-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засувки
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2020 15:31 - 05.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Прийняття Замовником дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
2cf61a5a4c594da68cd2e2c32d543165
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002806-b.c5
Назва:
Прийняття Замовником дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Пропозиція УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЯ – ТОВ «Інтерекст LTD», не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним та іншим вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації а Замовником прийнято упереджене та протизаконне рішення, щодо допуску пропозицій цих учасників до аукціону. Не відхиливши тендерну пропозицію УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЯ, Замовник грубо порушив мої права та права інших учасників процедури закупівлі, щодо можливості бути визначеним переможцем та/або можливості виправлення допущених помилок під час подання тендерної пропозиції та можливості повторного подання пропозиції, яка буде повністю відповідати вимогам Замовника та положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 2.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 3.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 4.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 5.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 6.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 7.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 8.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 9.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 10.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 11.pdf 31.07.2020 17:38
- Додаток 12.pdf 31.07.2020 17:38
- Скарга.docx 31.07.2020 17:39
- Скарга.pdf 31.07.2020 17:39
- рішення від 05.08.2020 № 14994 +лист Замовнику .pdf 05.08.2020 20:40
- інформація про перенесення розгляду скарги № 12505.pdf 14.08.2020 12:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2020 № 16112.pdf 27.08.2020 17:27
- рішення від 26.08.2020 № 16112 .pdf 31.08.2020 23:49
- Пояснення на скаргу.pdf 06.08.2020 17:17
- Пояснения АМКУ Интерекст.odt 06.08.2020 17:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2020 17:42
Дата розгляду скарги:
13.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2020 20:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.08.2020 23:49
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Номер:
9eef844046c749fe984572489d7bb569
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002806-b.c4
Назва:
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон України) звертаюсь до Вас з Вимогою, щодо усунення порушень допущених Вами під час проведення цієї процедури закупівлі.
Відповідно до рішення тендерного комітету № 324-ПВ від 22.07.2020 року Вами було прийнято протизаконне рішення, щодо визначення ТОВ «Інтерекст LTD» (#23708824), переможцем процедури закупівлі.
Однак, аналіз пропозиції ТОВ «Інтерекст LTD» (#23708824) (далі – Переможець) виявив численні невідповідності пропозиції положенням Закону України та вимогам тендерної документації.
Так зокрема:
1. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Додаток 1 Тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і спосіб їх документального підтвердження», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору. (зразок 1)».
Пропозиція переможця:
У складі тендерної документації Переможця надано Довідка ТОВ «Інтерекст LTD» має досвід виконання аналогічних договорів вих. № 300 від 20.05.2020 року.
При цьому відповідне оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2020-05-22-002806-b було розміщено на веб-порталі уповноваженого органу на два дні пізніше – 22.05.2020 року.
Таким чином, по-перше, не зрозуміло звідки учасник-переможець заздалегідь отримав інформацію про форму подання необхідно інформації про досвід, а, по-друге, відповідно до норм Закону та положень тендерної документації, пропозиція учасників готується відповідно до вимог та положень тендерної документації, які учасник-переможець не міг знати до дати публікації оголошення.
2. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Додаток 3 Тендерної документації «Технічне завдання * на придбання товарів», прикінцеві положення Додатку «Документальне підтвердження відповідності товарів технічному завданню Замовника має бути надане у формі пояснювальної записки…».
Пропозиція переможця:
На виконання зазначеної вимоги учасник переможець надав Пояснювальна записка «Характеристика пропонованого товару» № 371 від 20.05.2020 року.
Таким чином, учасник переможець, мав інформацію про технічні вимоги до предмету закупівлі, що буде виставлено на процедуру закупівлі - оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2020-05-22-002806-b було розміщено на веб-порталі уповноваженого органу на два дні пізніше – 22.05.2020 року.
Крім того, надана довідка має певні невідповідності запропонованої учасником продукції тим вимогам які були встановлені Замовником, а саме:
- Вимога замовника згідно Додатку 5 «Ущільнення кришки - гума EPDM, згідно ГОСТ 7338-90 ( ISO1629)».
Учасником зазначено, що продукція «Ущільнення кришки - гума EPDM»
Коментар: тобто учасником не зазначена інформація, відповідно до якого нормативного документу – ГОСТУ, виготовлено ущільнення кришки».
