• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду (утеплення) Дмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Лісна, 42 в с. Дмитрівка Києво-Святошинського району Київської області

Капітальний ремонт фасаду (утеплення) Дмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Лісна, 42 в с. Дмитрівка Києво-Святошинського району Київської області

Завершена

5 221 049.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 221.05 UAH
Період оскарження: 20.05.2020 15:29 - 04.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5e31f5efdf7243d9ad4f8e619e127010
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-20-004953-c.b3
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник визначив переможцем цієї процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, які встановлені в тендерній документації. Тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню, а процедура закупівлі в свою чергу відміні з підстав наведених у скарзі.
Дата розгляду скарги: 09.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.08.2020 22:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.09.2020 21:15
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС", Бурун Віктор Олександрович 067-40-40-311 VBURUN@VIKKON.COM.UA
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: a188873d65f945b381dd512bf7721cdf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-20-004953-c.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2020 20:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2020 20:24
Дата виконання рішення Замовником: 06.08.2020 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасування рішення тендерного комітету протокол № 4 від 18.06.2020 р. визначення переможцем по процедурі закупівлі Капітальний ремонт фасаду (утеплення) Дмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Лісна, 42 в с. Дмитрівка Києво-Святошинського району Київської області ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Протокол № 5 від 06.08.2020 року.
Автор: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Анатолий Михальченко +380504141415 a.v.mikhalchenko@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 428fad54a23144f48b47bb45f278e0d7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-20-004953-c.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. На підтвердження відповідності технічними, якісним та кількісними характеристиками предмета закупівлі вимагаються документи визначені додатками, які названі в Розділі ІІІ пункті 6 Тендерної документації, а саме: зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва, відомість ресурсів та ін. Однак ці додатки не надані в складі Тендерної документації, або за їх номером невідповідні документи. Крім того, замовник зазначає, що «невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації», що може свідчити про відхилення пропозиції небажаних учасників, чи надання відповідних документів лише обраним учасникам. Наявність таких невідповідностей в документації веде до дискримінації учасників. 2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога про наявність учасника транспортних засобів, обладнання та механізмів:«Обов’язкова наявність в Учасника пересувного стрілочного крану, пересувної компресорної установки, перфоратору, відбійного молотка, зварювального апарату, свердлильного апарату, лебідки, дрилі, фарборозпилювачів, промислового пилососу, апарату для зварювання поліпропіленових труб, станка для різання керамічної плитки. Учасник повинен мати у власності або використовувати на умовах користування автомобіль вантажопідйомністю неменше 5 тон. Щодо усіх вказаних машин та механізмів учасник у складі своєї пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності на них або права користування ними.» Не у всіх реченнях слово «наявність» замовник конкретизує, таким чином щоб в учасників була можливість використання техніки на умовах оренди чи лізингу чи надання транспортних послуг на основі договору і т. д. Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявне можливість використання техніки на праві договорів з надання транспортних послуг чи залучити сторонню організацію, яка здійснює перевезення вантажів та транспортні послуги, але не надає права користування. 3. У розділі Кваліфікаційні критерії (Додаток 2) в частині щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Київської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси наявності матеріально технічної бази, висувається вимога щодо наявності в учасника представництва, або приміщення в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. На основі договорів оренди/лізингу/користування/транспортних послуг машини та механізми надаються до конкретного місця призначання та на конкретний час використання, і це не впливає на своєчасність виконання роботи підрядником. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері 4.У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності працівників встановлена вимога обов’язкової наявності інженера з питань технічного нагляду. Дана вимога не є обґрунтованою замовником, так як технічне завдання не передбачає виконання учасником технічного нагляду, а відповідно до проекту договору наданого у складі тендерної документації – технічний нагляд здійснює замовник. Таким чином дана вимога є дискримінаційною та обмежує можливості взяти участь у торгах тих учасників, які можуть виконати поставлене технічне завдання та умови договору якісно, вчасно та більш економічно вигідно, але не мають в штаті вказаного працівника. 5.Замовник не врахував у тендерній документації положення статті 29 пункт 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відсутністю даного положення в тендерній документації замовник дискримінує можливих переможців та порушує чинне законодавство. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ:1.Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.2.Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено