) згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа).
Учасник ПП НВФ «Мостопроект» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку довільної форми про те, що у випадку перемоги, за результатами зазначеної процедури закупівлі, Каплинський Дмитро Михайлович згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа), проте у складі його пропозиції міститься кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування доріг без зазначення об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) на вказану у довідці особу.
Крім того, інформація на печатці, яка завіряє вищезазначену довіку не підлягає прочитанню, оскільки прізвища, ім’я та по батькові інженера проектувальника, який бере на себе зобов’язання щодо головного інженера проекту не можливо ідентифікувати (розібрати).
Відповідно до підпункту 1.9. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. У випадку, якщо тендерна пропозиція або окремі її документи зашифровано, доступ до них закрито паролем, або з інших причин вони не є доступними для перегляду – це є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП НВФ «Мостопроект», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
05.08.2020 19:09 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 19:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду.
Дата публікації:
14.08.2020 14:29