- Вимога замовника згідно Додатку 5 «Болти кріплення кришки – нержавіюча сталь».
Учасником зазначено, що продукція «Болти кріплення кришки – нержавіюча сталь, оцинкована сталь»
Коментар: тобто учасником пропонується виготовлення болтів кріплення кришки, втому числі з оцинкованої сталі, що не відповідає технічним вимогам ЗАмвонкиа.
3. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Додаток 1 Тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і спосіб їх документального підтвердження», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати не менш 1-єї завіреної Учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо)».
Пропозиція переможця:
На виконання цієї вимоги учасником надано наступні документи:
- Копію договору про закупівлю № 03-926Т від 07.11.2018 року, укладеного з Львівським комунальним підприємством «Львівводоканал». Пунктом 2.5 зазначеного договору визначено, що загальна вартість договору становить: 2 738 766,00 грн. з ПДВ (два мільйони сімсот тридцять вісім тисяч сімсот шістдесят шість гривень 00 коп.).
Також, учасником надано додаткову угоду № 1 від 27 грудня 2018 року, відповідно до якої загальна сума договору була збільшена до: 3 282 919,20 грн. з ПДВ (три мільйони двісті вісімдесят дві тисячі дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 00 коп.).
На виконання вимог тендерної документації та на підтвердження виконання наданого договору учасником надані наступні видаткові накладні:
o № 584 від 21.06.2019 року на загальну суму: 98 346,00 грн.
o № 585 від 21.06.2019 року на загальну суму: 31 068,00 грн.
o № 824 від 15.08.2019 року на загальну суму: 21 000,00 грн.
o № 1819 від 17.12.2018 року на загальну суму: 80 364,00 грн.
o № 1820 від 17.12.2018 року на загальну суму: 74 808,00 грн.
o № 67 від 28.01.2019 року на загальну суму: 142 902,00 грн.
o № 403 від 24.04.2019 року на загальну суму: 16 800,00 грн.
o № 538 від 10.06.2019 року на загальну суму: 34 416,00 грн.
o № 541 від 10.06.2019 року на загальну суму: 33 600,00 грн.
o № 540 від 10.06.2019 року на загальну суму: 11 208,00 грн.
o № 542 від 10.06.2019 року на загальну суму: 24 150,00 грн.
Надана інформація про виконання договору на загальну суму в розмірі: 568 662,00 грн. з ПДВ (п’ятсот шістдесят вісім тисяч шістсот шістдесят дві гривні 00 коп.).
Таким чином, учасник переможець надав документи, які не підтверджують факт виконання договору, що суперечить положенням Закону України визнаним в статті 16 та не відповідає вимогам Замовника визначена в тендерній документації а їх пропозиція мала б бути відхилена.
- Копію договору про закупівлю № 456 від 26.06.2017 року, укладеного з Рівненським обласним виробничим комунальним підприємством водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал». Пунктом 3.1 зазначеного договору визначено, що загальна вартість договору становить: 2 011 385 грн. з ПДВ (два мільйони одинадцять тисяч триста вісімдесят п’ять гривень 00 коп.).
На виконання вимог тендерної документації та на підтвердження виконання наданого договору учасником надані наступні видаткові накладні:
o № 1657 від 17.10.2019 року на загальну суму: 364 680,00 грн.
o № 1116 від 25.07.2017 року на загальну суму: 27 480,00 грн.
Надана інформація про виконання договору на загальну суму в розмірі: 392 160,00 грн. з ПДВ (триста дев’яносто дві тисячі сто шістдесят гривень 00 коп.).
Таким чином, учасник переможець надав документи, які не підтверджують факт виконання договору, що суперечить положенням Закону України визнаним в статті 16 та не відповідає вимогам Замовника визначена в тендерній документації а їх пропозиція мала б бути відхилена.
4. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Додаток 3 Тендерної документації «Технічне завдання * на придбання товарів», пункт 3 «Інші умови» абзацом 4 встановлена наступна вимога до тендерної пропозиції учасника «Товар, що пропонується Учасником повинен бути виробленим (виготовленим) одним виробником, бути новим (не бувшим у використанні), дата виробництва не раніше 2019 року, у стандартному заводському виконанні».
Пропозиція учасника:
Пропозиція учасника містить довідку № 310 від 05.06.2020 року в, якій учасник переможець зазначив, що товар буде виготовлено одним виробником, та буде новим з датою виробництва 2020 року та у стандартному заводському виробництві.
