• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі Ганичівської АЗПСМ в с. Ганичі, по вул. Народна 125, Тячівського району, Закарпатської області" ( ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 212 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 120.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 16:49 - 14.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 7158ae8cd45d470ca4a80d8fe78d38f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-005224-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції від 19.09.2019 року (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Учасником закупівлі, ТзОВ «Ірбудтранс», яка проводиться Ганичівською сільською радою Тячівського району Закарпатської області ("Капітальний ремонт будівлі Ганичівської АЗПСМ в с. Ганичі, по вул. Народна 125, Тячівського району, Закарпатської області" ( ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) при проведенні аукціону було зазначено найбільш вигідну цінову пропозицію. Замовником при оголошенні вказаної закупівлі було звернено увагу учасників, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «ЦІНА». Проте, Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ІРБУДТРАНС», було відхилено дану пропозицію з підстав визначених в протоколі уповноваженої особи Герич І. П. № б/н від 23 червня 2020 року. Вважаємо, що підстави з яких відхилено пропозицію учасника є необґрунтованими, крім того такими, що порушують основні принципи проведення публічних закупівель відповідно до Закону, з наступних підстав: 1.Замовник посилається на те, що у складі пропозиції містяться документи, які не є належного рівня для читання (розмиті та неповний документ), а саме Технічне завдання та Копія аналогічного договору №112- 4545 та додатки до нього. З вказаних підстав зазначаємо, що сканований документ «Технічне завдання» є в достатній мірі читабельним для перегляду інформації, яка крім того є тільки підтвердженням наданих Замовником технічних вимог, на основі яких учасником надано відповідну кошторисну документацію, яка в повній мірі висвітлює всю необхідну інформацію. Крім того, Замовником у Розділі ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що «- зазначення переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника; - інші помилки які не впливають на зміст пропозиції» відносяться до формальних (несуттєвих) помилок у розумінні цієї Тендерної документації. Водночас, в діях Замовника містяться порушення вимог визначених в ч.16 ст.29 Закону, яка передбачає можливість виправлення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником на вимогу Замовника, зокрема у нашому випадку це стосується «Аналогічного договору та додатків до нього, які на думку Замовника є нечитабельними». Вказаною статтею передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 2. Замовником зазначається, що учасником начебто у Формі 1 не вказано термін експлуатації обладнання, однак учасником чітко зазначено рік початку експлуатації вказаного обладнання, що дає Замовнику можливість визначити необхідну йому інформацію в повній мірі. У разі неясності Замовник може подати вимогу відповідно до ч.16. ст. 29 Закону. 3. Замовником в порушення вимог Закону зазначається підстава для відхилення, як відсутність Підсумкової відомості ресурсів (загальної) до договірної ціни, що нашу думку неприйнятно, так як вказана Відомість ресурсів в повній мірі міститься в файлі «Кошторис -2». 4. Замовником в тендерній документації взагалі не вказувалася вимога про надання довідки або іншого листа, що обладнання відповідає показникам або є ліпшим за показники, які вимагаються. Проте, учасником ТЗОВ «Ірбудтранс» чітко в медико – технічних вимогах до вказаного обладнання, зазначається, що технічні характеристики відповідають та є ліпшими за такі показники які вимагалося, що крім цього підтверджується сертифікатами та декларацією відповідності. Отже, з аналізу випливає, що Замовником при розгляді пропозиції учасника ТзОВ «Ірбудтранс» не було дотримано норм Законодавства та порушено основні принципи та засади Закону Укаїни «Про публічні закупівлі». На підставі вище викладеного, просимо,- Скасувати протокол уповноваженої особи Ганичівської сільської ради № б/н від 23.06.2020 року та переглянути пропозицію учасника ТзОВ «ІРБУДТРАНС». У випадку невиконання та/або ігнорування дій зазначених вище будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших контролюючих і правоохоронних органів з проханням притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника за вчинення дій, які суперечать та порушують норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Обсяги робіт (технічна специфікація), що пропонуються до виконання, наведені у Додатку 3. Технічна частина у Додаток 8, (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 3. Пропозиція повинна бути складена відповідно до нижченаведених форм згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Форма Зведений кошторисний розрахунок; Форма Об’єктний кошторис; Форма Локальний кошторис на будівельні роботи; Форма Локальний кошторис на придбання устаткування; Форма Договірна ціна; Пояснювальна записка; Розрахунок до договірної ціни; Форма відомість ресурсів до локальних кошторисів; Підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Форма Медико-технічні вимоги до Електрокардiографа SE-1200 Express, 12-канального,технічні характеристики повинні відповідати або бути ліпшими за такі показники згідно додатку №3. Замовником поставлені чіткі вимоги щодо подачі вищезгаданих документів, які учасник ТзОВ «ІРБУДТРАНС» не надав, а саме: підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни; У формі Медико-технічні вимоги до Електрокардiографа SE-1200 Express, 12-канального, технічні характеристики повинні відповідати або бути ліпшими за такі показники згідно додатку №3. Замовником вимагалося термін гарантійного обслуговування не менш 12 місяців на підтвердження (Лист у довільній формі) та наявність гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу) на що учасник ТзОВ «ІРБУДТРАНС» не надав. Слід відмітити, що ТзОВ «ІРБУДТРАНС» у Формі локальний кошторис на придбання устаткування вказав Електрокардiографа SE-1200 Express, а гарантійний лист подає на іншу апаратуру : Електрокардiограф 12-канального ECG-1112 L що відрізняється по характеристиці а довідки або іншого листа, що апаратура Електрокардiограф 12-канального ECG-1112 L є аналогом SE-1200 Express або ліпшою відсутні. З огляду на викладене, тендерну пропозицію ТзОВ «ІРБУДТРАНС» відхилино на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16…» та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».,відповідно доцільність розміщення повідомлення з вимогою про усунення відсутня. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Вимога ТзОВ «ІРБУДТРАНС» є не обґрунтованою та безпідставною, та не підлягає задоволенню як частково так і у повній мірі, а рішення Замовника є цілком законним.
Статус вимоги: Відхилено