Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу
Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Завершена
884 928.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 849.28 UAH
Період оскарження:25.05.2020 12:22 - 15.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога на рішення Замовника щодо обрання переможця
Номер:bc17342c9e844cf5ba4d33bc338906db
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ.", UA-EDR 42701120
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-25-002679-b.c6
Назва:Вимога на рішення Замовника щодо обрання переможця
Вимога:
21 липня 2020 року Замовником обрано переможця процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу), а саме ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ."
Звертаємо увагу, що згідно інформації, зазначеній в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, щодо обраного переможця, видами діяльності ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ» є:
Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту;
Код КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням;
Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний);
Код КВЕД 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук;
Код КВЕД 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення.
Наголошуємо, що для проведення енергоаудиту необхідний, згідно державного класифікатора, КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, який відсутній в учасника ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ.".
Обов’язкова наявність відповідного КВЕД в ЄДР передбачена діючим податковим законодавством, а також підтверджена судовою практикою, зокрема:
ВАСУ ухвалою від 18.05.2017 р. у справі № 826/13764/15 зазначив, що контрагент позивача надавав послуги, які не відповідають видам діяльності підприємства згідно з КВЕД. Оскільки основними видами діяльності відповідно до статистичної довідки є будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво доріг і автострад, будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій тощо, підприємство не має жодного відношення до надання інформаційно-консультаційних послуг, які воно надавало згідно з укладеними договорами.
Аналогічний висновок знаходимо в рішенні Харківського окружного адміністративного суду від 10.06.2019 р. у справі № 520/1562/19 (наразі це рішення оскаржується в суді апеляційної інстанції). За обставинами справи між позивачем та його контрагентами було укладено низку договорів на виконання проектно-вишукувальних робіт (діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; код 71.12 КВЕД-2010), а також договори підряду на виконання будівельних робіт (секція F «Будівництво» КВЕД-2010). Водночас жоден із пунктів вказаного підрозділу не зазначений як вид діяльності підприємства-контрагента. Суд також зазначив, що відсутність у виконавця в ЄДР виду діяльності за КВЕД, яку він збирається здійснити, свідчить про те, що він не має жодного відношення до здійснення певного виду діяльності, а отже, не може виконати взяті на себе зобов’язання.
Таким чином вимагаємо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ."
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ.", UA-EDR 42701120
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-25-002679-b.b5
Назва:Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно із "Тендерною пропозицією", наданою учасником ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ", надана учасником інформація щодо вартості надання послуг суперечить поданій вартості в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а саме: у формі "Тендерна пропозиція" вартість складає 871 317, 00 грн без ПДВ, а в електронному вигляді скаладає 871 317,00 грн з ПДВ. Тобто, згідно із інформацією, наданою у "Тендерній пропозиції", учасником ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ" відбулось порушення 4 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»- «Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»
Як компанія, що надала найбільш економічно вигідну вартість виконання робіт, ми щиро стурбовані таким станом речей та наголошуємо, що дана ситуація має бути узгоджена у відповідності із чинним законодавством. Також зазначаємо, що наведена причина є достатньою для дискваліфікації учасника, підтвердженням цьому є численні рішення тендерних комітетів.
Повідомляємо, що ігнорування даної вимоги призведе до оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця торгів у встановлений законодавством шлях.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.07.2020 08:32
Вирішення:Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі. При цьому з урахуванням вимог Закону очікувана вартість закупівлі вказується замовником із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону. Відповідно до положень пункту 10 частини другої статті 22 Закону – у тендерній документації зазначаються такі відомості як перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація, зміни до тендерної документації Замовника містять інформацію щодо формування та подання цінової пропозиції з урахуванням всіх податків, а саме: «Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію оцінка «Ціна» – 100%). Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на супутні послуги, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду» (вимога п.1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції змін до тендерної документації). Додатково зазначаємо, що додатком №5 «Форма Тендерна пропозиція», яка подається учасником який виявив намір прийняти участь у відкритих торгів й учасник повинен навести інформацію про ціну (грн. без ПДВ) та загальну вартість (грн. з ПДВ*). *- Учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку).
Порядок подання учасником тендерної пропозиції визначено статтею 26 Закону. На звернення заявника щодо електронного аукціону, ціни договору з переможцем процедури закупівлі повідомляємо, що ціна є вартісним вираженням закупівлі, у зв'язку з чим оцінка поданих пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель за запропонованими цінами незалежно від того чи є суб'єкт господарювання платником ПДВ або неплатником ПДВ. Таким чином за результатами закупівлі укладається договір з переможцем за ціною, визначеною електронною системою закупівель.
