-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди)
Завершена
594 837.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 463.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 463.00 UAH
Номер:
d913e68ad35849ae9e1ff72e56dbe77d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
17.06.2021 14:46 - 13.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
17.06.2021 № 325
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-25-007576-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору за Лотом №1 про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі за Лотами №2,3,4 встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів за лотом №1 відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, за лотами №2,3,4 зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів від 25.05.2020; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Херсонської обласної клінічної лікарні" Херсонської обласної ради від 25.05.2020 № б/н; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Діамант-Фарм», ФОП Заболотна Любов Олексіївна, ФОП «Шевченко Олександр Іванович», ФОП Баранова Ольга Василівна, ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна», ТОВ «БАДМ-Б», ФОП Люціус О.О.; протокол засідання тендерного комітету від 18.06.2020 №б/н про продовження строку розгляду тендерної пропозиції по закупівлі; повідомлення про намір укласти договір по лоту №1 від 28.08.2020; договори: з ТОВ «БАДМ-Б» по лоту №2 від 24.07.2020 № ПМ-06/20, з ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна» по лоту №3 від 21.07.2020 № ГОЛ-07/20, з ТОВ «Діамант-Фарм» по лоту №4 від 21.07.2020 № ДФ-03/20; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 12.08.2020 № 15481.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі медичних матеріалів та 28.08.2020 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ФОП Люціус О.О. за лотом №1.
Відповідно до абзацу першого частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, Замовник мав укласти договір про закупівлю по лоту №1 не пізніше 17 вересня 2020 року. Відповідно до частини шостої статті 32 Закону Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся частково (за лотом).
Проте, станом на 07.07.2021 договір про закупівлю медичних матеріалів за Лотом №1 не укладено та процедура закупівлі не відмінена, чим порушено вимоги абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
За результатом проведеного аналізу договорів з ТОВ «БАДМ-Б» по лоту №2 від 24.07.2020 № ПМ-06/20, з ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна» по лоту №3 від 21.07.2020 № ГОЛ-07/20, з ТОВ «Діамант-Фарм» по лоту №4 від 21.07.2020 № ДФ-03/20 (далі – Договори) встановлено, що відповідно до пункту 10.1 Договорів, строк їх дії спливає 31.12.2020.
Проте, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Замовником не оприлюднено інформацію про подальше продовження дії вищезазначених Договорів.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону звіт про виконання договору Замовником має бути оприлюднений протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, а саме до 01.02.2021.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Звіти про виконання Договорів про закупівлю Замовником оприлюднені 07.07.2021, чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
07.07.2021 17:09 - 22.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2021 17:09
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
21/25/2021пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань встановлених Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області щодо усунення порушень, а саме вжиття заходів щодо відміни торгів за лотом №1, за лотами №2,3,4 вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому. Повідомляємо наступне: рішенням тендерного комітету від 08.07.21р. відмінені торги за лотом №1 (копія рішення додається), щодо порушення допущених в лотах № 2,3,4 дані зауваження обговорено та взято до уваги з метою недопущення їх в майбутньому.
Дата публікації звіту:
15.07.2021 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
9294994370724202b8aad50c9d593b7c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2021 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, що проводить Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за № UA-2020-05-25-007576-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
Просимо надати документально підтверджену інформацію щодо стану виконання зобов’язань за договорами про закупівлю по лотам №2, №3, №4 з урахуванням того, що відповідно до пунктів 10.1 розділу Х договорів від 24.07.2020 № ПМ-06/20 з ТОВ «БАДМ-Б», від 21.07.2020 № ГОЛ-07/20 з ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна», від 21.07.2020 № ДФ-03/20 з ТОВ «Діамант-Фарм» строк їх дії сплив 31 грудня 2020 року.
Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
02a31883e7254b64a1ddffb0ff534e66
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.06.2021 21:58
Опис:
Розглянувши питання, що отримані при проведенні моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, за № UA-2020-05-25-007576-b надаємо документально підтверджену інформацію щодо стану виконання зобов'язань за договорами про закупівлю по лотам №2, №3, №4 договорів від 24.07.2020 № ПМ-06/20 з ТОВ «БАДМ-Б», від 21.07.2020 № ГОЛ-07/20 з ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна», від 21.07.2020 № ДФ-03/20 з ТОВ «Діамант-Фарм», а саме скановані копії видаткових накладних на постачання медичних матеріалів за вказаними договорами.
Номер:
862334590ea1412faa6a46ab0c469a9a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
02.07.2021 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, що проводить Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за № UA-2020-05-25-007576-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
Чому відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено звіт про виконання договорів від 24.07.2020 № ПМ-06/20 з ТОВ «БАДМ-Б», від 21.07.2020 № ГОЛ-07/20 з ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна», від 21.07.2020 № ДФ-03/20 з ТОВ «Діамант-Фарм» строк дії яких сплив 31 грудня 2020 року?
Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
2eb85dcbf88e40e0889aa96123e4726a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.07.2021 15:17
Опис:
Розглянувши питання, що отримані при проведенні моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, за № UA-2020-05-25-007576-b в частині не оприлюднення звіту про виконання договорів від 24.07.2020 № ПМ-06/20 з ТОВ «БАДМ-Б», від 21.07.2020 № ГОЛ-07/20 з ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна», від 21.07.2020 № ДФ-03/20 з ТОВ «Діамант-Фарм», повідомляємо наступне звіт про виконання договорів був затверджений тендерним комітетом 14.01.21р. (додаток сканкопія протоколу). Не оприлюднення інформації відбулося помилково, з технічних причин. Станом на 07.07.2021 звіти оприлюднено. В майбутньому зобов'язуємось не допускати подібного.