В той же час учасником надані наступні документи
- довідка № 311 від 05.06.2020 року, відповідно до якої, учасник пропонує товар виробництва – AVK International A/S (Данія);
- довідка № 312 від 05.06.2020 року, відповідно до якої, учасник пропонує товар виробництва – Appendagefabriek Kolk B.V (Нідерланди);
- пояснювальна записка «Характеристика пропонованого товару» № 371 від 20.052020 року (до дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі), в якій учасник зазначив, що ним пропонується продукція виробництва Appendagefabriek Kolk B.V (Нідерланди) або AVK International A/S (Данія).
Таким чином, учасником надав свою пропозицію, щодо продукції виробництва різних заводів виробників, в той же час це грубо суперечить вимогам тендерної документації, щодо постачання продукції виробленої одним виробником.
З огляду на викладене пропозиція учасника переможця мала б бути відхилена.
5. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Копію (чинного) санітарно - епідеміологічного висновку, органов МОЗ України на обладнання яке застосовується в системах центрального питного водопостачання.
Пропозиція учасника:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Інтерекст LTD» надано копію висновку державної санітрано-епідеміологічної експертизи від 03.03.2018 року № 602-123-20-3/8791 на обладнання що є предметом закупівлі (засувки з обгумованим клином) виробників Appendagefabriek Kolk B.V (Нідерланди). У Висновку на обладнання виробника Appendagefabriek Kolk B.V зазначено код УКТЗЕД 7307.
Відповідно до класифікатора кодів УКТЗЕД код 7307 відповідає «Фітинги для труб і трубок (наприклад, муфти, коліна, втулки) з чорних металів».
При цьому код предмета закупівлі, відповідно до класифікатора УКТЗЕД – 8481 «Крани, клапани, вентилi та аналогiчна арматура для трубопроводiв, котлiв, резервуарiв, цистерн, бакiв або аналогiчних ємкостей, включаючи редукцiйнi клапани та терморегулювальнi вентилi»
Тобто учасником переможцем надано Висновок,я кий видано на обладнання,я ке не відповідає предмету закупівлі.
З огляду на це пропозиція ТОВ «Інтерекст LTD» мала б бути відхилена як така що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про державні закупівлі», - просимо прийняти рішення про наявність порушення проведення порядку проведення процедуру закупівлі та відмінити її.
У іншому випадку, буду вимушений звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, крім того, нагадую про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 19:02
Вирішення:
1. Щодо п.1,2 Скарги, а саме: надання довідки щодо виконання аналогічних договорів та Пояснювальної записки з не актуальними датами (20.05.20р.) :
- Замовником вимагалось:
-Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору. (зразок 1)».
- Документальне підтвердження відповідності товарів технічному завданню Замовника має бути надане у формі пояснювальної записки…»
У складі тендерної документації ТОВ «Інтерекст LTD» надано:
- довідку щодо виконання аналогічних договорів вих. № 300 від 20.05.2020 року;
- пояснювальну записку «Характеристика пропонованого товару» № 371 від 20.05.2020 року;
- документ «Додаток 2+ Пояснювальна записка.pdf», вих. № № 370 з актуальною датою 05.06.20р., що відповідає оголошенню
При цьому відповідне оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2020-05-22-002806-b було розміщено на веб-порталі уповноваженого органу на два дні пізніше – 22.05.2020 року.
Згідно п. 1.3. розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ) Тендернї документації: ”...Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)”.
Також, відповідно пункту 2 Відхилення тендерних пропозицій, Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: ”...Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Враховуючи вищенаведене, Учасник вказав недостовірну інформацію щодо дати складання документу, яку не вимагав Замовник та яка жодним чином не впливає на результати процедури закупівлі. Відповідно до вищенаведеного, жодна вимога щодо обов’язкового надання в складі тендерних пропозицій Учасників документів з датою чи актуальною датою на момент подачі пропозицій в Тендерної документації Замовника відсутня.
2. Шодо п.3 Скарги, а саме: не зазначення Учасником інформації, відповідно до якої (нормативного документу – ГОСТУ), виготовлено ущільнення кришки».
