• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району

Завершена

312 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 560.00 UAH
Номер: 2658fcfe4fff490a8d0a685d3310d28e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-27-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.08.2020 15:57 - 18.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 26.08.2020 № 173 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2020 № 173 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2020-05-13-002851-а 13.05.2020 Відділ освіти виконкому Довгінцевської районної у місті ради (код за ЄДРПОУ 04544501) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.07.2020 №209, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом від 13.05.2020 №128 , реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 04.06.2020р. №135, протокол засідання тендерного комітету від 09.06.2020р. №137, протокол засідання тендерного комітету від 11.06.2020р. №139, тендерні пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод" та ТОВ "Запоріжкомунсталь", повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.07.2020 №209, скарга до процедури від 19 червня 2020 №UA-2020-05-13-002851-a.c3), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 08.07.2020 № 13286-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. У ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель Замовника за номером ID: UA-P-2020-05-13-010087-b, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Також за результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником. Натомість, між Замовником та переможцем ТОВ "Запоріжкомунсталь" був укладений договір від 15.07.2020 №209. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень: 10.09.2020 15:11 - 25.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2020 15:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо інформацію на висновок про результати моніторингу від 10.09.2020 Щодо заповнення в Річному плані закупівель таких рядків, як: 1. Місцезнаходження Замовника; 2. Категорія Замовника; 3. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, повідомляємо, що в формі Річного плану закупівель, який Замовник формує через електронний майданчик PublicBid, заповнення зазначених рядків, на дату формування Річного плану закупівель - 13.05.2020 - не було передбачено Електронною системою закупівель. Заповнення зазначених рядків в формах Річного плану закупівель також не передбачено на інших офіційних майданчиках Prozorro. Разом з тим, повідомляємо, що 16-17 червня 2020 члени тендерного комітету відділу освіти (Замовник) пройшли навчання за темою «Нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі». Під час навчання було розглянуто питання щодо деяких невідповідностей (а саме відсутності технічної можливості) електронних майданчиків та ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому було запропоновано інформацію, якої не вистачає в формі Річного плану закупівлі відповідно до вимог Закону, прописувати в графі «Примітки». На теперішній час при формуванні Річного плану закупівлі в графі «Примітка» заповнюється додатково наступна інформація: 1. Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. 2. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Вид закупівлі – ______. 4. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. 5. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Зазначена інформація додається в Примітках на всіх закупівлях які оголошуються Замовником, тому в подальшому виявлені невідповідності допускатися не будуть. Також повідомляємо, що на сьогоднішній день умови договору від 15.07.2020 №209 виконано. Товар завезено до закладів освіти Замовника своєчасно, в повному обсязі та такий, що відповідає якісним характеристикам. Можливості та підстав для розірвання договору немає.
Дата публікації звіту: 16.09.2020 13:39