• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Розробка проектної документації по будівництву автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (Обхід м. Одеси), км 0+000 – км 8+300

Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

33 554 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 150 000.00 UAH
Номер: bddc77fed6174e8ebe610e4ebd309887
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-03-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.07.2020 14:19 - 25.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.07.2020 Одеса № 209 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.07.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.07.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.07.2020 № 209 Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення UA-2020-05-08-001245-c 08.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до 7 Закону України «Про публічні закупівлі» та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, an_not@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини п’ятнадцятої статті 29 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію (нову редакцію), затверджену протоколом тендерного комітету від 26.05.2020 б/н, тендерну пропозицію ДП «Укрдіпродор», пояснення Замовника від 08.07.2020, договір від 02.07.2020 № 5ПКД. За результатом розгляду Замовником тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» (далі – Учасник) встановлено його відповідність умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, внаслідок чого прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником (інформація оприлюднена порталі електронних закупівель 17.06.2020). За результатами аналізу тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» встановлено порушення, а саме: Замовником підпунктом 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» встановлено вимогу, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені договір (договори) з додатками та завданням на проектування. Проте, Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 02.05.2018 № 18-18 3В надано додаткову угоду до вказаного договору від 17.12.2019 № 8, яка підписана посадовою особою (Антонюк О.В.), що не мала на це відповідних повноважень відповідно до наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 12.12.2019 № 513-К «Про тимчасове покладання обов’язків директора ДП «Укрдіпродор» на Барановича В.Б.» (за даними електронної системи закупівель). Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було направлено Замовнику запит про надання пояснень від 03.07.2020. Замовником надано відповідні пояснення через електронну систему закупівель від 08.07.2020, де ним зазначається, що тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації. Пунктом 10.6 договору від 17.12.2019 № 18-18 3В (наданий у якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, укладеного між Замовником та Учасником) визначено, що всі зміни і доповнення до Договору, оформляються шляхом укладання додаткових угод. Зміни і доповнення до Договору набувають чинності і стають невід’ємною частиною Договору після їх письмового оформлення, підписання уповноваженим представниками та скріплення печатками сторін. Надана у складі тендерної пропозиції додаткова угода від 17.12.2019 № 8 до договору від 17.12.2019 № 18-18 3В є його невід’ємною частиною та підписана директором Антонюком О.В., проте згідно пункту 1 наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 12.12.2019 № 513-К «Про тимчасове покладання обов’язків директора ДП «Укрдіпродор» на Барановича В.Б.» виконання обов’язків директора ДП «Укрдіпродор» покладено на Барановича В.Б. з 16.12.2019 та згідно пункту 2 цього наказу надано право першого підпису. Отже, Замовник не скористався правом, визначеним у частині п’ятнадцятій статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), при розгляді тендерної пропозиції Учасника не вжив вичерпних заходів для ретельного аналізу документів, наданих Учасником та на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ДП «Укрдіпродор» у зв’язку із зазначенням у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Крім того, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-2_1 «Порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю» не підтверджена.
Період усунення порушень: 10.07.2020 10:57 - 25.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2020 10:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 27.07.2020 14:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби, з огляду на наступне. Відповідно до умов тендерної документації, а саме пункту 1.3. частини І, додатку 3,. для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені: - Договір(договори) з додатками та завданням на проектування. - позитивний (і) відгук (и) будь-якого Замовника(ів) таких робіт, щодо виконання аналогічних робіт зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). У відгуці має міститися наступна інформація: № та дата договору, предмет договору, стадія проектування, сума виконання договору, наявність або відсутність претензій до виконавця. (якщо Учасник виконував роботи в якості субпідрядника, обсяг виконаних ним робіт за договором має становити не менше 80% від суми договору, про що додатково зазначається інформація у відгуці/відгуках) - позитивний висновок експертизи з додатком(ми). Учасник ДП "Укрдіпродор" надав довідку про виконання аналогічних договорів з вказанням 2-х договорів, що ним виконувалися. До довідки докладено абсолютно усі документи, що вимагалися умовами тендерної документації. Тобто усі вимоги Замовника Учасником виконано. Стосовно підпису документів.... Як і зазначалось в поясненні, Замовники у сфері публічних закупівель, не є органом, що має повноваження для визначення дійсності/недійсності підпису документів, які оформлювалися не безпосередньо для участі в даній процедурі закупівлі. Більш того, відповідно до умов документації, вимагалося надання мінімум одного аналогічного договору. Учасник подав інформацію про два аналогічні договори. Тому навіть, якщо з точки зору Держаудитслужби, один з них не відповідає умовам докуметації, це в любому випадку не є причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Але вкотре наголошуємо, що обидва надані договори відповідають вимогам документації, а Держаудитслужба наділяє Замовника повноваженнями, якими він не володіє.
Дата публікації звіту: 17.07.2020 10:57

Запити/Пояснення