- Вимога замовника згідно Додатку 5 «Болти кріплення кришки – нержавіюча сталь». Учасником зазначено, що продукція «Болти кріплення кришки – нержавіюча сталь, оцинкована сталь»
Група еластомірів, яка має скорочену назву згідно з ISO 1629: сюди відносяться всі сітчасті високополімеров з резино-еластичним властивостями, а саме і EPDM (Ethylene-Propylene-Diene-Monomer,Этилен-пропилен-диен-каучук), тому EPDM має таку назву відповідно до стандарту його виготовлення, тому кожен EPDM (який має таку назву) виготовляється виключно до стандарту ISO 1629.
3. Шодо п.3 Скарги, а саме: відсутності факту виконання аналогічного договору Учасником.
Замовником вимагалось:
-В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати не менш 1-єї завіреної Учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо)».
Учасником надано :
-Копія договору про закупівлю №03-926Т від 07.11.2018 року, укладеного з Львівським комунальним підприємством «Львівводоканал» на суму 2 738 766,00 грн. з ПДВ;
- додаткова угода № 1 від 27 грудня 2018 року, відповідно до якої загальна сума договору була збільшена до: 3 282 919,20 грн. з ПДВ;
- видаткові накладні: o № 584 від 21.06.2019 року на загальну суму: 98 346,00 грн.; № 585 від 21.06.2019 року на загальну суму: 31 068,00 грн.; № 824 від 15.08.2019 року на загальну суму: 21 000,00 грн.; № 1819 від 17.12.2018 року на загальну суму: 80 364,00 грн.; № 1820 від 17.12.2018 року на загальну суму: 74 808,00 грн.; № 67 від 28.01.2019 року на загальну суму: 142 902,00 грн.; № 403 від 24.04.2019 року на загальну суму: 16 800,00 грн.; № 538 від 10.06.2019 року на загальну суму: 34 416,00 грн.; № 541 від 10.06.2019 року на загальну суму: 33 600,00 грн.; № 540 від 10.06.2019 року на загальну суму: 11 208,00 грн.; № 542 від 10.06.2019 року на загальну суму: 24 150,00 грн.
Виходячи з вищезазначеного, вимоги Тендерної документація не містить окремих вимог щодо надання учасниками підтверджувальних документів, які повинні свідчити про ПОВНЕ виконання аналогічного договору. Крім того, Учасник надав документ «Тендерна документація.pdf», сторінка 65 (№ 1101-20 від 04.02.20 від Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал») та сторінка 75 (№3139 від 30.08.18 р. від Рівненського обласного виробничого комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал»), де зазначена інформація про належне виконання договору.
4. Щодо п. 4 Скарги, а саме: надання Учасником пропозиції з продукцією виробництва різних заводів виробників.
Замовником вимагалось:
-Товар, що пропонується Учасником повинен бути виробленим (виготовленим) одним виробником, бути новим (не бувшим у використанні), дата виробництва не раніше 2019 року, у стандартному заводському виконанні».
Учасником надано:
- довідка № 310 від 05.06.2020 року в, якій учасник переможець зазначив, що товар буде виготовлено одним виробником, та буде новим з датою виробництва 2020 року та у стандартному заводському виробництві.
В той же час, учасником надані наступні документи:
- довідка № 311 від 05.06.2020 року, відповідно до якої, учасник пропонує товар виробництва – AVK International A/S (Данія);
- довідка № 312 від 05.06.2020 року, відповідно до якої, учасник пропонує товар виробництва – Appendagefabriek Kolk B.V (Нідерланди);
- пояснювальна записка «Характеристика пропонованого товару» № 371 від 20.05.2020 року, в якій учасник зазначив, що ним пропонується продукція виробництва Appendagefabriek Kolk B.V (Нідерланди) або AVK International A/S (Данія).
Замовник має право обрати одного єдиного виробника, продукція якого буде постачатися, що не суперечить вимогам Тендерної документації.
5. Щодо п. 5 Скарги, а саме: надання копії (чинного) санітарно - епідеміологічного висновку, органов МОЗ України на обладнання, яке застосовується в системах центрального питного водопостачання, яке не відповідає предмету закупівлі.
Учасником надано:
- копія висновку державної санітрано-епідеміологічної експертизи від 03.03.2018 року № 602-123-20-3/8791 на обладнання, що є предметом закупівлі (засувки з обгумованим клином) виробників Appendagefabriek Kolk B.V (Нідерланди). У Висновку на обладнання виробника Appendagefabriek Kolk B.V зазначено код УКТЗЕД 7307. Відповідно до класифікатора кодів УКТЗЕД код 7307 відповідає «Фітинги для труб і трубок (наприклад, муфти, коліна, втулки) з чорних металів».
