-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 885 днів назад
3 656 549.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 500.00 UAH
Номер:
3231b6eec3674ca59d398479e604fb06
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2020 00:00
Період моніторингу:
30.07.2020 15:25 - 21.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2020 Одеса № 245
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.07.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 № 245
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-05-22-003503-b 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, укладення договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Володимирецька центральна районна лікарня" Володимирецької районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом засідання тендерного комітету, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б» (далі – ТОВ «БАДМ-Б»), протокол засідання тендерного комітету від 15.06.2020, укладений договір про закупівлю від 30.06.2020 № 308, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.06.2020, тендерну пропозицію приватного підприємства «Фірма Фармікс» (далі – ПП «Фірма Фармікс»), протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2020, протокол засідання тендерного комітету від 15.06.2020, протокол засідання тендерного комітету від 20.07.2020, протокол засідання тендерного комітету від 22.06.2020, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.07.2020, укладений договір про закупівлю від 06.08.2020 № 374.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БАДМ-Б» та ПП «Фірма Фармікс» - порушень не установлено.
Крім того, за результатами аналізу питання перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною встановлено, що Замовником, згідно з протоколу засідання тендерного комітету від 22.06.2020, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі товару за лотом № 2.
На підставі викладеного виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_2 не підтверджено.
Період усунення порушень:
07.08.2020 10:12 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2020 10:12