• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

мультимедійне обладнання

Завершена

1 083 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 178.50 UAH
Номер: 794f6615b90a47569bca860ef8a73bbf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-13-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 13.08.2020 14:38 - 05.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.08.2020 № 32 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13.08.2020 року № 32 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-05-20-003855-a від 20.05.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пунктів 1 і 2 частини другої статті 4, пунктів 3, 8 і 9 частини другої статті 21, пунктів 1 і 2 абзацу третього частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої, абзацу четвертого частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.05.2020 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21.05.2020, 25.05.2020 та вимоги про усунення порушень від 19.06.2020, 10.07.2020, 14.07.2020, роз’яснення Замовника від 22.05.2020, 28.05.2020, 24.06.2020, 14.07.2020, 20.07.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту 1; протокол розкриття тендерних пропозицій по лоту 1; тендерні пропозиції по лоту 1: Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ЧЕ» (далі – ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІПРО» (далі – ТОВ «ВІПРО»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АМ Інтегратор Груп» (далі – ТОВ «АМ ІнтеграторГруп»), Фізичної особи-підприємця «Вацик Ігор Васильович»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій учасників ТОВ «ВІПРО» та ТОВ «АМ Інтегратор Груп»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 15.06.2020, 17.06.2020, 25.06.2020, 30.06.2020, 03.07.2020, 07.07.2020, 30.07.2020 та від 04.08.2020; повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2020; договір від 25.08.2020 №212/т. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель установлено: - на порушення вимог пунктів 1 і 2 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-05-19-003308-a) не містить інформації про місцезнаходження і категорію Замовника, назв частин предмета закупівлі (лотів) та кодів за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту; - на порушення вимог пунктів 3, 8 і 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів по лоту 1 не містить інформації про місце поставки товару, мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та умов надання забезпечення тендерних пропозицій; - на порушення пунктів 1 і 2 абзацу третього частини шістнадцятої статті 29 Закону у повідомленнях з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій учасників ТОВ «ВІПРО» та ТОВ «АМ Інтегратор Груп» по лоту 1 Замовник не зазначив перелік виявлених невідповідностей та посилань на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовник у пункті 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не зазначив умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушив вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій по лоту 1 встановлено, що Замовник на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону перевищив строк розгляду (6 робочих днів) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Також, моніторингом встановлено, що Замовник, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІПРО», розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані даним учасником у тендерній пропозиції, двічі – 15.06.2020 та 25.06.2020, чим порушив вимоги абзацу четвертого частини шістнадцятої статті 29 Закону, відповідно до якого замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 27.08.2020 16:43 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На порушення вимог пунктів 1 і 2 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-05-19-003308-a) не містить інформації про місцезнаходження і категорію Замовника, назв частин предмета закупівлі (лотів) та кодів за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту повідомляємо, що вищенаведена інформація наявна в річному плані та знаходить за посиланням ідентифікатора закупівлі UA-2020-05-20-003855-a в розділі плану закупівель «ОГОЛОШЕННЯ В ЦБД». В даному оголошенні зазначені місцезнаходження та код ЄЗС за кожним лотом окремо. Також повідомляємо, що перераховані Вами позиції, що відсутні в плані закупівель також відсутні в полях під час заповнення річного плану для його оприлюднення. Вважаємо відсутність відповідних полів для заповнення необхідних даних не доопрацюванням електронного майданчику, а не Замовника. Крім того на момент оголошення процедури закупівлі діяв наказ МЕРТУ 22.03.2016 № 490, яким не передбачено заповнення відсутніх полів. Також даним наказом передбачено поля які заповнює електронний майданчик автоматично, а поля які заповнюється Замовником. На порушення вимог пунктів 3, 8 і 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів по лоту 1 не містить інформації про місце поставки товару, мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та умов надання забезпечення тендерних пропозицій повідомляємо, що в оголошенні зазначено місце поставки «згідно документації». В тендерній документації яка є частиною оголошення зазначено, що мова якою подається тендерна пропозиція – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації, що є частино оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того Замовник не може зазначати всі перераховані Вами відповідні пункти безпосередньо в оголошення про проведення відкритих торгів, оскільки при його заповненні відсутні відповідні поля. Вважаємо дану невідповідність не доопрацюванням електронного майданчику. На порушення пунктів 1 і 2 абзацу третього частини шістнадцятої статті 29 Закону у повідомленнях з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій учасників ТОВ «ВІПРО» та ТОВ «АМ Інтегратор Груп» по лоту 1 Замовник не зазначив перелік виявлених невідповідностей та посилань на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності повідомляємо, що перелік виявлених невідповідностей та посилань на вимогу (вимоги) тендерної документації зазначені в протоколі засідання тендерного комітету, який Замовник планував оприлюднити разом з вимогою про усунення, проте технічна можливість такого оприлюднення відсутня (зауважуємо, що Замовником вперше здійснено оприлюднення вимогу про усунення порушення для Учасника), варто зазначити що всі протоколи з відповідними переліками порушення та посиланнями на норми тендерної документації які порушено – оприлюднені. На порушення щодо 6-денного терміну розгляду пропозицій повідомляємо, період розгляду становить з 05.06 по 15.06., при цьому з 06.06. по 08.06.2020 (свято Трійці) є офіційними вихідними днями, тому Замовником розглядалася дана пропозиція 5 робочих днів. Щодо порушення вимоги абзацу четвертого частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомляємо, що Замовником трактується в даному випадку заборона розміщення вимоги щодо усунення порушення щодо одних і тих самих документів одного і того ж Учасника. Враховуючи, що порушення стосувались різних документів, то і вимог щодо усунення викладено дві. Також повідомляємо про неможливість розірвання договору, оскільки зобов’язання за договором виконані, та проведена відповідна оплата.
Дата публікації звіту: 03.09.2020 19:18

Запити/Пояснення