• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засувки

Завершена

3 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер: ead405e7c1514cca92ff011019cf05a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 30.07.2020 11:26 - 21.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.07.2020 №46 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 30.07.2020 № 46 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2020-05-22-002806-b 22.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-2-13
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 8, 10, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень до процедури, питання розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д та б/н (далі - тендерна документація), запити щодо надання роз’яснень до процедури та надані Замовником відповіді, скарги до процедури та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 12.06.2020 № 267, 268, 269, 270 та від 22.07.2020 № 323 щодо відхилення тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 22.07.2020 № 324, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Наливайко Юрій Миколайович», приватного акціонерного товариства «Сантехкомплект», фізичної особи-підприємця «Бондар Андрій Васильович», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-інжинірингова фірма «ЕТНА», приватного акціонерного товариства «Шведсько-Українська група – «SU GROUP»», товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерекст LTD» (далі – Товариство), повідомлення про намір укласти договір з від 22.07.2020, договір від 04.09.2020 № 632, укладений Замовником з Товариством (далі – Договір). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії, не здійснювався. У ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-22-005516-c, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону. В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. У ході моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: - в проекті договору (Додаток № 4 до тендерної документації) не зазначено порядку змін його умов, чим не дотримано вимогу пункту 8 частини другої статті 22 Закону; - тендерна документація не містить переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію, чим порушено вимогу пункту 10 частини другої статті 22 Закону; - в тендерній документації не визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону; - тендерна документація не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимогу пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-13 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 08.09.2020 15:24 - 23.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2020 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до результату моніторингу органом державного фінансового контрою з закупівлі Засувки порушень щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-13 – не підтверджено. Шодо вказаних порушень а саме: - відсутності інформації про мову тендерної пропозиції, кінцевого строк подання тендерних пропозицій у річному плані інформуємо, що вказана інформація відповідно до ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказана Замовником у оголошенні до закупівлі та Тендерної документації; - відсутності у проекті договору порядку змін його умов інформуємо, що Замовником передбачено цю можливість у п. 3.3;п.3.4;п.10.1;п.10.7; - відсутності кінцевого строк подання тендерних пропозицій, що Замовником у п. 1 розділу 4 Тендерної документації зазначено : - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення. У відповідності з п.1,4 ст 10 Закону: - отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру; - електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; - тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно, зазначена інформація сформована системою Prozorro автоматично та зазначена в оголошенні Замовника, а саме: ЗАКУПІВЛЯ ОГОЛОШЕНА 22.05.20; ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ до 10.06.20; ПЕРІОД ОСКАРЖЕНЬ до 05.06.2020; ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ до 09.06.2020; КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ з 10.06.2020 ПРОПОЗИЦІЇ РОЗГЯНУТІ з 22.07.2020 Враховуючи вище наведене, посилання на наявність кінцевого строку у оголошенні, яке є обов'язковим документом з інформацією про закупівлю не є порушенням. - відсутності прикладів не суттєвих та формальних помилок у Тендерної документації інформуємо, що умови закупівлі у визначені Законом строки оскаржені не були та Замовник не діскваліфікував жодного Учасника з причини наявності формальних помилок відповідно до чого це не є порушенням. Враховуючи вищезазначене, згідно Рішення №16112-р/пк-пз від 26.08.2020р. Постійно Діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з Розгляду Скарг Про Порушення Законодавства у Сфері Публічних Закупівель та надання інформації про результати моніторингу (08.09.2020р) Замовник у визначеному Законом порядку уклав договір з ТОВ "Інтерекст LTD" та 04.09.2020р. завершив закупівлю.
Дата публікації звіту: 09.09.2020 14:55

Запити/Пояснення