• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області

Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Торги відмінено

2 432 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 164.52 UAH
Період оскарження: 26.05.2020 15:04 - 06.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

Номер: 3252891023fe41899fae02cde0e11bc7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001473-c.b4
Назва: Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
Вимога:
Вимога Шановний Замовнику, на підставі ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав: Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 08.07. 2020 року Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» на підставі п.2 частини 1 ст.31 Закону та п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації: «Учасник не підтвердив відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі згідно Тендерної документації п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.» 1).Вимога п.2 частини 1 ст.31 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; Тендерна пропозиція ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» не містить жодних підстав для відхилення згідно цієї статті! 2). Вимога п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації (в частині підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону): Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3; Надано учасником ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 268 від 05.06.2020 р. згідно(!) Додатку 3 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій. Даним листом гарантує відсутність у нього усіх(!) підстав для відхилення згідно ст.17., що відповідає вимозі Замовника згідно п.1 Розділу ІІІ і також Додатково зазначаємо що це лист-гарантія (!) Отже, жодних підстав щодо відхилення по невідповідності ст17 немає! В даному випадку Замовник суперечить сам собі, так як приймає рішення про відхилення на підставі п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації тому що Учасник не надав довідку (зведену довідку) згідно п.5 Розділу ІІІ?! Крім того, відповідно до Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи п4,5 Статті 5 Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника та упереджене визначення переможця Директор ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» Байбула В.М.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" та визнання переможцем ТОВ СК ДП БУД