В розділі Об’єкт експертизи заначено: Фасонні частини з високоміцного чавуну (ВЧШГ) марки GGG-40, GGG-50 та трубопровідна арматура для систем водопостачання та водовідведення: ЗАСУВКИ, вентилі, затвори, клапани, гідранти, відвідники повітря, вимикачі, крани, хомути, насадки та інш.
Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Копію (чинного) санітарно - епідеміологічного висновку, органов МОЗ України на обладнання яке застосовується в системах центрального питного водопостачання – виконана, тому що у Висновку МОЗ зазначено предмет закупівлі ЗАСУВКИ.
Дякуємо.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Прийняття Замовником дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
79672c38ebeb439cae21b66642c504b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002806-b.c3
Назва:
Прийняття Замовником дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Пропозиція УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЯ – ПрАТ «Шведсько-Українська група «SU-GROUP», не відповідає технічним та іншим вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації а Замовником прийнято упереджене та протизаконне рішення, щодо допуску пропозицій цих учасників до аукціону. Не відхиливши тендерну пропозицію УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЯ, Замовник грубо порушив мої права та права інших учасників процедури закупівлі, щодо можливості бути визначеним переможцем та/або можливості виправлення допущених помилок під час подання тендерної пропозиції та можливості повторного подання пропозиції, яка буде повністю відповідати вимогам Замовника та положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 2.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 3.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 4.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 5.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 6.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 7.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 8.pdf 22.06.2020 16:20
- Додаток 9.pdf 22.06.2020 16:20
- Скарга.docx 22.06.2020 16:20
- Скарга.PDF 22.06.2020 16:20
- Коментар до пояснення.docx 03.07.2020 15:21
- Коментар до пояснення.pdf 03.07.2020 15:21
- Рішення від 25.06.2020 №12574.pdf 25.06.2020 18:10
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №UA-2020-05-22-002806-b.c3.pdf 07.07.2020 12:38
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №UA-2020-05-22-002806-b.c3.pdf 09.07.2020 21:37
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №9795.pdf 10.07.2020 21:43
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №9888.pdf 13.07.2020 21:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2020 №13802.pdf 17.07.2020 15:55
- Рішення від 16.07.2020 №13802.pdf 21.07.2020 20:41
- АМКУ Пояснення.pdf 01.07.2020 12:41
- АМКУ Пояснення.odt 01.07.2020 12:41
- АМКУ.pdf 01.07.2020 12:41
- Додаткові пояснення АМКУ.odt 08.07.2020 14:15
- Додаткові пояснення АМКУ.pdf 08.07.2020 14:16
- Протокол _ 323 про відміну рішення про визначення переможцем.pdf 22.07.2020 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.06.2020 16:21
Дата розгляду скарги:
06.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2020 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2020 20:42
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2020 12:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМКУ №13802-р/пк-пз від 16.07.2020 р. тендерний комітет КП "Маріупольське ВУ ВКГ" прийняв рішення про відміну визначення переможцем ПрАТ "Шведьсько-Українська Група - "SU GROUP".
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
ca441074f73b498da887c188a39d9c46
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002806-b.c2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовник керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон України) звертаюсь до Вас з Вимогою, щодо усунення порушень допущених Вами під час проведення цієї процедури закупівлі.
Відповідно до рішення тендерного комітету № 271-ПВ від 12.06.2020 року Вами було прийнято протизаконне рішення, щодо визначення ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" (#23534069), переможцем процедури закупівлі.
Однак, навіть поверхневий аналіз ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" (#23534069) (далі – Переможець) виявив численні невідповідності пропозиції положенням Закону України та вимогам тендерної документації.
Так зокрема:
1. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Додаток 1 Тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і спосіб їх документального підтвердження», «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника (надаються у складі документів що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям)» п.12 «Копію свідоцтва про атестацію виробничої лабораторії. У разі проведення контролю арматури, яка зазначена в пропозиції Учасника, безпосередньо не на виробництві, надати копію договору з вказаною лабораторією та копію свідоцтва про її атестацію».
