-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди)
Завершена
594 837.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 463.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 463.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2020 17:39 - 06.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Порушення законодавства у вигляді незаконного відхилення пропозиції учасника
Номер:
701c43d682b8409abd1cc68bc5be1b83
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-25-007576-b.b2
Назва:
Порушення законодавства у вигляді незаконного відхилення пропозиції учасника
Скарга:
№ 4/14
від «14» липня 2020 року
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері державних закупівель
Скаржник: Фізична особа підприємець
Люціус Олексій Олександрович,
КОД ЄДРПОУ 2834220993,
Адреса: 73000, м. Херсон, вул. Лавреньова,
буд. 12, кв. 71,
Електронна пошта: luciusaa@ukr.net
Тел. моб. (067) 70-56-202
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство
«Херсонська обласна клінічна лікарня»
Херсонської обласної ради
73000, Україна, Херсонська область,
Суворовський р-н, м. Херсон,
просп. Ушакова, 67
Код ЄДРПОУ 02009867
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015: 33140000-3
Медичні матеріали,
(лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перев’язувальний матеріал;
Лот №3- Шовний матеріал;
Лот № 4 - Катетери (канюлі),
Скальпелі та лезо, дренажи, зонди)
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-007576-b
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
КНП «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-007576-b.
Фізична особа підприємець Люціус О.О., виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали, Лот № 1 Хірургічні рукавички.
06.07.2020 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Люціус О.О. (Протокол засідання тендерного комітету № ___ від 06.07.2020 року щодо визначення переможців по закупівлі 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди) UA-2020-05-25-007576-b) як таку що не відповідає іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди) UA-2020-05-25-007576-b) (копія додається).
За результатами розгляду пропозиції ФОП Люціус О.О. (Код ЄДРПОУ 2834220993) були виявлені недоліки в підготовці тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують відповідність товару вимогам Замовника (інструкція з використання).
08.07.2020 року Скаржник звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності умовам тендерної документації пропозиції учасника ФОП Люціус О.О., по тендеру на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди) UA-2020-05-25-007576-b) (копія додається).
14.07.2020 року від Замовника отримано відповідь на вимогу, в якій Замовник надав формальну відповідь та не визнав факт порушення законодавства з його боку.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Замовником, відповідно до ТД: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, визначено - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію: лот №1 – згідно додатку № 2.1 до ТД, лот №2 – згідно додатку № 2.2 до ТД, Лот № 3 – згідно додатку 2.3 до ТД, Лот № 4 – згідно додатку 2.4 до ТД;
Згідно п. 2 Додатку 2.1. до ТД вимагалося надати наступні документи: «Кожний товар повинен мати документи, які підтверджують відповідність товару вимогам Замовника (в складі пропозиції надаються копії відповідних документів)».
Водночас Замовником не зазначено, які саме документи мають підтвердити відповідність товару вимогам Замовника - Декларація про відповідність з додатками, (зазначені документи вимагаються п. 1 Додатку 2.1. до ТД), або Сертифікат з якості. Адже саме в цих документах міститься інформація на підтвердження відповідності МТВ Замовника. Інструкція з використання, по суті є документом, складеним розробником та/або виробником медичного виробу, відповідно до вимог законодавства України, спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань контролю якості медичних виробів, системи державних стандартів якості та безпечності медичних виробів, який містить опис виробу медичного і детальну інформацію щодо його ефективного та безпечного застосування.
ФОП Люціус О.О. на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, відповідно до файлу «Декларації, сертифікати лот 1», було надано Декларації про відповідність з додатками та Сертифікати з якості (копія додається). Зазначені документи містять повну та вичерпну інформацію, що підтверджує відповідність запропонованого ФОП Люціус О.О. товару МТВ Замовника, тобто ФОП Люціус О.О. повністю виконано вимоги ТД.
Окрім того в ТД Замовника жодного разу не згадується та й взагалі відсутня вимога щодо надання такого документу як Інструкції з використання. Цей документ, відповідно до тендерної документації, не вимагався до подання у складі тендерної пропозиції, і фактично, є зайвим на стадії оцінки тендерної пропозиції та визначення переможця торгів.
З огляду на вище викладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Люціус О.О. з цієї підстави – відсутні.
Таким чином, Скаржник приходить до висновку, що Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ФОП Люціус О.О.,, оскільки надані в складі пропозиції ФОП Люціус О.О. документи повністю відповідають вимогам ТД Замовника.
Окрім того, Замовник, незаконно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Люціус О.О., з ціною 153659,00 грн, в той-же час прийняв пропозицію ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» з ціною 170545,43 грн., що є більшою за пропозицію ФОП Люціус О.О. на 16000,00 грн.. ЗА УМОВИ ПОСТАВКИ ІДЕНТИЧНОГО ТОВАРУ!. Тобто Замовником замість економії бюджетних коштів, додатково витрачаються 16 000,00 грн., на які можна було додатково придбати необхідні товари медичного призначення для ЛПУ.
Враховуючи вищевикладене, вважаю що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 п. 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень з боку Замовника в процедурі закупівлі код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-007576-b).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем по лоту № 1 закупівлі 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди) UA-2020-05-25-007576-b – ТОВ "Діамант Фарм" (Код ЄДРПОУ 41404407) з ціною пропозиції – 170 545,43 грн. з ПДВ, зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету № ___ від 06.07.2020 року щодо визначення переможців по закупівлі 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди).
4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Люціус О.О., відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № ___ від 06.07.2020 року щодо визначення переможців по закупівлі 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди).
5. Зобов’язати Замовника визнати ФОП Люціус О.О. (Код ЄДРПОУ 2834220993) з ціною пропозиції 153 659,00 грн., переможцем по Лоту № 1 (Хірургічні рукавички) тендеру на закупівлю товарів код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-007576-b) та укласти з ФОП Люціус О.О. відповідний договір на закупівлю.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету № ___ від 06.07.2020 року щодо визначення переможців по закупівлі 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди);
2. Вимога щодо надання інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Люціус О.О.;
3. Відповідь на вимогу.
4. Тендерна документація;
5. Декларації, сертифікати лот 1.
З повагою,
ФОП Люціус О.О. _____________
(підпис) М.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 15.07.2020 12:52
- ТД ме.матер НСЗУ нове 594,8 (4).doc 15.07.2020 12:52
- Відповідь на вимогу.docx 15.07.2020 12:53
- Декларації, сертифікати лот 1.pdf 15.07.2020 12:57
- Вимога.docx 15.07.2020 12:58
- Намір.doc 15.07.2020 12:59
- Платіжне доручення.pdf 15.07.2020 14:49
- Платіжне доручення.pdf 15.07.2020 14:55
- Рішення від 17.07.2020 №13855.pdf 17.07.2020 19:58
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.07.2020 №11304.pdf 29.07.2020 13:01
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №11861.pdf 06.08.2020 12:16
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №12219.pdf 11.08.2020 23:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2020 №15481.pdf 13.08.2020 20:13
- Рішення від 12.08.2020 №15481.pdf 17.08.2020 20:23
- ВІДПОВІДЬ (хірург.рукавички) АМКУ ЛЮЦИУС.docx 31.07.2020 17:29
- АМКУ хирург рукав..FR11.pdf 31.07.2020 17:29
- ПР визнач перемож.АМКУ (1).docx 11.09.2020 17:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 15:11
Дата розгляду скарги:
28.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.07.2020 19:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.08.2020 20:23
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2020 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом скасовано рішення від 06.07.2020 р. тендерного комітету в частині про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Люціуса Олексія Олександровича (Код ЄДРПОУ 2834220993) та рішення про визначення ТОВ "Діамант Фарм" (Код ЄДРПОУ 41404407) переможцем процедури закупівлі по закупівлі 33140000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (лот №1 - Хірургічні рукавички; Лот № 2- Перевязувальний матеріал; Лот №3- Шовний матеріал; Лот № 4 - Катетери (канюлі), Скальпелі та лезо, дренажи, зонди) (UA-2020-05-25-007576-b), за лотом № 1 на підставі рішення №15481-р/пк-пз від 12.08.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога
Є відповідь
Незаконні дії Тендерного комітету
Номер:
0917b58202df4a6eb594aa655a1af0b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-25-007576-b.a1
Назва:
Незаконні дії Тендерного комітету
Вимога:
ВИМОГА
Згідно Протоколу від 06 липня 2020 року Замовником, за результатами розгляду пропозиції ФОП Люціус О.О. (Код ЄДРПОУ 2834220993), були виявлені недоліки в підготовці тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують відповідність товару вимогам Замовника (інструкція з використання).
Замовником, згідно п. 2 Додатку 2.1. до ТД вимагалося надати - «Кожний товар повинен мати документи, які підтверджують відповідність товару вимогам Замовника (в складі пропозиції надаються копії відповідних документів)».
Водночас Замовником не зазначено, які саме документи мають підтвердити відповідність товару вимогам Замовника - Декларація про відповідність з додатками, або Сертифікат з якості (зазначені документи вимагаються п. 1 Додатку 2.1. до ТД). Адже саме в цих документах міститься інформація на підтвердження відповідності МТВ Замовника. І звісно, жодним чином підтвердити відповідність товару МТВ вимогам Замовника не може Інструкція з використання, яка по суті є документом, складеним розробником та/або виробником медичного виробу, відповідно до вимог законодавства України, спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань контролю якості медичних виробів, системи державних стандартів якості та безпечності медичних виробів, який містить опис виробу медичного і детальну інформацію щодо його ефективного та безпечного застосування.
Окрім того в ТД Замовника жодного разу не згадується та й взагалі відсутня вимога надання Інструкції з використання.
ФОП Люціус О.О. на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника було надано Декларації про відповідність з додатками та Сертифікати якості. Зазначені документи містять повну та вичерпну інформацію, що підтверджує відповідність запропонованого ФОП Люціус О.О. товару МТВ Замовника, тобто повністю виконано вимоги ТД.
Рішення щодо відхилення пропозиції конкурсних торгів за цією підставою являється надуманим та незаконним, оскільки воно базується посилається на вимогу, яка не була прописана в Тендерній документації Замовника.
Якщо Замовнику необхідно було надання учасником Інструкцій з використання, йому необхідно було зазначити про це в Тендерній документації. Жодних проблем з наданням зазначеного документу, у разі наявності такої вимоги, немає.
Небажання тендерного комітету Замовника торгів об’єктивно розглянути тендерну пропозицію ФОП Люціус О.О., з огляду на вище наведене, повністю нівелює базові принципи статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон), щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, запобіганню корупційним діям і зловживанням
З огляду на зазначене, в діях тендерного комітету Замовника торгів вбачаються ознаки дискримінаційних дій, зловживання у використанні бюджетних коштів, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України.
Замовник, незаконно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Люціус О.О., з ціною 153659,00 грн, в той-же час прийняв пропозицію ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» з ціною 170545,43 грн., що є більшою за пропозицію ФОП Люціус О.О. на 16000,00 грн.. ЗА УМОВИ ПОСТАВКИ ІДЕНТИЧНОГО ТОВАРУ!. Тобто Замовником замість економії бюджетних коштів, додатково витрачаються 16 000,00 грн., на які можна було додатково придбати необхідні товари медичного призначення для ЛПУ. За відсутності мотивованих та законовизначених пояснень, дана ситуація набирає окрасу корупційної складової в діях Тендерного комітету. Іншим чином умисні дії пов’язані з порушенням основних задач ЗУ «Про публічні закупівлі» пояснити не можливо. Оцінку таким діям повинні і будуть давати компетентні органи, тим паче що такі дії вже починають носити систематичний характер.
