• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070602 Колочава – Усть Чорна – Калини – Бедевля км 47+000 – 77+600 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

236 240 136.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 362 401.36 UAH
Номер: 10db3494b0dc4eaca36ae397dcdd52d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.08.2020 16:00 - 28.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.08.2020 № 153 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.08.2020 № 153 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2020-05-21-000730-а 21.05.2020 Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області (код за ЄДРПОУ 43427067) Дані автоматичних індикаторів ризиків; Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлення порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону.За результатами аналізу питання: розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18.08.2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік (у тому числі UA-P-2020-05-21-000625-а) Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» (далі – державне підприємство, Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 03.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020, договір підряду від 23.07.2020 №88. Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2020 на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону тендерні пропозиції Товариство З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС", ПП РОМА, ПП «СТІК»" були відхилені Замовником як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Аналізом тендерних пропозицій вищезазначених учасників встановлено, що ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK2-14 (ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій) не підтверджені. Тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", ТОВ "ШБУ-77", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД" було допущено Замовником до аукціону. Проведеним моніторингом питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В ході моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено: - в тендерній документації в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Замовником не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 14 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону; - у Додатку 10 до тендерної документації Замовником зазначено, що зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до п.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, за результатами моніторингу тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" установлено, що на порушення вимог п.6 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 тендерної документаціїі, вищевказаним учасником в порушення п.9 ст.26 Закону не виправлена невідповідність в інформації, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, яка виявлена замовником після розкриття тендерної пропозиції, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме: надана кольорова скан копія з оригіналу технічного паспорту на екскаватор гусеничний CATERPILLAR 3250, який залучається за договором про оренду техніки від 04.06.2020 №04/06/ОТ, без зазначення інформації про власника вказаного технічного засобу (кольорова скан копія зворотньої сторони технічного паспорту відсутня). Крім того, при розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Замовником не враховані вимоги п.6 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 тендерної документації (щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), а саме: кольорову скан копію з оригіналу позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2020 року. Вищевказана інформація надана учасником у складі своєї тендерної пропозиції (лист-відгук від 06.05.2020 №144/02-06) без зазначення в ній ціни договору, суми виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте, в порушення ст.31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", визнав його переможцем і уклав з ним договір від 23.07.2020 №88 на суму 171 999 999,00 гривень. Частиною 4 статті 41 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Аналізом договору від 23.07.2020 №88 встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД". Так, п.2.1 договору від 23.07.2020 №88 доповнено новим змістом, в якому сторонами визначено, що «вapтicть робiт на 2020 piк складае 17 136 000 грн. (сiмнадцять мiльйонiв сто тридцять шiсть тисяч гривень 00 коп.), у тому числi ПДВ - 2 856 000,00 грн., вapтість робiт на 2021 piк складас 154 863 999,00 грн. (сто п'ятдесят чотири мiльйони вiciмcoт шiстдесят три тисячi дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 00 коп.), у тому числi ПДВ - 25 810 666,50 грн.», що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", та є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону. Відповідно до ч.2 ст.43 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень: 19.08.2020 16:40 - 04.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2020 16:40