• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція Бориспільського навчально-виховного комплексу "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а (Володимира Момота, 1) у м. Бориспіль Київської області" (І черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція

Торги відмінено

159 016 275.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 318 032.55 UAH
Номер: 8fd959de058e4f4296d5d432839ea67c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.07.2020 16:12 - 08.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2020 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2020 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2020-05-15-000758-a 15.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції ТОВ «Подолжилбуд» та ТОВ «Грен Груп» установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» та корпорації «Укртрансбуд» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.05.2020 (із змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд» (далі – ТОВ «Подолжилбуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «БК «Укрбудмонтаж» (далі – ТОВ «БК «Укрбудмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Грен Груп» (далі – ТОВ «Грен Груп»), корпорації «Укртрансбуд». Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-12-001170-a не містить інформації про місцезнаходження Замовника. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, за результатом моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 07.07.2020 не оприлюднив роз’яснення, та на звернення оприлюднене в електронній системі закупівель 20.07.2020 оприлюднив роз’яснення з перевищенням терміну (три робочі дні), а саме 24.07.2020, чим порушив норми частини першої статті 24 Закону. Крім цього, установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Подолжилбуд» та ТОВ «Грен Груп» виявив невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Проте на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Подолжилбуд» та ТОВ «Грен Груп». Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до частини другої статті 29 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з Законом. Частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Під час моніторингу встановлено, що Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» допустив останнього до оцінки та за результатами аукціону визначив його переможцем. Проте, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 17.07.2020 № 83 Замовник, після розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БК «Укрбудмонтаж», відхилив його, через ненадання останнім остаточної тендерної цінової пропозиції. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» за відсутності підстав, визначених у статті 31 Закону, через ненадання учасником документів після розгляду та оцінки тендерної пропозиції, надання яких не передбачено нормами Закону, та як результат не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Крім цього установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» вимогам тендерної документації. Пунктом 5.3.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації. На підтвердження інформації наведеної у довідці вимогами пункту 5.3.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено надання завірених копій підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Відповідно до вимог пункту 5.3.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» містить Довідку «Про наявність в учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» від 17.06.2020 № 513/20, в якій зазначено інформацію, зокрема про договір укладений з державним підприємством «Національна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - ДП «НАК «Енергоатом») від 18.10.2017 № 3-146-02-17-00073 на суму 928 997 128,00 грн. Також в складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» міститься Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за грудень 2019 року та лист-відгук ДП «НАК «Енергоатом», в яких міститься інформація про виконання договору не на повну суму договору, а у сумі 482 937 385,29 грн (інші документи, які підтверджують зменшення суми договору у тендерній пропозиції відсутні), що не відповідає вимогам пунктів 5.3.2 та 5.3.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК «Укрбудмонтаж», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та допустив його до аукціону. Крім цього, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника корпорації «Укртрансбуд» вимогам тендерної документації. Вимогами пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено надання довідки за формою Додатку 6 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації, зокрема, про освіту і спеціальність/кваліфікацію працівників. На підтвердження зазначених вимог учасник корпорація «Укртрансбуд» надав Довідку «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 10.06.2020 № 521/06, яка не містить інформації про освіту і спеціальність/кваліфікації працівників, зазначених у ній, що не відповідає вимогам пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію корпорації «Укртрансбуд», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та допустив його до аукціону. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 06.08.2020 18:08 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2020 18:08