-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт будівлі Ганичівської АЗПСМ в с. Ганичі, по вул. Народна 125, Тячівського району, Закарпатської області" ( ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 212 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 120.00 UAH
Номер:
c0872a342b394da2aee1addcf9dc2a04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2020 00:00
Період моніторингу:
23.07.2020 11:29 - 14.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.07.2020 № 28
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.07.2020 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-18-005224-c 18.05.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини восьмої статті 12, частини третьої та шостої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників - ТзОВ «ІРБУДТРАНС» та ТОВ «ЯСЕНБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій учасників - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІРБУДТРАНС» (далі - ТзОВ «ІРБУДТРАНС») та Товариство з обмеженою відповідальністю «ЯСЕНБУД» (далі – ТОВ «ЯСЕНБУД»); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ганичівської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та зміни до неї; своєчасність надання роз’яснень до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол уповноваженої особи від 23.06.2020 щодо відхилення учасника ТзОВ «ІРБУДТРАНС»; тендерні пропозиції учасників ТзОВ «ІРБУДТРАНС» та ТОВ «ЯСЕНБУД», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 14.04.2020 №44.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися, зокрема, наступна інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Однак, за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-18-005051-c відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону.
Так, Замовником в тендерній документації (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 1) встановлена вимога для учасника – переможця про надання на поштову скриньку Замовника остаточної тендерної пропозиції за формою додатку 1 до тендерної документації у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, при цьому у разі не подання зазначеної інформації тендерна пропозиція буде вважатись такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Проте, статтею 17 Закону визначено вичерпний перелік інформації/документів та порядок їх надання переможцем процедури закупівлі.
Порядок подання інформації та/або документів переможцем процедури закупівлі після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір регулюється статтею 17 Закону. При цьому, враховуючи вимоги частини другої статті 41 Закону, переможець зобов’язаний подати документи, визначені цією частиною саме під час укладання договору про закупівлю. Подання переможцем будь-якої іншої інформації та/або документів, крім описаних вище, Законом не передбачено.
Разом з тим, частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється виключно через електронну систему закупівель.
Враховуючи зазначене, встановлення в тендерній документації вимоги для переможця про надання остаточної тендерної пропозиції за формою додатку 1 на поштову скриньку Замовника у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є порушенням пункту 2 частини другої статті 22, частини шостої статті 17 Закону з врахуванням частини третьої цієї статті.
Період усунення порушень:
10.08.2020 14:05 - 26.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2020 14:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Закарпатській області
Інформація про усунення порушень
За результатами аналізу, питання щодо відображення закупівлі у річному плані, встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. При заповненні річного плану, дана інформація містилась на майданчику Zakupki. prom.ua а саме: найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, категорія. При опублікуванні річного плану не відобразилась з технічних причин майданчика, у період перехідного періоду згідно нового законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон).
Що стосується частини восьмої статті 12, частини третьої та шостої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Просили документи від переможця, які не були передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон) у паперовому виді, на що переможець надав їх і жодних заперечень або вимог зі сторони переможця та учасників не було. Слід відмітити відсутність у законі прямої заборони переможцю подавати документи в паперовому виді. Відповідно ці дії не призвели до негативних наслідків та зайвих витрат зі сторони переможця. Прийняті відповідні зауваження, щодо не допущення таких порушень в подальшому.
Уповноважена особа
Дата публікації звіту:
14.08.2020 12:15