• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Столярні та теслярські роботи (заміна вікон та дверей на металопластикові ЦДЮТ)

Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33 Категорія – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті , Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - є українська

Торги відмінено

307 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 535.00 UAH
Номер: 7d5877be52ba4071bf52b6ee8fe3f8d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.07.2020 11:58 - 08.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.07.2020 № 148 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства щодо оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможця торгів встановлено порушення вимог статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері Закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація (із змінами) (далі - тендерна документація, ТД), затверджена рішенням тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів. Моніторингом встановлено, що Замовником відхилена (протокол засідання тендерного комітету від 17.06.2020 №100) найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" (далі – ТОВ "Компанія Позитив") (ціна тендерної пропозиції - 268 464,00 грн) з підстави його невідповідності кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі - Закон), проте Замовником в порушення вимог частини 16 статті 29 Закону не розміщено в строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, в електронній системі закупівель. Проте, Замовником при розгляді тендерної пропозиції іншого учасника торгів ФОП Казакевич Валерій Петрович (ціна тендерної пропозиції - 274 900,00 грн), якого в подальшому визнано переможцем торгів та опубліковано повідомлення про намір укласти договір, також встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, проте надано можливість на виправлення невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що свідчить про порушення Замовником торгів основних принципів здійснення публічних закупівель викладених у статті 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 20.07.2020 15:26 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2020 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради прийняте рішення про відміну тендеруна підставі п.п.2 п.1 ст.32 Закону (Протокол рішень №141 від 21.07.2020)
Дата публікації звіту: 21.07.2020 10:56