-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній)
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер:
4f5b1830816b4c5c96af37d50ac346e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2020 00:00
Період моніторингу:
04.09.2020 15:13 - 26.09.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2020 № 152
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-18-003022-a 18.05.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини першої статті 31, частина 2 статті 32, пункту п’ятого частини першої статті 5, пункту 1 частини 2 статті 4, статті 22, частини 6 статті 17 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15.09.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/н, б/д (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ТС ГРУП ЛТД» (далі - Переможець), ТОВ «ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО «КОЗАК»», договір від 01.07.2020 № 01/07-ТЕ.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-05-18-004557-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 18 травня 2020 року, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, а саме: пунктом 11 ТД передбачена вимога щодо надання копій документів, що підтверджують факт наявності в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (що зазначені в довідці, на вимогу п.10) на підставі права володіння, користування або розпорядження або на підставі іншого правового статусу.
Однак, в складі пропозиції Переможця відсутні документи на обладнання, яке зазначене в довідці від 01.06.2020 № 3, чим не дотримано вимоги п. 11 ТД Замовника.
Також, пунктом 17 ТД передбачена вимога надання копій документів, які підтверджують виконання аналогічних договорів.
Однак, в складі пропозиції Переможця відсутні документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів, чим не дотримано вимоги п. 17 ТД Замовника.
Крім того, пунктом 13 ТД вимагалось надання Переможцем процедури закупівлі протягом 1 календарного дня сканованої копії остаточної «Тендерної пропозиції» за результатами електронного аукціону, за формою, встановленою Додатком 4 до тендерної документації.
Однак, в складі пропозиції Переможця відсутня сканована копія остаточної «Тендерної пропозиції» за результатами електронного аукціону, чим не дотримано вимоги п. 13 ТД Замовника.
До того ж, Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано замовнику документи шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону 922-VIII, що є порушенням частини 6 статті 17 Закону 922-VIII.
Таким чином, в порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, та як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
16.09.2020 16:06 - 01.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2020 16:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Ні
- documentsForm: Ні
- corruptionAwarded: Ні
- corruptionCancelled: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
26.10.2020 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
95d54eb11b90421b956851f4ad72b34f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2020 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2020 00:00
Опис:
Прошу надати документи переможця торгів, які надано ТОВ «ТС ГРУП ЛТД» для підтвердження відсутності підстав визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f7ae0365132c4bd3ae9eff4ec8048ec7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.09.2020 11:46
Опис:
Надаємо документи переможця торгів ТОВ «ТС ГРУП ЛТД»
Номер:
0849648359654297a04ef2e86bb609cd
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
23.09.2020 17:22
Опис:
Замовник – Обухівська районна рада вважає необґрунтованими висновки ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ зроблені за результатами моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Міністерство розвитку торгівлі економіки та сільського господарства на офіційному сайті оприлюднило роз’яснення щодо процедури закупівлі, де серед іншого зазначає: «У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів».
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
Виконання зобов’язання визначеного за результатами проведеного моніторингу, а саме здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжитя заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, призведе до порушення принципів публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того, розірвання укладеного договору з формальних підстав залишить без охорони адміністративну будівлю районної ради де розміщена в тому числі і районна адміністрація на період виборчого процесу.
По суті заперечень щодо виявлених порушень:
1.Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-05-18-004557-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Як форми електронних документів так і інструкція розміщена на електронному майданчику «Держзакупівлі онлайн» розроблена відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» не містять обов’язкового для заповнення поля «місцезнаходження Замовника».
В інформації про результати моніторингу не зазначено яку норму чинного законодавства порушив замовник не вказавши адресу. З назви замовника - Обухівська районна рада зрозуміло, що замовник знаходиться у місті Обухів.
2. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 18 травня 2020 року, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII.
Стаття 22 Закону № 922-VIII не містить вимог щодо моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
3. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що в складі пропозиції Переможця відсутні документи на обладнання, яке зазначене в довідці від 01.06.2020 № 3.
В довідці від 01.06.2020 № 3 зазначено, що обладнання належить учаснику на праві власності, а не на правах володіння користування чи розпорядження, тому вимога щодо надання додаткових документів була б не логічною і протиправною.
4. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що в складі пропозиції Переможця відсутні документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів.
В складі пропозиції Переможця наявні відгуки рекомендації та укладені діючі договори про надання аналогічних послуг.
5. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано замовнику документи шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону 922-VIII.
Відповідно до пункту 14 ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі особисто протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір надає замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
У відповідності до інструкції переможець особисто надав необхідні довідки, які були долучені до попередніх пояснень.
Щодо ціни за якою укладено договір то договір оприлюднено і ціна договору відповідає тендерній пропозиції переможця.