• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей,система передавання тривожних сповіщень на об'єкті:будівля літ. "А","Б","Г" Руськоіванівської ЗОШ І-ІІІ ст. Одеська область,Білгород-Дністровський р-н,с.Руськоіванівка, вул. Шкільна,19)

Завершена

506 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 530.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2020 23:24 - 24.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a3006dcfc5054b32900454a9745c9068
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001493-c.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 11.08.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.07.2020 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.08.2020 17:21
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2020 17:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Розглянувши рішення АМКУ, на разі розглядається питання, щодо прийняття рішення по Вашому підприємству. По прийнятому нами рішенню у системі відобразиться відповідне повідомлення.
Автор: ТОВ Укртехнобез, Харченко Роман Олександрович +380953600707 utb2020@ukr.net
Вимога
Без відповіді

не погоджуємося з рішенням тендерного комітету

Номер: e6db6004cf2a4ffcab7823b60f51e4bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001493-c.b3
Назва: не погоджуємося з рішенням тендерного комітету
Вимога:
не погоджуємося з рішенням тендерного комітету та надаємо свої аргументи
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

не погоджуємося з рішенням тендерного комітету

Номер: 759c036867bc4a1ca0e340dc6edfabed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001493-c.c2
Назва: не погоджуємося з рішенням тендерного комітету
Вимога:
ПП «Спецпожсервіс – ЮГ» не погоджується з даним рішенням та надає наступні доводи викладені в листі
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: a88107fe88f6465dbabf595ba3fbbc48
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001493-c.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Ознайомившись із оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу тендерною документацією по Предмету закупівлі, затвердженою рішенням уповноваженої особи від « 12 » травня 2020 р. № 12/05, Суб’єкт оскарження вважає, що окремі положення тендерної документація містять дискримінаційні вимоги до учасників торгів, що унеможливлюють прийняття участі у закупівлі широкого кола суб’єктів господарювання, зокрема і Суб’єкта оскарження. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку № 1 до тендерної документації. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:. Умовами пункту 8 «Обов’язкове обстеження об’єкту». Вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року № 114 і внаслідок якого порушено право та законні інтереси Суб’єкта оскарження та інших учасників процедури закупівлі обґрунтовується наступним. Відповідно до п. 37 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент) у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника з Замовником. Тобто, підписання Акту обстеження об’єкту у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого акту. Проте, відповідно до п. 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Тобто, ініціювати, а тим більше проводити переговори, щодо проведення обстеження об’єкту – є незаконним. Закупівлі при використанні електронної системи закупівель здійснюються на принципах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників, що передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником вимоги щодо обстеження об’єкта, містить корупційні ознаки та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє здійснення обстеження і надання підтверджуючих документів, а як результат, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої повинен подаватися такий Акт обстеження, залежить не від учасника, а від Замовника, з урахуванням таких вимог. Також слід врахувати актуальні зміни в законодавстві. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 р. до 22 травня 2020 р. на всій території України установлений карантин та запроваджено ряд заборон, зокрема зупинені метрополітени, заборонені заходи загальною кількістю учасників понад 10 осіб, заборонені перевезення пасажирів у кількості більше 10 осіб. Обмежувальні заходи також введені Постійною комісією з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно з протоколом засідань Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2, та введення обмежувальних заходів на території міста Києва» від 17.03.2020 року заборонені регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автобусним транспортом у приміському, міжміському і міжобласному сполученні (крім перевезення легковими автомобілями). Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації у м. Києві» від 20 березня 2020 року № 324-р встановлено режим надзвичайної ситуації у місті Києві. Також про це йдеться в розпорядженні Київської державної адміністрації від 20 березня 2020 року № 488. Таким чином, з урахуванням вказаних вище обмежень, встановлених відповідними нормативно-правовими актами, що є чинними на період подання тендерної пропозиції (згідно з тендерною документацією Процедури закупівлі 12.05.2020 – 28.05.2020), Суб’єкт оскарження не має можливості виконати умови тендерної документації в частині здійснення обстеження об’єкта. Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене, просимо Замовника: Усунути вимоги Документації, що порушують права Учасників, а саме усунути вимогу «здійснити обов’язкове обстеження об’єкту».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником встановлені такі вимоги, які ні в якому разі не дискримінують вимоги учасників, та не є підставою для відхилення в подальшому пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено