-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Торги не відбулися
451 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 256.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 256.15 UAH
Період оскарження:
22.05.2020 17:29 - 09.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
77075a3e20a3426882712e27d556b3b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-005806-c.a5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга, що стосується прийнятого рішення Замовника щодо оцінки тендерної пропозиції ТОВ "Сеа Електротехніка"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Сеа Електротехніка.PDF 30.06.2020 15:20
- Сплата за скаргу ТОВ Сеа Електротехніка.png 30.06.2020 16:55
- Рішення від 03.07.2020№13006+лист замовнику.pdf 03.07.2020 16:51
- Інфрмація про перенесення розгляду скарги від 13.07.2020№9870.pdf 13.07.2020 21:25
- Інформація про перенесееня розголяду скуарги від 14.07.2020№10089.pdf 14.07.2020 21:57
- Інформація про резолятивну частину рішення від 15.07.2020№13725.pdf 16.07.2020 18:39
- рішення від 15.07.2020№13725.pdf 20.07.2020 20:42
- Пояснення по скарзі UA-2020-05-22-005806-c СЕА Електротехніка.doc 08.07.2020 17:44
- Пояснення по скарзі UA-2020-05-22-005806-c СЕА Електротехніка.pdf 08.07.2020 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2020 16:53
Дата розгляду скарги:
13.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.07.2020 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.07.2020 20:43
Вимога
Залишено без розгляду
Трудові книжки
Номер:
32a65356164345a0b6dc9c33609bec82
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-005806-c.b4
Назва:
Трудові книжки
Вимога:
Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації в п. 1. зазначено, що наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). Дана вимога є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним (ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Як наслідок, пропозиція такого учасника буде несправедливо відхилена замовником через формальну невідповідність умовам тендерної документації, а інші учасники, яким така згода надана була, будуть мати перевагу перед іншими учасниками, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників. Також слід врахувати те що Замовник вимагає скан-копію всіх сторінок трудових книжок, відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Варто зауважити, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»). Однак якщо процедури обробки персональних даних працівника виходять за межі дозволу, наданого володільцеві відповідно до трудового законодавства лише для здійснення його повноважень, тоді потрібно отримати згоду від працівника. Отже роботодавець, який є володільцем персональних даних не може надати без згоди працівників скан-копії всіх сторінок трудових книжок. Таким чином, сформувавши вимоги Тендерної документації, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть надати вище зазначені документи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї такі положення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 11:40
Вирішення:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації Замовника на цю закупівлю відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). Як вбачається із зазначеного вище, Замовником не встановлено обов’язкової вимоги щодо надання учасником виключно сканкопії всіх сторінок трудових книжок. Учасником може бути надано або трудові книжки або накази про призначення на посаду або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Документально підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить Замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію. Щодо захисту персональних даних, то обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п.5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель. При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику. Відповідно, замовник жодним чином не обмежив коло учасників процедури закупівлі, оскільки, учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та повинен документально підтвердити наявність таких працівників згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.06.2020 21:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо внесення змін до строку надання послуг.
Номер:
eb425de638af4513aaaf8e266ca513b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-005806-c.c3
Назва:
Щодо внесення змін до строку надання послуг.
Вимога:
У тендерній документації зазначено, що строк надання послуг – до 30.07.2020 р. Враховуючи можливий орієнтовний строк укладання контракту, фактично на надання послуг залишається приблизно 1 місяць. Разом з тим згідно з технічним завданням виконавець повинен отримати технічні умови (офіційний розгляд та видача яких становить 10 робочих днів), провести інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні та інструментальні вишукування, розробити робочий проект, погодити основні проектні рішення з усіма відповідними зацікавленими органами (розгляд яких також може становити не менше 10 робочих днів) та пройти експертизу (орієнтовний термін якої буде становити до 30 календарних днів), що фактично неможливо зробити за 1 календарний місяць. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк надання послуг щонайменше 90 календарних днів з дня укладання договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 11:39
Вирішення:
Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для надання послуг, передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладення договору, строк надання послуг може бути переглянутий.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.06.2020 21:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
Номер:
0b46b59faa8747cbb49982d849827215
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-005806-c.c2
Назва:
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
Вимога:
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху та/або влаштування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення ПДР, укладений протягом останніх 3-х років. Враховуючи той факт, що згідно з технічним завданням основною метою є проектування систем габаритно-вагового контролю та супутніх електричних комплексів просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 11:37
Вирішення:
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
Номер:
93ff8bf7bde045a98a6f9a8995533eff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-005806-c.b1
Назва:
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
Вимога:
У п.5. 9 Розділу 3 та Додатку №1 Тендерної документації згідно п. 1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 11:30
Вирішення:
Зазначена вимога тендерної документації Замовника на цю закупівлю не є дискримінаційною, так як для розробки проектної документації, що є предметом цієї закупівлі, передбачається складання кошторисної частини сертифікованим інженером-кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином, ця вимога не суперечить чинному законодавству,а дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника на цю закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.06.2020 21:00