• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (код НК 024:2019: 31075 – Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний; 31071 - Клейова пластина остоми; 31069 - Мішок уростомний багатокомпонентний; 58921 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний ; 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний)

Завершена

242 665.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 213.33 UAH
Номер: 215c463e33f84d9a9259cd02d65e2312
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-24-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 24.06.2020 14:46 - 16.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2020 № 43 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.06.2020 № 43 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-05-21-000245-b, 21.05.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами). За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладення додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і не допускати виявлених порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладення додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі; складання форм документів у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2020-05-21-000245-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 21.05.2020 № 66; повідомлення про намір укласти договір; протокольне рішення тендерного комітету від 10.06.2020 № 69; тендерна пропозиція ТОВ «Дуамед»; пояснення від 26.06.2020, отримане від Комунального некомерційного підприємства «Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Замовник) через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель (в тому числі запит Замовника від 26.06.2020 № 241/6-2 до АТ «Сбербанк» та довідка АТ «Сбербанк» від 26.06.2020 № 26/5/60-2); договір від 25.06.2020 № 103; додаткові угоди від 25.06.2020 № 1 та від 06.07.2020 № 2 до договору від 25.06.2020 № 103; повідомлення про внесення змін до договору. За результатами аукціону, який відбувся 09.06.2020, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію ТОВ «Дуамед» з остаточною ціновою пропозицією 227 691,40 грн та 10.06.2020 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з останнім. Під час проведення моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії та документ, що підтверджує забезпечення гарантії – виписку з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання/резервування коштів на відповідному рахунку, тощо), або документом договірного характеру, що підтверджує покриття гарантії у вигляді, що відрізняється від грошового та згідно ч. 5 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Дуамед» надано банківську гарантію від 04.06.2020 № 2049-Г/20, видану АТ «Сбербанк», та виписку АТ «Сбербанк» від 04.06.2020, в призначені платежу якої вказано реквізити іншої гарантії, а саме: «Перерахування коштів для банківської гарантії № 12-Н/20-86/Г-МБ від 04.06.2020». Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Однак, у протокольному рішення тендерного комітету від 10.06.2020 № 69 зазначено, що тендерна пропозицію ТОВ «Дуамед» повністю відповідає вимогам тендерної документації та будь-які підстави для її відхилення відсутні. Протягом проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 24.06.2020 через електронну систему закупівель направлений запит до Замовника, щодо вказаних вище невідповідностей. Замовник 26.06.2020 через електронну систему закупівель зазначив, що згідно із довідкою, наданою АТ «Сбербанк» від 26.06.2020 № 26/5/60-2 на запит Комунального некомерційного підприємства «Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» від 26.02.2020 № 241/6-2 банк підтверджує факт перерахування покриття для надання гарантії ТОВ «ДУАМЕД» для участі у торгах UA-2020-05-21-000245-b. При цьому, вказаний запит до банку Замовник направив після здійснення розгляду та підписання із ТОВ «ДУАМЕД» договору про закупівлю від 25.06.2020 № 103. Крім того, моніторингом установлено, що додатковими угодами від 25.06.2020 № 1 та від 06.07.2020 № 2 сума договору від 25.06.2020 № 103 зменшувалася. Проте, замовником не дотримано вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), та у «Формі повідомлення про внесення змін до договору» відсутня інформація згідно із пунктами 14 - сума договору після внесення змін та 15 - кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
Період усунення порушень: 10.07.2020 13:19 - 25.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2020 13:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 103 від 25.06.2020 року між Замовником КНП "Перший Черкаський міський ЦПМСД" та Учасником ТОВ "Дуамед". Скановану Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.
Дата публікації звіту: 13.07.2020 14:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовник розірвав договір про закупівлю
Дата публікації: 13.07.2020 15:27

Запити/Пояснення