Пропозиція переможця:
У складі тендерної документації ПрАТ «Шведсько-Українська група «SU-GROUP» надано Свідоцтво про калібрування та надано Лист №40/0506-7 від 05.06.2020 року яким Учасник повідомляє, що замість копії свідоцтва про атестацію лабораторії ним надається завірена копія Свідоцтва про калібрування, що ніби то є аналогом документа, що вимагає Замовник. Уважно ознайомившись з цим документом можна зробити наступний висновок. Цей документ не являє собою Атестат виробничої лабораторії, а лише посвідчує той факт, що деякі інструменти (механізми) які використовуються у виробничих процесах пройшли калібрування. Також виникають сумніви щодо достовірності наданої інформації Учасником стосовно того, що цей документ є аналогом атестата виробничої лабораторії, так як в ньому немає жодної інформації яка це підтверджує.
2. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Копію (чинного) санітарно — епідеміологічного висновку, органов МОЗ України на обладнання яке застосовується в системах центрального питного водопостачання.
Пропозиція учасника:
У складі тендерної документації ПрАТ «Шведсько-Українська група «SU-GROUP» надано Висновок держаної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.04.201 року № 602-123-20-3/8347.
В зазначеному висновку в розділі «Сфера засновування та реалізації об’єкта експертизи» відсутня інформація, щодо можливості засновування товару (об’єкту експертизи) в мережах центрального питного водопостачання.
3. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Засувки європейського виробника (Додаток 5).
Пропозиція учасника:
Відповідно до наданих ПрАТ «Шведсько-Українська група «SU-GROUP» (в тому числі Висновку держаної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.04.201 року № 602-123-20-3/8347) продукція, в тому числі засувки виробляються в Ізраїлі та Китаї
4. Вимога Замовника, відповідно до тендерної документації: Документальне підтвердження відповідності товарів технічному завданню Замовника має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
а) опис, найменування, товару, що пропонується;
б) технічні умови до виробу;
г) фотографії виробу.
Пропозиція учасника:
ПрАТ «Шведсько-Українська група «SU-GROUP» надано Пояснювальна записка (вих. № 27/2705-12 від 27.05.2020 року), в якій учасник на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам до виробу (підпункт «б»), зазначив «згідно пункту 1.8. даного документу».
При цьому відповідно до даних Пояснювальної записки (вих. № 27/2705-12 від 27.05.2020 року) пункт 1.8 це «Обсяг товарів, що купуються».
Даний пункт не містить та не відповідає інформації про будь-які технічні вимоги до виробу.
Крім того, наявні численні помилки які можуть бути віднесені до формальних, однак, жодного протоколу, щодо віднесення Замовником таких помилок до формальних не розміщено в системі закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про державні закупівлі», - просимо прийняти рішення про наявність порушення проведення порядку проведення процедуру закупівлі та відмінити її.
У іншому випадку, буду вимушений звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, крім того, нагадую про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 20:13
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. По питанню надання Переможцем свідоцтва калібрування замість копії свідоцтва про атестацію виробницої лаболаторії (п. 12 Додатка 1 Тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції Переможця надано свідоцтво про калібрування сер.№ 938550 (5 арк.) та лист вих.№ 4010506-7 від 05.06.2020р., в якому повідомляється, що замість копії свідоцтва про атестацію лабораторії, надається копія свідоцтва про калібрування, що є повним аналогом документу. Зважаючи на наявність офіційного документу, а саме свідоцтва про калібрування № 338550 від 17.01.2020р., в якому на стр.1 є посилання на наявність акредитованності калібрування (ліцензії) та листа від Учасника, в якому він надає зрозуміле посилання данного документу саме на ті вимоги тендерної документації, які передбачались Замовникому кваліфікаційній частині на підтвердження проведення лабораторних досліджень засувок та офіційної правомірності цих результатів, Замовнику цілком достатньо вказаних документів.
Щодо достовірності данного факту: від Учасника надана довідка на офіційному бланку, з підписом та печаткою, що є офіційним документом для Замовника.
2. Згідно висновка державної санітарно- епідеміологічної експертизи- сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи є горяче та холодне господарсько питне водопостачання та водовідведення та інще. Саме ці вимоги передбачались тендерною документацією.
3. Щодо вимоги Замовника, у частині европейського виробника.
Надані технічні документи, в яких є посилання про фактичну адресу виробничих потужностей, а саме Данія.
