-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області
Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Торги відмінено
2 432 904.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 164.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 164.52 UAH
Номер:
d24b8d5de24d40e6bac76fe48089c193
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2020 00:00
Період моніторингу:
14.07.2020 16:18 - 05.08.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.07.2020 № 52
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2020 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-26-001473-c 26.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учасникам можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою Замовником в електронній системі закупівель 21.07.2020, процедура закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (UA-2020-05-26-001473-c) відмінена у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній з 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (зі змінами) Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник), тендерні пропозиції ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР», ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР», ПП « Буд-Техсервіс», ТОВ « ПРОМИНВЕСТБУД», ТОВ «КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ», ТОВ ІНТЕРРОУД», ТОВ «ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ», КП «ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО», ТОВ «Західелектромонтаж», ТОВ «ВО ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» та ТОВ «СК ДП БУД», протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 10 від 18.06.2020, № 11 від 09.06.2020, № 14 від 22.06.2020, № 23 від 26.06.2020, № 26 від 30.06.2020, № 27 від 01.07.2020 № 29 від 03.07.2020 № 34 від 07.07.2020, № 35 від 07.07.2020, № 38 від 08.07.2020, № 39 від 09.07.2020, № 40 від 09.07.2020, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 17.07.2020.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР», ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР», ПП « Буд-Техсервіс», ТОВ « ПРОМИНВЕСТБУД», ТОВ «КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ», ТОВ ІНТЕРРОУД», ТОВ «ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ», КП «ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО», ТОВ «Західелектромонтаж», ТОВ «ВО ІНЖИНІРИНГ» встановлено, що вказані пропозиції відхилені Замовником правомірно з підстав вказаних в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель.
Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 39 вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд» відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме: Учасник не надав у своїй пропозиції копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) та наданий в пропозиції Учасника «аналогічний договір» не є аналогічним. Предмет наданого договору не відповідає предмету за вимогами тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним Законодавством України.
В пункті 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) вказано, що Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
- роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
- виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 21 Порядку визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасником ТОВ «Компанія Енерго-Буд» у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл 15_Дозвіл.pdf), зареєстровані Управлінням Держпраці у Рівненській області 20.01.2020 та 30.03.2020 на Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технiчне обслуговування, реконструкцiя машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, а саме: устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцiй i мереж, технологiчне обладнання) та Роботи в дiючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дiї струму високої частоти: Землянi роботи, що виконуються на глибинi понад 2 метри: Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах; Роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Варто зазначити, що тендерна документація Замовника не містить вимоги подання Учасником інформації (пояснень) про причини відсутності в складі своєї пропозиції документів, подання яких не передбачено законодавством з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Враховуючи вищевикладене, Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» було прийнято неправомірне рішення про відхилення пропозиції з підстави не надання копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) в той час як Учасником у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, як це передбачено «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107).
Замовником, згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів – ТОВ «СК ДП БУД».
Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічний договір – це Договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення) (у вигляді довідки, наведеної в Додатку 7) та позитивного листа-відгуку про виконання даного договору; Аналогічний договір повинен бути виконаним на дату подання пропозиції учасником. Копію цього договору та документи, що підтверджують його повне виконання обов’язково додаються (Форма КБ-3, або акти виконаних робіт). Якщо ж до вказаного договору були укладені додаткові угоди на збільшення чи зменшення їх вартості, учасник також завантажує копії цих додаткових угод. Тобто сума по формі КБ-3 (або сума по актах виконаних робіт) повинна відповідати сумі договору, таким чином засвідчуючи, що учасник виконує роботи передбачені в договорі в повному обсязі.
Також, пунктом 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (дата оголошення процедури закупівлі – 26.05.2020).
При цьому, учасником ТОВ «СК ДП БУД» у складі тендерної пропозиції надано листи – відгуки видані Виконавчим комітетом Новолатівської сільської ради № 310/2-14 та № 311/-14 від 28 квітня 2020 року, що не відповідає вимогам п. 3 Розділу 5 тендерної документації.
Варто зазначити, що описані вище невідповідності пропозиції учасника-переможця ТОВ «СК ДП БУД» вимогам тендерної документації не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником пунктом 2 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (п. 5 розділу 3 тендерної документації) та при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК ДП БУД» в протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Як наслідок, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «СК ДП БУД» щодо надання листів – відгуків відповідно до вимог п. 3 Розділу 5 тендерної документації, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 3 Розділу 5 тендерної документації та не надано учасникам можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
17.07.2020 замовником у поясненні вказано: «У зв’язку із виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення про скасування закупівлі 21.07.2020 по причині неможливості усунути порушення» (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.07.2020 №51).