Номер: 157584933d5742a283e4dbc4373d267d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001473-c.c3
Назва: Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" та визнання переможцем ТОВ СК ДП БУД
Вимога:
Вимога Шановний Замовнику, на підставі ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав: Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 08.07. 2020 року Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» на підставі п.2 частини 1 ст.31 Закону та п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації: «Учасник не підтвердив відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі згідно Тендерної документації п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.» 1).Вимога п.2 частини 1 ст.31 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; Тендерна пропозиція ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» не містить жодних підстав для відхилення згідно цієї статті! 2). Вимога п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації (в частині підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону): Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3; Надано учасником ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 268 від 05.06.2020 р. згідно(!) Додатку 3 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій. Даним листом гарантує відсутність у нього усіх(!) підстав для відхилення згідно ст.17., що відповідає вимозі Замовника згідно п.1 Розділу ІІІ і також Додатково зазначаємо що цей лист-гарантія Наголошуємо(!), що Замовником вимагалось надання посвідчень або протокол(!) перевірки знань. І також наголошуємо що Замовник не вимагав надання інформації про отримання кваліфікаційних груп з електробезпеки на всіх працівників! В даному випадку Замовник суперечить сам собі,так як приймає рішення про відхилення на підставі п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації тому що Учасник не надав довідку(зведену довідку) згідно п.5 Розділу ІІІ?! Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи Статті 5 Закону, застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Внесення змін до Вимоги
Дата скасування: 16.07.2020 09:37
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: dd5fb986320848739c3df71ca4c81013
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001473-c.c2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Замовником торгів «Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-26-001473-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Енерго-Буд» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – ДК 021:2015 - 45310000-3 — ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ ("Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. 1. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №39 від 09.07.2020). 1.1. Стосовно відсутності копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозиції та виконання робіт). Повідомляємо, що постановою Кабінету міністрів України № 207 від 03 березня 2020 р. «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» внесено зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В пункті 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) вказано, що Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:  роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;  виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами. Натомість пунктом 21 Порядку вказано, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Предмет закупівлі підпадає під перелік, що зазначений в Додатку 6 та Додатку 7 Порядку. Дозвіл для виконання робіт за предметом закупівлі не передбачений законодавством України. Дозвільними документами на виконання робіт підвищеної небезпеки та робіт на висоті ТОВ «Компанія Енерго-Буд» є «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» від 24.03.2020 р. та «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» від 14.01.2020 р. В складі тендерної пропозиції ці документи присутні. Тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в даній частині відповідає Тендерній документації Замовника та законодавству України в цілому. 1.2. Стосовно аналогічного договору. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» надано оригінал аналогічного договору №ДГ-1 від 11.10.2019 р. за предметом закупівлі «Роботи по поточному ремонту вуличного освітлення в с. Карпилівка Рівненського району». Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Номер закупівлі: UA-2019-10-15-001221-b. Вид предмета закупівлі: роботи. Роботи - це капітальний ремонт, реконструкція та реставрація. В пункті 1 Розділу І тендерної документації замовника вказано, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно до пункту 22 частини 1 Статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. ТОВ «Компанія Енерго-Буд», як постачальник предмету закупівлі, не відповідає за правильність написання назви в договорі Замовника. Аналогічний договір, наданий нами в складі тендерної пропозиції, за предметом закупівлі із застосуванням Єдиного закупівельного словника повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону. Крім того, пунктом 3 Розділу V тендерної документації та частини 16 статті 29 Закону вказано, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не надано змоги виправити подібні невідповідності, чим порушуються права учасника. Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ СК ДП БУД. 2. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з ТОВ СК ДП БУД (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №40 від 09.07.2020). 2.1. Щодо дати видачі документів, наданих іншими особами (підприємствами/ установами/ організаціями). В пункті 3 Розділу ІV Тендерної документації вказано, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Дата оголошення процедури закупівлі - 26.05.2020. Учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надано:  Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №310/2-14 від 28.04.2020 р.  Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №311/2-14 від 28.04.2020 р. Листи-відгуки, надані ТОВ СК ДП БУД не відповідають вимогам тендерної документації Замовника. 2.2. В складі тендерної пропозиції ТОВ СК ДП БУД відсутні документи, які вимагались Замовником в тендерній документації, а саме:  Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);  Технічна специфікація (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);  Інформація (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати (посилання на вимогу замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);  розрахунок вартості матеріальних ресурсів (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 6 Розділу ІІІ Тендерної документації);  Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 7 Розділу ІІІ Тендерної документації); Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає умовам тендерної документації та Закону. На підставі статті 31 Закону, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД, а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Вимагаємо повернути до розгляду тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», а також визнати тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: (- Згідно п.1 Розділу III тендерної документації Учасник має надати копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним законодавством України. Такого дозволу часник ТОВ «Компанія Енерго-Буд» у складі своєї тендерної пропозиції не надав, пояснень про причини відсутності цього документу теж не надав. