-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Торги не відбулися
451 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 256.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 256.15 UAH
Номер:
179b8baa03754d65ba2eb3798ec45bdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2020 00:00
Період моніторингу:
12.08.2020 16:42 - 04.09.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2020 49
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.08.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1UA-2020-05-22-005806-с 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Задоянчук А. З.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозиції - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, інформацію про відміну від 14.08.2020 року.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-22-006911-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.06.2020 №318, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.06.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.06.2020 №338, від 25.06.2020 №351, від 21.07.2020 №390, від 07.08.2020 №424, від 14.08.2020 № 430, від 14.08.2020 № 430, від 14.08.2020 № 434, тендерні пропозиції: Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС", Товариства з обмеженою відповідальністю "Проектдормісттехнологія", Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІА ДОРБУД", повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей від 19.06.2020 ТОВ "СЕА Електротехніка", від 11.08.2020 ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" та пояснення з власної ініціативи від 17.08.2020 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-4_1) не підтверджені.
Період усунення порушень:
25.08.2020 13:50 - 29.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2020 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
d40278702dbc4b768b04ee3bcdb8ce3a
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
17.08.2020 12:33
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)»
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-05-22-005806-c
Відповідно до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 12.08.2020 №49 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-22-005806-c.
Відповідно до Інформації про моніторинг за № UA-M-2020-07-23-000101 підставою для прийняття рішення про початок моніторингу слугували дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1, а саме: Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги».
У відповідності з ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» 15.06.2020 відбувся електронний аукціон.
Згідно з ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
В межах строку розгляду, 22.06.2020 протокольним рішенням №338 тендерний комітет Замовника відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СЕА Електротехніка» відповідно до абз.1 п.1 ч.1 ст. 31 та абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч.11 ст.29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Відповідно, 25.06.2020 протокольним рішенням №351 тендерний комітет Замовника відхилив наступну тендерну пропозицію, а саме пропозицію Учасника ТОВ «ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись нормою ч.11 ст.29 Закону, Замовник приступив до розгляду наступної тендерної пропозиції, а саме пропозиції Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». Проте, на 2-й робочий день оцінки, а саме 30.06.2020 Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка» було подано Скаргу, що стосувалася прийнятого рішення Замовника щодо оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СЕА Електротехніка».
Відповідно до абз.2 ч.8 ст. 18 Закону Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до абз. 2 ч.17 ст. 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не може вчиняти жодних дій щодо процедури закупівлі, ані здійснити оцінку, ані продовжити її термін до моменту оприлюднення повного тексту рішення
З аналізу вищезазначених норм Закону, а також з принципів функціонування системи електронних закупівель вбачається відсутність, як законної, так і технічної можливості для Замовника вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі під час її оскарження до моменту оприлюднення повного тексту рішення Органом оскарження (до цього моменту система є заблокованою, відповідно, Замовник технічно не має можливості оприлюднювати жодних рішень).
Також повідомляємо, що Органом оскарження було прийнято рішення щодо призначення розгляду скарги 15.07.2020 о 11:00. Повний текст рішення про відмову в задоволенні скарги було оприлюднено в системі електронних закупівель 20.07.2020 о 20:42. Відповідно, 21.07.2020 протокольним рішенням №390 тендерний комітет Замовника визначив переможця за процедурою даної закупівлі, а саме Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». Також, Замовником було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020 №04-3583/11-02.
Варто зазначити, що переможцем торгів Державним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, на виконання вимог тендерної документації, не оприлюднено у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, сканкопію оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої уповноваженим на це органом, чинної станом на дату подання документа, що вимагалися Замовником у тендерній документації. Відповідно, не виконано вказані вимоги, не підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у Додатку №2 до тендерної документації на цю закупівлю. Відповідно, переможця Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” було відхилено Замовником відповідно до абз.2 п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол від 07.08.2020 №424).
Відповідно до ч.11 ст.29 Закону, Замовник приступив до розгляду наступної тендерної пропозиції, а саме пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС». Станом на момент Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (12.08.2020) Замовник здійснював розгляд саме пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», чим не порушував строк розгляду тендерної пропозиції, визначений ч.10 ст.29 Закону.
Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при дотриманні строків розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги» жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель немає.
Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.