-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району
Завершена
312 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 560.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2020 16:37 - 25.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
Номер:
1d07103c2f414562a4cca25c1844f037
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-002851-a.c3
Назва:
СКАРГА
на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника
та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
Скарга:
СКАРГА
на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника
та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
13 травня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-05-13-002851-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі – Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін.
09.06.2020 р. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику Протокол №137 розгляду та оцінки тендерних пропозицій, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено.
Під час прийому пропозицій у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-05-13-002851-a, Скаржником було надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" вимогам тендерної документації, ст. ст. 16-17 Закону України «Про публічні закупівлі» та технічним вимогам закупівлі.
Тому з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
1. Замовник вважає, що наданий Скаржником висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.005.2020р. №12.2-18-1/10898 не відповідає вимогам тендерної документації лише тому, що в ньому не зазначено сфера застосування товару у навчально-виховних закладах.
Зауважуємо, шо згідно з Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 4 лютого 1994 року № 4004-XII:
Стаття 1. Визначення основних термінів і понять.
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Стаття 11. Об'єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Стаття 14. Вимоги безпеки для здоров'я і життя населення у національних стандартах та інших нормативно-технічних документах
Головний державний санітарний лікар України погоджує методи контролю і випробувань продукції щодо її безпеки для здоров'я і життя населення, інструкції (правила) використання продукції підвищеної небезпеки.
Висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію ТОВ «ВО «Релайн», що надано у складі пропозиції, відповідає вимогам Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Також, зазначаємо, що Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», або іншим чинним нормативним документом не передбачено проведення окремої експертизи для предмету закупівлі, що буде використовуватися саме в навчальних закладах.
Таким чином, згідно з Висновком ДСЕЕ, продукція ТОВ «Виробниче об’єднання Релайн» є безпечною та може використовуватись і в навчальних закладах, про що в складі пропозиції також надано гарантійний лист вих. № 696 від 28.05.2020 року.
2. Замовник вважає, що надані листи відгуки за аналогічними договорами не відповідають вимогам тендерної документації, лише тому що в них прямо не містить інформації про строк дії цих договорів.
Зауважуємо, що згідно з п. 3. Додатку 4 тендерної документації «Досвід виконання аналогічного договору» ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» у складі тендерної пропозиції надано:
• Довідку з інформацією про наявність виконання аналогічного(них) договору(рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами;
• Листи-відгуки від контрагентів які підтверджують поставку товару належної якості у визначені договорами терміни з інформацією про №, дату, предмету закупівлі, обсягів, строки поставки, що також підтверджують копії видаткових накладних;
• Також у складі пропозиції надано копії аналогічних договорів, які підтверджують інформацію в довідці та листах-відгуках та містять вичерпну інформацію про строки дії цих договорів.
Тому інформація, щодо дії договору повністю відображена в копії аналогічного договору, що наданий у складі тендерної пропозиції, та не зазначення цієї інформації в листі-відгуку не впливає на зміст пропозиції.
Також зазначаємо, що відповідно до п.16 Стаття 29. Закону «Про публічні закупівлі»: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону «Про публічні закупівлі».
Замовник не надав можливості Скаржнику усунути такі невідповідності, що є порушенням прав та охоронюваних законом інтересів Учасника.
Також Замовник порушив законні права та інтереси ТОВ «ВО «РЕЛАЙН», визнавши переможцем у протоколі №139 від 11.06.2020р. учасника – ТОВ «Запоріжкомунсталь», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
• Відповідно до пункту 6.1 Розділу 3 Замовник вимагав «Документи щодо якості товару повинні бути чинними на весь період дії договору». Так як договір викладений Замовником у ТД дійсний до 31 грудня 2020р., то усі документи щодо якості товару повинні бути чинними не менш ніж до 31 грудня 2020р. В Складі тендерної пропозиції Учасник – ТОВ «Запоріжкомунсталь» надано Сертифікат відповідності №UA.1O231.00302-18 який посвідчує якість захисного пориття металевих конструкцій гарячим цинкуванням, який дійсний до 03 вересня 2020р.
Таким чином Учасник не виконав вимогу Замовника та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі абз. 1 пп.2 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовником під час розгляду тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі було застосовано дискримінаційний підхід, який полягав у відхиленні пропозиції ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» та не відхиленні тендерної пропозиції іншого учасника, що порушило відповідне право Скаржника на недискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій усіх Учасників вказаної процедури закупівлі.
Дії Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» на підставі «начебто» невідповідності висновока санітарно-епідеміологічної експертизи чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції Скаржника, що є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Одними із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" у повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником у тендерній документації. Скаржником було у повному обсязі виконано обов’язок щодо надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації.
Вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" на закупівлю: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району за оголошенням UA-2020-05-13-002851-a надуманими та такими, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Рішенням про дискваліфікацію ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» без належних на те підстав, Замовником було порушено основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: – добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Як встановлено ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Як встановлено ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Тому, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" за оголошенням UA-2020-05-13-002851-a, оприлюднене на електронному майданчику у Протоколі №137 розгляду тендерних пропозицій 09.06.2020 р.
3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати своє рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» оприлюднене на електронному майданчику у Протоколі №139 розгляду тендерних пропозицій 11.06.2020 р.
4. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» на підставі абз. 1 пп.2 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»..
Додатки:
1. Протокол №137 розгляду тендерних пропозицій від 09.06.2020 р.
2. Протокол №139 розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2020 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- прот._137від 09.06.20-сміт.конт.-відхил.2уч.-Релайн.pdf 19.06.2020 16:40
- прот._139 від 11.06.2020-перем.-сміт.конт.-3уч.Запоріжкомунсталь.pdf 19.06.2020 16:40
- Скарга UA-2020-05-13-002851-a.pdf 19.06.2020 16:40
- №839 02.07.2020 РЛ Коментар Скаржника, щодо листа Замовника.pdf 02.07.2020 10:33
- Рішення від 24.06.2020 № 12469 (+лист Замовнику).pdf 24.06.2020 23:38
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-05-13-002851-a.c3.pdf 03.07.2020 21:20
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-05-13-002851-a.c3.pdf 06.07.2020 21:58
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-05-13-002851-a.c3.pdf 07.07.2020 21:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2020 № 13286.pdf 09.07.2020 20:56
- Рішення від 08.07.2020 № 13286.pdf 13.07.2020 21:41
- Відпов.на лист АМКУ-РЕЛАЙН-контейнери-25.06.docx 30.06.2020 16:40
- відповідь на лист 20-29-03-8668-пз від 24.06.2020.pdf 30.06.2020 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2020 17:23
Дата розгляду скарги:
03.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2020 23:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.07.2020 21:41
Скарга
Скасована
тест 2
Номер:
cd42527006e3416f84569f846fa56435
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-002851-a.c2
Назва:
тест 2
Скарга:
тест 2
Пов'язані документи:
Учасник
- 44 РЛ Сертифікат відповідності контейнер.pdf 18.06.2020 23:32
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
22.06.2020 00:01
Скарга
Скасована
тест
Номер:
c7397c84d1ae4e85865c60589b4d87e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-002851-a.c1
Назва:
тест
Скарга:
тест
Пов'язані документи:
Учасник
- 02 РЛ Інформація про уповноважену особу.doc 18.06.2020 23:28
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.06.2020 23:31