-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 256+000 – км 265+500
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 256+000 – км 265+500
Завершена
6 883 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 417.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 417.51 UAH
Період оскарження:
27.05.2020 15:02 - 13.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
49663d3fe2324f13bf5a4045f4551e8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-005507-b.c2
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Щодо вимоги за пунктом 1.3 частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації.
За визначенням Замовника “Аналогічними вважаються завершені договори з розробки або коригування проектної документації (стадія “Проект” та/або стадія “Робочий проект” та/або стадія “Робоча документація”) на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування категорії І-б або вище класу наслідків не нижче СС3 з розробленням тендерної документації за умовами контрактів FIDIC”.
При цьому, FIDIC є міжнародною організацією і розроблення тендерної документації за її умовами не передбачає прив’язки а ні до призначення а ні до категорії/класу наслідків того чи іншого об’єкту будівництва.
Тому формулювання в редакції “…категорії І-б або вище класу наслідків не нижче СС3 з розробленням тендерної документації за умовами контрактів FIDIC” виглядає не коректним та таким, що обмежує можливості учасників, які, маючи окремий досвід виконання робіт за вимогами тендерної документації за категорією і класом наслідків та за умовами контрактів FIDIC, здатні в повному обсязі та якісно виконати роботи за предметом закупівлі.
З огляду на викладене вважаємо, що вимога щодо досвіду робіт за категорією і класом наслідків має бути відокремлена від вимоги про досвід розроблення документації за умовами контрактів FIDIC. У зв’язку із чим просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації з розподілу зазначених вимог як окремі пункти.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Вимога ПКД М-05 256-265 (ВИТЯГ).docx 09.06.2020 15:44
Дата подачі:
05.06.2020 16:04
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Уточнення форми і змісту надання інформації
Номер:
3f19144641884811b07fd93b26a16fec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-005507-b.c1
Назва:
Уточнення форми і змісту надання інформації
Вимога:
Просимо уточнити чи передбачає пункт 1.1 частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації необхідність/обов'язковість зазначення про наявність адміністративного/офісного приміщення і якщо так, то чи необхідно до договору оренди надання листа-підтвердження Орендодавця щодо не заперечення ним використання наданого в оренду приміщення при виконанні робіт учасником за предметом закупівлі, так як змістом самого договору передбачено використання Орендарем предмету оренди в своїй підприємницькій діяльності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Вимога ПКД М-05 256-265 (ВИТЯГ).docx 09.06.2020 15:45
Дата подачі:
05.06.2020 12:13
Вирішення:
У зв’язку з наданням уточнення визнати вимогу задоволеною.
Статус вимоги:
Задоволено