• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт покрівлі дитячої музичної школи по вул. Головатого, 46 в м. Бориспіль Київської області" ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

2 095 992.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 479.96 UAH
Номер: 42c41778a8cd415386b1b91c205fab7b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.08.2020 08:44 - 02.09.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2020 № 133 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби Від 07.08.2020 № 133 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2020-05-13-005236-b 05.13.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень колегії АМКУ. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.05.2020 № 53 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВІАЛОК БІЛД», ТОВ «МОРІОН», ДП «СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2020 № 60, від 09.06.2020 № 62, від 12.06.2020 № 65, від 31.07.2020 № 82 повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 03.07.2020 № 13041-р/пк-пз, від 21.07.2020 № 14048-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.09.2020 16:11 - 08.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2020 16:11

Запити/Пояснення