-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція мережі водопроводу в с.Новомалинівка Широківського району Дніпропетровської області". Коригування
Завершена
3 581 047.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 905.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 905.24 UAH
Номер:
f5ba6666d8494e0e9586776ce41f1344
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 16:36 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.06.2020 № 114
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2020 № 114
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-05-07-003495-b 07.05.2020 Виконавчий комітет Карлівської сільської ради (код ЄДРПОУ 41770082) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини 2 статті 22 та частини другої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАРПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій 25.05.2020, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозиції учасників від 29.05.2020 №19, від 03.06.2020 №20, від 09.06.2020 №21, від 11.06.2020 №22, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2020, договір від 30.06.2020 №57/2020, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.07.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, згідно з якої передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, замовником у пункті 1 розділу 2. «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Моніторингом тендерних пропозиції учасників ТОВ «СІГМА ГРУП», ТОВ «СК МАГНАТ», ТОВ «АЛАТИРЬ-ГРАНД» встановлено порушення вимог тендерної документації Замовника, які зазначено в протоколах засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозиції учасників. Тендерні пропозиції вказаних учасників правомірно були відхилені Замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації про що в електронній системі закупівель оприлюднено рішення від 29.05.2020 №19, від 03.06.2020 №20, від 09.06.2020 №21.
За результатами моніторингу тендерної пропозиції учасника переможця торгів ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» встановлено, що на порушення вимог пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації де вимагалось, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема - календарний графік виконання робіт. Зазначеним учасником не надано календарний графік виконання робіт.
Також, Замовником вимагалось надати інформацію про учасника (для заповнення) згідно Додатку 1 тендерної документації. ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» надано Інформацію про учасника від 22.05.2020 вих.№ 60 (Додаток 1) яку заповнено не по формі, а саме: у пункті 10 (фізична особа, яка є учасником має право підпису тендерної пропозиції; має право підпису договору; має право використання кваліфікованого електронного підпису) не заповнено вимогу щодо зазначення ПІБ, посада.
Крім того, Замовником у пункті 5 підпункту 3.1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації вимагалось надати довідку за встановленою замовником формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до предмету, що закуповується. Проте, ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» надано Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.05.2020 вих.№19, яка не містить у переліку, наявність машин та механізмів, які зазначені у відомості ресурсів до договірної ціни, а саме, відсутнє наступне обладнання: агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315мм; електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів; електростанції пересувні, потужністю 2, 4, 10 кВт; кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10т.; машина поливально-мийна, місткістю 6000л., у зв’язку з чим не підтверджено наявність матеріально-технічної бази відповідно до предмету закупівлі.
На порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ», як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
14.07.2020 15:26 - 29.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2020 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Східного офісу від 14.07.2020р.
1) Встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини 2 статті 22 та частини другої статті 24 Закону. 2)Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Дата публікації звіту:
31.07.2020 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
c1af5760c7544d8998e5a02340c314ff
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.07.2020 20:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-07-003495-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у пункті 1 розділу 2. «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (Уразі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру);
2. Пояснити причину невідхилення тендерної пропозиції учасника переможця торгів, як таку що не відповідає вимогам тендерної документаціє, а саме:
- Замовником у пункті 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації вимагалось, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну та пояснювальну записку до неї; - локальні(ий) кошторис; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок трудомісткості та заробітної плати…; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); - розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - календарний графік виконання робіт. У складі тендерної пропозиції переможця відсутній календарний графік виконання робіт;
- Замовником вимагалось надати інформацію про учасника згідно Додатку 1 тендерної документації. Учасником переможцем торгів надано Інформацію про учасника від 22.05.2020 вих.№60 яку заповнено не по формі, а саме: не заповнено у пункті 10 (фізична особа, яка є учасником має право підпису тендерної пропозиції; має право підпису договору; має право використання кваліфікованого електронного підпису);
- Замовником у пункті 5 підпункту 3.1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації вимагалось надати Довідку за наступною формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до предмету, що закуповується. Проте, переможцем торгів надано Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.05.2020 вих.№19, яка містить не всі машини та механізми, які зазначені у відомості ресурсів до договірної ціни, чим не підтверджено наявність матеріально-технічної бази відповідно до предмету.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
83649faa8b7844b1aef33207f53a6afb
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.07.2020 16:34
Опис:
На Ваш запит від 06.09.2020р. у межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-07-003495-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне.
1. Замовником у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) вважати механічною опискою, яка ніяким чином не вплинула на проходження торгів і вибір переможця
2. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник торгів повинен надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, календарного графіку виконання робіт.
ФОП Бережний К.М. у складі тендерної пропозиції був наданий Лист- гарантія № 6 від 20.05.2020 щодо згоди та підписання договору з додатками , та був наданий графік виконання робіт, який був у складі проекта договору, підписаний та скріплений печаткою з позначкою «Згоден з умовами договору». Також була надана Довідка згода з технічними , якісними та кількісними характеристиками № 7 від 20.05.2020р. З причини того, що договір з дворічним фінансуванням, та на етапі кваліфікації не вказані суми фінансування на кожний рік неможливо поетапно розписати (розділити) роботи.
При підписанні договору з Переможцем прописані чіткі суми фінансування на 2020-2021 рік та викладений Графік виконання робіт поетапно, згідно з сумами фінансування.
Тому, вважаємо, що тендерна пропозиція учасник/переможець ФОП Бережний К.М. відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Замовником вимагалось надати інформацію про учасника згідно Додатку 1 тендерної документації.
Так, дійсно учасником переможцем торгів надано Інформацію про учасника від 22.05.2020 вих.№60. Однак, окрім вище зазначеного документу ФОП Бережний К.М. надав Інформаційну довідку від 21.05.2020 вих.№34 щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію, укладати договори (угоди) пов’язані з господарською діяльністю учасника, а також Інформаційну довідку від 21.05.2020 вих.№35 про посадових осіб Учасника уповноважених представляти інтереси під проведення процедури закупівлі. Тому, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ФОП Бережний К.М. відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону.
4. Замовником у пункті 5 підпункту 3.1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації вимагалось надати Довідку за наступною формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до предмету, що закуповується.
Учасник-переможець торгів надав Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.05.2020 вих.№19, з підтвердженням наявності обладнання яке пройшло перевірку (випробування) ручного електроінструменту у сертифікованій лабораторії , та підтвердження наявності орендованих механізмів: Договір оренди №17 від 14.05.2020 р. з копіями свідоцтв реєстрації автомобілів , що являєтся підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно умов тендерної документації.
Таким чином , вважаємо, що Учасник надав інформацію з підтвердженням наявності усіх основних механізмів та обладнання які необхідне для виконання робіт по предмету закупівлі.
Тому, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ФОП Бережний К.М. відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону.