-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
051f7e51541e475a9855022c9bff54c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2020 00:00
Період моніторингу:
18.06.2020 15:18 - 10.07.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2020 № 23
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 18.06.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-13-004543-b 13.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої та частини п’ятої статті 22 Закону, та порушення вимог частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання відповіді на вимогу, відхилення тендерних пропозицій ФОП Микулець Василь Васильович, ФОП Кабак Ганна Юріївна, ДП «Золочівське лісове господарство», ДП «Довжанське лісомисливське господарство», ФОП Роман Юрій Юрійович, ФОП Рунянин Іван Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), своєчасність оприлюднення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на вимогу, розгляду тендерних пропозицій Фізична особа-підприємець Микулець Василь Васильович ( далі – ФОП), ФОП Кабак Ганна Юріївна, ДП «Золочівське лісове господарство», ДП «Довжанське лісомисливське господарство», ФОП Роман Юрій Юрійович, ФОП Рунянин Іван Іванович та ТзОВ «ТРАНС – П», визначення переможця закупівлі, своєчасність укладення та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Іршавської районної державної адміністрації Закарпатської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з внесеними змінами, тендерні пропозиції учасників ФОП Микулець Василь Васильович, ФОП Кабак Ганна Юріївна, ДП «Золочівське лісове господарство», ДП «Довжанське лісомисливське господарство», ФОП Роман Юрій Юрійович, ФОП Рунянин Іван Іванович та ТзОВ «ТРАНС – П», протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2020, договір від 17 червня 2020 року № 109, внесення змін до договору.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися, зокрема, наступна інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Однак, за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-13-001296-c відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія.
Окрім того, за результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону.
Так, Замовником в пункті 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, проте не зазначено дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Окрім того, встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої та частини п’ятої статті 22 Закону, а саме:
- в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації встановлено вимогу для переможця про надання замовнику в електронному вигляді через електронну систему документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що не відповідає вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону.
- на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено надання учасником (учасниками), учасником – переможцем інформації, що підтверджує відсутність підстав визначених у пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Також, в тендерній документації містяться вимоги до учасників (підстави для відхилення), відміни процедури закупівлі, зміни істотних умов договору з посиланням на норми Закону України «Про публічні закупівлі», що діяли в редакції до 18.04.2020, що не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.2019 №114-IX, які набрали чинності з 19.04.2020.
В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ТРАНС – П» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 04.06.2020 № б/н визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційному критерію, визначеного статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації.
Так, відповідно до підпунктів 3.1 – 3.3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надає наступні документи:
- довідка, складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету, який входить до відповідного класу згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі), що містить: назву (прізвище, ім’я, по-батькові) замовника, для якого виконувався (виконується) аналогічний договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження та контактний телефон; відомості про найменування поставлених товарів; номер та дату укладення договору, строк його дії;
- аналогічний договір, вказаний у довідці.
- відповідна видаткова накладна, що свідчить про наявність виконання договору, вказаного у довідці (не менше однієї).
Учасником ТзОВ «ТРАНС – П» у складі тендерної пропозиції подано довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору, договір зазначений у довідці, а саме: договір укладений ТзОВ «ТРАНС – П» з Свалявським районним комунальним підприємством водопостачання та водовідведення від 25 січня 2019 року № 2 на закупівлю дрова паливні на суму 199680,00 гривень з строком дії до 31.12.2019 року.
При цьому, у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано видаткову накладну № РН-0000103 від 04 лютого 2020 року в якій зазначено договір від 30.01.2020 року № 30/01 на суму 47652,00 гривень, що не відповідає кваліфікаційному критерію, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації (підпункт 3.3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації).
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив учасника ТзОВ «ТРАНС – П», тендерна пропозиція якого не відповідає в частині кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону що призвело до не відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону.
Таким чином, автоматичний індикатор ризику RISK 2-13 (замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів або послуг, крім переможця), який спрацював по процедурі закупівлі товарів «Дрова» (код ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина), підтверджується.
Період усунення порушень:
07.07.2020 14:46 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2020 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто в повному обсязі
Дата публікації звіту:
14.07.2020 18:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 13.07.2020 про розірвання договору від 17.06.2020 №109.
Дата публікації:
15.07.2020 11:26