Нормами статті 41 Закону встановлено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Враховуючи вищенаведене, з боку тендерного комітету не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в частині визначення формування ціни виключно в урахуванням податку на додану вартість, а навпаки розширено коло учасників з урахуванням того, що всі зацікавлені учасники закупівельного процесу можуть взяти участь у відкритих торгів як суб’єкт господарської діяльності платник податку на додану вартість так і платник єдиного податку.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:56901e37a8974acfb7ac4a99ebbbd788
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", UA-EDR 30398962
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-25-002679-b.b4
Назва:Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Шановний замовнику!
Компанія ТОВ ЕСКО «Екологічні Системи» має наступні зауваження та питання щодо визначення переможця закупівель:
1. У протоколі від 17.07.2020 року №353 засідання тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ ЕСКО «Екологічні Системи» (далі – Протокол) невірно вказаний код ЄДРПОУ підприємства, тому виникає питання, чи розглядали Ви пропозиції щодо участі у закупівлях безпосередньо нашої компанії?
ЄДРПОУ ТОВ ЕСКО «Екологічні Системи» 30398962, в протоколі зазначено – 40364772.
2. Очікувана вартість закупівлі становить 884 928,0 грн, з ПДВ
Ціна переможця ТОВ «ТЕХНОІНДУСТРІЯ» - 871 371,0 грн, без ПДВ
Чи не суперечить це пункту 4 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»- «Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.07.2020 15:05
Вирішення:Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Отже, підтверджуємо факт щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:30398962. Відповідно до прийнятого рішення тендерного комітету від 17 липня 2020 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:30398962 була відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. В свою чергу, відповідно до частини 12 статті 29 Закону - Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» чітко обумовлює вичерпну інформацію, яка повинна бути викладена у протоколі розгляду тендерних пропозицій та інформація щодо коду ЄДРПОУ частиною 12 статті 29 Закону не вимагається. Таким чином, з боку тендерного комітету відсутні порушення в цій частині. Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:30398962 встановлено низка невідповідність вимогам змін до тендерної документації, зокрема, пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації визначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної частин та технічної частини. Кожна сформована частина подається окремим файлом. Кваліфікаційна частина складається: Заповнена форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації. Вимогами пункту 4 розділу 4 затверджених змін до тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. В складі тендерної пропозиції учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", в якому міститься «1. Тендерна пропозиція, НС Каховка.pdf» проте в пункті 2 зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас у будь-який час до закінчення зазначеного терміну». Таким чином, форма «Тендерна пропозиція» не містить строк дії тендерної пропозиції, що не відповідає умовам пункту 4 розділу 3 документації. Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає в цій частині та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; затверджені зміни до тендерної документації включають в себе невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №1. Додаток №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до документації включає в себе таблицю 2 «Інші документи, що вимагаються замовником». Відповідно до пункту 3 таблиці 2 додатку №1 до документації встановлено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку (-и) з обслуговуючого банку (банків) про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором у разі визначення Учасника переможцем (інформація, яка зазначена в довідці про відкритий поточний рахунок) та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована довідка з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено на 19.06.2020року. В складі тендерної пропозиції учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", завантажено довідки вих. №Д4-В86/30142 від 09.06.2020р.(про відсутність кредитної заборгованості), вих. №Д4-В86/30141 від 09.06.2020р (про відкриття рахунку) та №Д4-В86/30-143 від 09.06.2020р (про обороти по рахунку). Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам п. 3 таблиці 2 додатку №1 до документації в частині дати довідок по відношенню до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; пунктом 6 розділу 1 затверджених змін до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі пропозиції подає гарантійний лист про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені та до ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, які учасник поніс при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений гарантійний лист; вимоги пункту 2 розділу 5 затверджених змін до тендерної документації встановлюють, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження. В складі тендерної пропозиції Учасника, вищезазначений гарантійний лист не надано; Умовами пункту 2 розділу 5 затверджених змін до тендерної документації зазначено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України про що надається гарантійний лист в довільній формі в складі тендерної пропозиції. Учасником в складі його тендерної пропозиції не надано зазначеного гарантійного листа. Враховуючи вищенаведене, за обґрунтованих підстав колегіальним рішенням тендерного комітету відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:30398962.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Про відхилення тендерної пропозиції
Номер:730300486a79441f833dcae9d09db659
Пов'язана кваліфікація:ФОП "БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА", UA-EDR 3432205389
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-25-002679-b.c3
Назва:Про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
У складі моєї тендерної пропозиції надано гарантійний лист, із зазначенням строку дії моєї тендерної пропозиції, тому вважаю за необхідне переглянути рішення тендерного комітету стосовно відхилення моєї пропозиції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.07.2020 13:56
Вирішення:Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Під час розгляду Вашої вимоги тендерний комітет додатково зазначає, що тендерна пропозиція була відхилена відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що пунктом 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджених змін до тендерної документації визначено наступне: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. В складі Вашої тендерної пропозиції надано:
1. Форма «Тендерна пропозиція» вих. №79 від 16.06.2020р. в пункті 2 Вами зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.». Таким чином, форма «Тендерна пропозиція» взагалі не містить строк її дії.