Також, у вказаному Вами висновку № 602-123-20-3/8347 від 17.04.2019р. країна виробник - Данія.
Данія, Франція, Німетчина, Нідерланди, Польша, Велікобританія, Їзраїль, Китай- країна походження.
У складі тендерної пропозиції Переможця надані сертифікати відповідності, сертифікати ISO, GSK та інши документи з посиланням на країну виробника (Дания), що є цілком достатньо для Замовника.
4. Шановний Учаснику!
Переможцем в складі тендерної пропозиції на вимогу Замовника щодо підтвердження відповідності запропонованого аналога предмету закупівлі надана порівнальна таблиця (вих. № 27/2705-12 від 27.05.2020р), слід зазначити, що ЗАмовником не надано зразків вказаного документу або опису, в якої формі повинна бути надана порівняьна таблиця. Надана таблиця цілком зрозуміла для порівняння предмету закупівлі та запропонованого аналогу.
Також, слід зазначити, що у складі пропозиції Переможця, також є підписане Технічне завдання Замовника для підтвердження відповідності технічних, кількісних та якісних умов предмету Закупівлі.
Надані документи є достані для Замовника.
Враховуючи вищенаведене Замовник цільком правомірно визнав переможцем ПрАТ"ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКУ ГРУПУ "SU GROUP".
Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації
Номер:
ded17bc5841b4dab8965ceea686bc55a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002806-b.b1
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА" вважає недостатньою аргументацією, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції відповідно до Протоколу № 270 від 12.06.2020р. (далі - Протокол), з причини неправомірного застосування тендерним комітетом оцінки тендерної пропозиції на підставі пункту 2 частини 1, статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Не погоджуючись з рішенням та не зрозумілим викладенням обставин в протоколі, недостатньою аргументацією, щодо дискваліфікації нас як учасників по закупівлі за кодом ДК 021:2015 42130000-9 — «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» В діях Замовника вбачається порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не обґрунтоване та хибне відхилення пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА «ЕТНА», а також присутність ознак упередженого підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, складання протоколу з невірними вказівками на вимоги тендерної документації та відхилення пропозиції нас як учасника на надуманих підставах, що в свою чергу є грубим порушенням ст.5, 31 ЗУ Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про надання дод. інформації Маріуполь.pdf 17.06.2020 12:24
Дата подачі:
17.06.2020 12:24
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. По зауваженню щодо надання Вами сертифікату GSK
У складі Вашої тендерної пропозиції надана комерційна пропозиція, згідно якої підприємство має змогу постачання засувок NEXUS 01/110 FUCOLI від DN50 до DN 400. Замовник мав змогу самостійно у відкритих інтернет ресурсах за посиланням на офіційний сайт GSK www/gsk-onlain.de перевірити наявність та відповідність наданих сертифікатів .
Згідно інформації розміщеної на вищезгаданому сайті сертифікації GSK, серії NEXUS підлягають лише засувки з м’яким ущільненням з фланцем / патрубки з поліетилену від DN50 до DN 200 PN16, що не відповідає предмету закупівлі (засувка чавунна фланцева з обгумованим клином від DN50 до DN 400).
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат GSK, але без додатка який відображає перелік продукції, на яку він поширюється. Вказаний додаток є обов’язковим доповненням сертифікату GSK, саме тому прийняти до розгляду вказаний документа Замовник не може.
Також, інформуємо, що надання додатків до будь- яких документів у складі тендерної пропозиції є обов'язковим для усіх Учасників закупівлі. На підтвердження зазначеного твердження надаємо рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНІЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 9656- р/пк/пз від 15.05.20р та рішення № 9426-р/пк-пз від 14.05.20р.
2. По зауваженню щодо надання Вами сертифікату перевірки типу замість сертифікату відповідності на вимогу п.3 Додатку3 Тендерної документації зазначаємо, що сертифікат відповідності- це документ, що містить данні для ідентифікації продукції та фактичне значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про ії відповідність вимогам нормативних документів.
У складі тендерної пропозиції відсутні сертифікати відповідності, а сертифікат перевірки типу жодним чином не є тим документом, що вимагав Замовник.
На підтвердження зазначеного твердження надаємо рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНІЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 11590-р/пк-пз від 11.06.2020р.
Враховуючи вище наведене, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА та залишає своє рішення без змін.
Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено