• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу

Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.

Завершена

884 928.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 849.28 UAH
Номер: 7e7bae71e70a4c4b8bcefe466fbe79fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.08.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 10.08.2020 15:11 - 02.09.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.08.2020 № 58 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2020 № 58. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-05-25-002679-b 25.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK2-13 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом (повноти відображення інформації про закупівлю), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом (повноти відображення інформації про закупівлю), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу (далі – Замовник), тендерні пропозиції ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування», ПП «ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС», ФОП «Леонова Лариса Миколаївна», ТОВ «Сервісна компанія «АДАМСОН», ТОВ «ЯСНО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ», ПП «ТОП-ІНФОРМ», ФОП «БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА», ТОВ «КИЇВЕСКО», ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ» та ТОВ «ТЕХНОІНДУСТРІЯ», протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій № 293 від 25.06.2020, № 294 від 30.06.2020, № 318 від 06.07.2020, № 334 від 08.07.2020, № 342 від 10.07.2020, № 349 від 14.07.2020, № 351 від 16.07.2020, №352 від 16.07.2020, № 353 від 17.07.2020 та № 354 від 21.07.2020, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020, договір від 05.08.2020 № 532 з додатковою угодою до нього, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-13 - не підтверджена.
Період усунення порушень: 28.08.2020 09:35 - 03.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2020 09:35