2. Гарантійний лист вих. № 75 від 06.06.2020р. в якому міститься інформація: «Підписавши тендерну пропозицію згідно додатку 5 тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу),я, Фізична особа – підприємець Бородіна Вікторія Андріївна, погоджуюсь дотримуватися свої тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Отже, Вами чітко обумовлено в цьому гарантійному листі строк дії Вашої тендерної пропозиції, який складає 120 днів із дати розкриття тендерних пропозицій. Невідповідність полягає в наступному: 120 робочих днів та 120 днів – це різні проміжки часу; визначення перебігу зазначеного Вами «із дати розкриття тендерних пропозицій» та наведеного у пункті 4 розділі 3 документації «із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» різняться.
Тендерний комітет під час прийняття рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції керувався принципами визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, тендерним комітетом в протоколі №349 від 14 липня 2020 року було наведено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП "БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3432205389. Положення пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ФОП "БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3432205389 не була відхилена через невідповідність її вимогам згідно статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
«Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу», ідентифікатор закупівлі в системі
ProZorro - UA-2020-05-25-002679-b
Номер:137ea39002aa408ca037271bf6660ea2
Пов'язана кваліфікація:ПП "ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС", UA-EDR 34868910
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-25-002679-b.a2
Назва:«Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу», ідентифікатор закупівлі в системі
ProZorro - UA-2020-05-25-002679-b
Вимога:
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», Стаття 29, п. 16.
Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції тендерним комітетом Замовника було прийняте та опубліковане на сайті 30 черв. 14:45
Таким чином:
1) Вимог про усунення невідповідностей в інформаціїї (або документах) щодо Учасника ПП «ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС» - не було опубліковано.
2) Рішення про дискваліфікацію винесено тендерним комітетом Замовника без урахування даної норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо анулювати рішення про дискваліфікацію, надати можливість усунути недоліки в інформації та документах, та признати нас Переможцем тендеру.
Вирішення:Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Під час розгляду Вашої вимоги тендерний комітет додатково зазначає, що тендерна пропозиція була відхилена відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. Отже, тендерним комітетом в протоколі №294 від 30 червня 2020 року було наведено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС", код ЄДРПОУ 34868910. Щодо наведення у Вашій вимозі застосування положень пункту 16 статті 29 цього Закону: тендерний комітет інформує, що норми пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ПП "ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС", код ЄДРПОУ 34868910 не була відхилена через невідповідність її вимогам згідно статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:5322406ce9c240fd80eaab37b68938c3
Пов'язана кваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування", UA-EDR 31445850
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-25-002679-b.c1
Назва:Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 28, п. 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НЕРУЙНУЮЧОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ», ознайомившись з протоколом відхилення тендерної пропозиції вважає, що відхилення пропозиції відбулось не у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» (Стаття 31, п. 1):
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
Зазначені у протоколі відхилення невідповідності не відносяться до наведеного вище переліку причин відхилення, а отже Замовником має бути надане повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомляємо, що у разі ігнорування даної вимоги та порушення прав Учасника, ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НЕРУЙНУЮЧОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ» буде оскаржувати рішення та дії замовника у встановлений законом шлях.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.06.2020 10:16
Вирішення:Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Під час розгляду Вашої вимоги тендерний комітет додатково зазначає, що тендерна пропозиція була відхилена відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. Отже, тендерним комітетом в протоколі №293 від 25 червня 2020 року було наведено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування", Код ЄДРПОУ:31445850. Щодо наведення у Вашій вимозі застосування положень пункту 16 статті 28 цього Закону: тендерний комітет інформує, що норми пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування", Код ЄДРПОУ:31445850 не була відхилена через невідповідність її вимогам згідно статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.