Розробка проектної документації по будівництву автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (Обхід м. Одеси), км 0+000 – км 8+300
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
33 554 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 150 000.00 UAH
Період оскарження:08.05.2020 22:57 - 31.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне визнання переможця Закупівлі
Номер:26dea46f2c4544e5890bd1ed6f79a4de
Пов'язана кваліфікація:Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, UA-EDR 05416892
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-08-001245-c.c1
Назва:неправомірне визнання переможця Закупівлі
Вимога:
Шановний тендерний комітет!
Згідно Вашого рішення переможцем даної Закупівлі є Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, в якого було виявлено ряд помилок, які було виправлено протягом 24 годин згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Але Ви не звернули увагу на найбільш важливу помилку допущену Державним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, яку не можливо проігнорувати так як порушується законодавство та вимоги до подачі ТД №У «Про публічні закупівлі», а саме: порушено вимогу п.п. 10, пункту 1. статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)». Дана закупівля має очікувану вартість більшу за 20 мільйонів гривень.
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” не надало Антикорупційну програму, та надало довідку де зазначили, що дана закупівля менше 20 мільйонів гривень.
Дане порушення є суттєве.
Беручи до уваги вище вказане Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” не може бути переможцем даної Закупівлі.
Просимо ще раз перевірити Тендерну пропозицію Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” та винести виважене рішення, яке відповідає усім нормативно законодавчим положенням.
Вимагаємо скасувати рішення щодо переможця Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.06.2020 17:04
Вирішення:Замовником уважно розглянуто ваше звернення, та повідомляємо наступне: інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації передбачено п. 10., ч.1, ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» , (далі-Закон). Разом з цим, відповідно до част. 3. ст. 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Тобто ст.17 не передбачено подання учасниками документів згідно п.10. цієї статті.
Відповідно до ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятоюстатті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
Враховуючи, що учасник Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, не вказав, що у нього відсутня антикорупційна програма та уповноважений з її реалізації, у Замовника відсутні підстави для відхилення даного учасника, з причин, вами зазначених.