• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Протипожежні заходи у головному корпусі (51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Протипожежні заходи у головному корпусі (51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Завершена

3 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 600.00 UAH
Номер: 08006b1101754ef7b8950c451e2da51b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-04-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.09.2020 15:08 - 26.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.09.2020 № 152 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 04.09.2020 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2020-05-18-001634-c інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2 та 7 частини 2 статті 22, пункту 8 частини другої статті 21, частини 16 статті 29, частини дванадцятої статті 29, частини другої статті 29, частини другої статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.09.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.05.2020 № 600 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНБАСЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ», товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.07.2020 року, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Трипільська ТЕС (далі – Замовник) від 10.07.2020 № 851, 17.07.2020 № 882, від 23.07.2020 № 903, повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2020, договір від 12.08.2020 № 17/6. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення пункту 7 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, Замовником у тендерній документації не зазначено відомостей стосовно строків виконання робіт/надання послуг та в порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII не зазначено для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Також, на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Поряд з цим, в порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Крім того, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій 10.07.2020 № 851 Замовником повторно, після проведення аукціону, здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» на відповідність умовам тендерної документації. За результатами повторного розгляду тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» відхилено у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено вимоги частини дванадцятої статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій. Вищевказане призвело до порушення частини другої статті 29 Закону № 922-VIII , оскільки, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом, та відповідно, до порушення пункту другого частини другої статті 32 Закону № 922-VIII згідно з якою, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель зокрема, у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 15.09.2020 16:30 - 30.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2020 16:30

Оскарження висновку в суді

Опис: Провадження від 05 жовтня 2020 року м.Київ № 640/23236/20
Дата публікації: 12.10.2020 11:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист-заперечення Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" №40-4019 від 18.09.2020
Дата публікації звіту: 18.09.2020 14:13