-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина (ноутбук)»
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0b64c2849f124efcb6993adb513f23e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-09-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2020 00:00
Період моніторингу:
10.07.2020 15:45 - 01.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.07.2020 № 193
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-05-26-008003-b 26.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АСАП ПРО», ТОВ «Севен АЙ ТІ» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі») (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.05.2020 № 330 (далі – тендерна документація), звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 27.05.2020, відповідь Замовника від 28.05.2020, звернення товариства з обмеженою відповідальністю «Протех-ІТ-Україна» з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 27.05.2020, рішення Замовника від 29.05.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ПРО» (далі – ТОВ «АСАП ПРО»), товариства з обмеженою відповідальністю «Севен АЙ ТІ» (далі – ТОВ «Севен АЙ ТІ»), повідомлення про подовження строків розгляду тендерних пропозицій від 18.06.2020 № 386 та від 26.06.2020 № 395, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 19.06.2020 № 387 та від 30.06.2020 № 404, повідомлення про намір укласти договір, протокол про продовження строку укладання договору від 20.07.2020 № 478, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, наданий через електронну систему закупівель 27.07.2020.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-4-1 – не підтверджено.
Період усунення порушень:
29.07.2020 18:13 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2020 18:13
Запити/Пояснення
Номер:
7a5828e65fb44036819335a899d0d803
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2020 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина (ноутбук)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-26-008003-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.