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в даній частині не відповідає умовам Тендерної документації Замовника. - Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом договору закупівлі є “Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”. Згідно ст.1 Закону України “Про архітектурну діяльність” № 687-XIV від 20.05.1999 року будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт будівель і споруд. Відповідно до п.5 Розділу III Тендерної документації Замовником встановлено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та чітко визначено предмет аналогічного договору: аналогічний договір – це договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення). Ні Закон України “Про архітектурну діяльність” № 687-XIV від 20.05.1999 року, ні вимоги викладені у тендерній документації не містять тотожності та аналогічності нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту з поточним ремонтом. Таким чином договір №ДГ-1 від 11.10.2019 р. з предметом закупівлі «Роботи по поточному ремонту вуличного освітлення в с. Карпилівка Рівненського району» наданий Учасником ТОВ «Компанія Енерго-Буд», не відповідає умовам Тендерної документації. - Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону та п.3 Розділу 5 Тендерної документації, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Наданий Учасником «аналогічний» договір не є документом який вимагався Тендерною документацією Замовника, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення, а не поточного ремонту. Отже, Замовник не може просити внести зміни до поданого документа так, як даний документ не вимагався Замовником. Аналогічний договір з поточного ремонту, наданий у тендерній пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а отже не можуть бути усунені на підставі ч.16 ст. 29 Закону. На підставі вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також п. 3 ч.2 ст. 16 Закону та умовам Тендерної документації. - Щодо дати видачі документів, наданих іншими особами (підприємствами/ установами/організаціями). Учасник - Скаржник посилається на п. 3 Розділу ІV Тендерної документації та вказує, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної пропозиції повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Дата оголошення процедури закупівлі — 26.05.2020. Та вказує, що учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надано: Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №310/2-14 від 28.04.2020 р.; Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №311/2-14 від 28.04.2020 р. Листи-відгуки, надані ТОВ СК ДП БУД не відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Скаржник безпідставно заявляє про невідповідність на підставі п. 3 Розділу ІV Тендерної документації, так як такий пункт в Тендерній документації відсутній. Згідно п.1 Розділу III тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Позитивні листи-відгуки надані учасником ТОВ СК “ДП БУД” датовані 28.04.2020 р. по суті відповідають умовам тендерної пропозиції на підтвердження виконання договору з аналогічним предметом, а також щодо якості та строків виконання таких робіт. Надання такого документу датованого 28.04.2020 р. замовник визначив, як помилку незначного характеру. - Щодо відсутності у тендерній пропозиції ТОВ СК ДП БУД документів, які вимагались Замовником в Тендерній документації, а саме: 1. Щодо відсутності інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) – Учасник - Скаржник безпідставно заявляє про відсутність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тендерній пропозиції ТОВ СК “ДП БУД” наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Довідка вих.№16-т від 09.06.2020 р.); 2. Щодо відсутності технічної специфікації (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) – Учасник-Скаржник безпідставно заявляє про відсутність технічної специфікації, як невідповідності до тендерної документації, відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник надає інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до технічних вимог зазначених у згідно Додатку 2 до тендерної документації. В тендерній пропозиції ТОВ СК “ДП БУД” наявна технічна специфікація відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Довідка вих.№16-т від 09.06.2020 р.); 3. Щодо відсутності інформації на вимогу Тендерної документації Замовника п. 1 Розділу ІІІ (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у разі, якщо при закупівлі робіт учасником передбачається залучення субпідрядників та вимог Тендерної документації Замовника п. 7 Розділу ІІІ. Учасник-Скаржник безпідставно заявляє про відсутність інформації щодо вище вказаних вимог. Відповідно до п.7 Розділу III Тендерної документації Замовника у разі виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників учасник надає довідку про виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників. Учасником ТОВ СК “ДП БУД” у складі пропозиції надано Довідку №5-т від 09.06.2020 р. про виконання робіт без залучення субпідрядників. 4. Щодо відсутності розрахунку вартості матеріальних ресурсів на вимогу Тендерної документації Замовника п. 6 Розділу ІІІ - Учасник-скаржник безпідставно заявляє про відсутність розрахунку вартості матеріальних ресурсів. За умовою п.6 Розділу ІІI Тендерної документації ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями. ТОВ СК «ДП БУД» надав підсумкову відомість ресурсів, де вказана відпускна ціна за одиницю яка є і поточною ціною по розділу будівельні матеріали, вироби та конструкції. Тому підсумкова відомість ресурсів і є розрахунком вартості матеріалів, так, як поточна ціна – дорівнює відпускній ціні і інші витрати (транспортна складова і заготівельно-складські витрати) - не включені і не будуть враховуватись. Враховуючи вищевикладене, заяви Учасника-скаржника щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ СК “ДП БУД” умовам Тендерної документації - не відповідають дійсності. На підставі вищевикладеного, вимога Скаржника повернути до розгляду Тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», а також визнати Тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України не підлягає задоволенню.)
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

СТОСОВНО ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: f70942cf5f77432885418b06114c50fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001473-c.b1
Назва: СТОСОВНО ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовнику!Згідно нової редакції Закону України про публічні закупівлі(далі Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).Також в Законі чітко вказано,що "Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону".Частина 1 Статті 23 Закону говорить,що "Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики" Згідно Вашого Технічного завдання чітко не визначені характеристики матеріалів,а саме: - Світильник світлодіодний, потужністю 150 Вт "ALUM SIDE PLATINUM electric, 150 Вт" -Світильник світлодіодний потужністю 40 Вт "SAFE PARK LIGHT PLATINUM electric" 150 Вт Промоніторивши ринок,ми встановили що світильників за такими параметрами не існує.Для застосування еквівалентних матеріалів потрібно знати: -Потужність -Світлова ефективність -Світловий потік -Індекс кольоропередачі -Діапазон робочої напруги -Кольорова температура -Ступінь захисту -Тип кривої сили світла Вимагаємо внести зміни до тендерної документації,чітко вказати технічні та якісні характеристики матеріалів,надати специфікацію матеріалів з проектної документації! У випадку незадоволення наших вимог будемо змушені для захисту наших прав звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та завантажено додатковий файл «Робочий проект»
Статус вимоги: Задоволено