Період усунення порушень:
22.07.2020 16:43 - 06.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2020 16:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
31.08.2020 08:51
Запити/Пояснення
Номер:
f7cb66788a7142eaa4288e4c83a70773
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
14.07.2020 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-26-001473-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 39 вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд» відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме: Учасник не надав у своїй пропозиції копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) та наданий в пропозиції Учасника «аналогічний договір» не є аналогічним. Предмет наданого договору не відповідає предмету за вимогами тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним Законодавством України.
В пункті 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) вказано, що Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
- роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
- виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 21 Порядку визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасником ТОВ «Компанія Енерго-Буд» у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл 15_Дозвіл.pdf), зареєстровані Управлінням Держпраці у Рівненській області 20.01.2020 та 30.03.2020 на Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технiчне обслуговування, реконструкцiя машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, а саме: устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцiй i мереж, технологiчне обладнання) та Роботи в дiючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дiї струму високої частоти: Землянi роботи, що виконуються на глибинi понад 2 метри: Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах; Роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Варто зазначити, що тендерна документація Замовника не містить вимоги подання Учасником інформації (пояснень) про причини відсутності в складі своєї пропозиції документів, подання яких не передбачено законодавством з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» було прийнято рішення про відхилення пропозиції з підстави не надання копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) в той час як Учасником у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, як це передбачено «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107)?
2. Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою цієї статті визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічний договір – це Договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення) (у вигляді довідки, наведеної в Додатку 7) та позитивного листа-відгуку про виконання даного договору; Аналогічний договір повинен бути виконаним на дату подання пропозиції учасником. Копію цього договору та документи, що підтверджують його повне виконання обов’язково додаються (Форма КБ-3, або акти виконаних робіт). Якщо ж до вказаного договору були укладені додаткові угоди на збільшення чи зменшення їх вартості, учасник також завантажує копії цих додаткових угод. Тобто сума по формі КБ-3 (або сума по актах виконаних робіт) повинна відповідати сумі договору, таким чином засвідчуючи, що учасник виконує роботи передбачені в договорі в повному обсязі.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (пункт 5 розділу 3 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації, а також не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
3. Замовником згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів – ТОВ «СК ДП БУД».
Згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічний договір – це Договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення) (у вигляді довідки, наведеної в Додатку 7) та позитивного листа-відгуку про виконання даного договору; Аналогічний договір повинен бути виконаним на дату подання пропозиції учасником. Копію цього договору та документи, що підтверджують його повне виконання обов’язково додаються (Форма КБ-3, або акти виконаних робіт). Якщо ж до вказаного договору були укладені додаткові угоди на збільшення чи зменшення їх вартості, учасник також завантажує копії цих додаткових угод. Тобто сума по формі КБ-3 (або сума по актах виконаних робіт) повинна відповідати сумі договору, таким чином засвідчуючи, що учасник виконує роботи передбачені в договорі в повному обсязі.
Пунктом 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (дата оголошення процедури закупівлі – 26.05.2020).
Учасником ТОВ «СК ДП БУД» у складі тендерної пропозиції надано листи – відгуки видані Виконавчим комітетом Новолатівської сільської ради № 310/2-14 та № 311/-14 від 28 квітня 2020 року, що не відповідає вимогам п. 3 Розділу 5 тендерної документації.
Варто зазначити, що описані вище невідповідності пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником пунктом 2 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених учасниками виявлених невідповідностей
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК ДП БУД» в протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «СК ДП БУД» щодо листів-відгуків про виконання аналогічних договорів (пункт 3 Розділу 5 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації, а також не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
8c8df01f753b48df853d856e25d6c510
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.07.2020 16:32
Опис:
У зв’язку із виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення про скасування закупівлі по причині неможливості усунути порушення.
Відмінити тендер UA-2020-05-26-001473-c «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Провести скасування закупівлі в системі 21.07.2020 року по закінченню періоду оскарження, так як в системі ще триває період оскарження і відсутній функціонал скасування закупівлі.