-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей,система передавання тривожних сповіщень на об'єкті:будівля літ. "А","Б","Г" Руськоіванівської ЗОШ І-ІІІ ст. Одеська область,Білгород-Дністровський р-н,с.Руськоіванівка, вул. Шкільна,19)
Завершена
506 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 530.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 530.00 UAH
Номер:
a13a003da5cc4bc0bf4707f98d185c91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2020 00:00
Період моніторингу:
13.05.2020 15:04 - 04.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 Одеса № 130
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 13.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 130
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
8. UA-2020-05-12-001493-c 12.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 2, 11 та 18 частини другої статті 22 Закону та частини третьої та шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, а в разі неможливості, здійснити заходи, передбачені пунктом другим частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Білгород-Дністровської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням уповноваженої особи від 12.05.2020 № 12/05.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 4 розділу ІІІ ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону ТД повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що термін дії тендерних пропозицій починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також за результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону у ТД відсутні вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також Замовник у Додатку 1 до ТД зазначив, що переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.
Однак на порушення вимог частини шостої статті 17 Закону Замовник не вірно визначив строк, протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
18.05.2020 16:50 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2020 16:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації та опубліковано нову редакцію 21.05.2020 року.
Дата публікації звіту:
21.05.2020 13:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
22.05.2020 10:14