• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду (утеплення) Дмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Лісна, 42 в с. Дмитрівка Києво-Святошинського району Київської області

Капітальний ремонт фасаду (утеплення) Дмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Лісна, 42 в с. Дмитрівка Києво-Святошинського району Київської області

Завершена

5 221 049.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 221.05 UAH
Номер: 733cca14ac0a496588d3623e68aa7917
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.01.2021 16:56 - 04.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-05-20-004953-c 20.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, savchenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання стосовно надання відповіді на роз'яснення щодо тендерної документації установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЦИВІЛЬБУДПРОЕКТ», ТОВ НВП «ВІККОН ПЛЮС» та ТОВ «Класика Комфорту», стану виконання рішень Колегії АМКУ, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 28.05.2020 № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЦИВІЛЬБУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЦИВІЛЬБУДПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ВІККОН ПЛЮС» (далі – ТОВ НВП «ВІККОН ПЛЮС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (далі – ТОВ «Класика Комфорту»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.06.2020, протокол засідання тендерного комітету від 12.06.2020 № 3, протокол від 18.06.2020 № 4, протокол від 14.08.2020 № 6, протокол від 20.08.2020 № 7, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 30.06.2020 № 12719, від 24.07.2020 № 14406, від 31.08.2020 № 16382, від 09.09.2020 № 16974, повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2020, договір від 16.09.2020 № 96, звіт про виконання договору про закупівлю від 19.01.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 01.02.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. На запит Держаудитслужби від 20.01.2021 про надання пояснень щодо того яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість, Замовник оприлюднив відповідь 01.02.2021, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Установлено, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію щодо розміру мінімального кроку пониження ціни 0,10 % від очікуваної вартості закупівлі, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 21 Закону, яким встановлено, що розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону визначається у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Також установлено, що Замовник у тендерній документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, під час моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 21.05.2020 та 22.05.2020, Замовник оприлюднив роз’яснення 28.05.2020, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 03.02.2021 18:20 - 18.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2021 18:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на інформацію про усунення порушення.
Дата публікації звіту: 05.02.2021 14:54

Запити/Пояснення