На підставі викладеного вище, прошу Замовника:
1. роз’яснити причини невідповідності пропозиції ФОП Люціус О.О., умовам тендерної документації, з конкретним поясненням незаконного відхилення пропозиції на підставі виявлених недоліків в підготовці тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують відповідність товару вимогам Замовника (інструкція з використання) з урахуванням того, що Тендерною документацією Замовника взагалі не вимагалося та не передбачено надання Інструкцій з використання.
2. Усунути порушення законодавства, а саме незаконне відхилення пропозиції ФОП Люціус О.О..
З наданням відповіді прошу не затягувати, оскільки спливають строки звернення до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПР ВІДПОВІДЬ ЛЮЦИУС 2.docx 14.07.2020 14:58
Дата подачі:
08.07.2020 09:59
Вирішення:
Шановний Учасник, пропонуємо дотримуватись загальноприйнятих правил ведення ділового листування, та не допускати голослівних звинувачень, наклепів чи некоректних висловлювань на адресу Тендерного комітету.
Всі питання, що виникають в учасників в процесі проведення процедури закупівлі, мають вирішуватись виключно в спосіб, передбачений Законом «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» ( далі - Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Пунктом 2 додатку № 2.1 медико-технічних вимог Замовником вимагалося надання Учасником – «Кожний товар повинен мати документи, які підтверджують відповідність товару вимогам Замовника (в складі пропозиції надаються копії відповідних документів)», в даному випадку Замовником вимагалось надання Учасником – «Інструкції з використання запропонованого товару».
Не розуміння учасником цих торгів ФОП Люціус О.О. вимог Замовника щодо вище наведеного не позбавляла його права звернутись до Замовника за роз’ясненнями .
Адже відповідно до пункту першого, розділу - Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, Тендерної документації Замовника, а саме:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, кожний учасник який планував прийняти участь у закупівлі, міг звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням, в терміни що встановлені тендерною документацією на підставі визначених ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
В період, що визначені у вище зазначеному пункті, відсутні від Учасників процедури закупівлі, будь-які запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації, у тому числі стосовно надання документів відповідно до п.2 додатку № 2.1 медико-технічних вимог Замовника, а це означає, що учасники процедури закупівлі, які беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці даної закупівлі.
Учасник, тендерна пропозиція якого дискваліфікована (в подальшому написана вимога), знехтував своїм правом на отримання від Замовника відповідей з будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації Замовника, для того щоб, надати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог Замовника, які відповідають діючим нормативно-правовим актам, натомість,
відповідний Учасник продовжує займатися наклепом стосовно осіб, що входять до складу тендерного комітету, тим самим порушуючи норми Конституцією України, а саме посягати на гідність особи, тобто на її самоповагу до своїх моральних якостей і етичних принципів, не вправі ніхто. Кожна особа вправі вважати себе чесною, порядною, добросовісною тощо, дбати про свою репутацію, наполягати на повазі до себе, а також вимагати, щоби будь-які сумніви щодо її моральних якостей і етичних принципів були належним чином обгрунтовані.
Шановного Учасник звертаємо Вашу увагу на те, що за поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу, за наклеп, тобто умисне поширення завідомо неправдивих відомостей, що ганьблять честь і гідність іншої особи або підривають її ділову репутацію, такі особи несуть кримінальну відповідальність, відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними».
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Додатково наголошуємо , що в складі пропозиції ФОП Люціус О.О. відсутні підтверджуючі документи , які не були зазначені в протоколі від 06 липня 2020 року Замовником, за результатами розгляду пропозиції ФОП Люціус О.О.:
1. Відповідно до вимог Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасника торгів є обов’язковим.
Тендерна пропозиція не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
2. Документи , що надані в складі тендерної пропозиції , - не відповідають вимогам до оформлювання документів згідно ДСТУ 4163-2003 ( Національний стандарт України – уніфікована система організаційно – розпорядчої документації ( Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 ) , а саме ,- п.4.4.; п.5.11; п.5.16; п.5.27 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 року № 55 , чинного з 01.09.2003 року.
Зважаючи на вище зазначене, Замовником в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні