-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція мережі водопроводу в с.Новомалинівка Широківського району Дніпропетровської області". Коригування
Завершена
3 581 047.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 905.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 905.24 UAH
Період оскарження:
07.05.2020 15:12 - 19.05.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможця
Номер:
830856439b3441acbc476b8e231b2ef8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-003495-b.c2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможця
Скарга:
Інформація по суті скарги додається в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне рішення Замовника.pdf 18.06.2020 16:24
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
22.06.2020 00:04
Вимога
Є відповідь
Про усунення порушення та відхилення рішення про визнання ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі.
Номер:
ff81d375db2145c2a6028337f8cc563c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-003495-b.c1
Назва:
Про усунення порушення та відхилення рішення про визнання ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі.
Вимога:
Вимога
в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради згідно Оголошення UA-2020-05-07-003495-b було прийнято рішення про проведення відкритих торгів на закупівлю "Реконструкція мережі водопроводу в с.Новомалинівка Широківського району Дніпропетровської області". Коригування (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи). Очікувана вартість - 3 581 047,00 грн.
До участі у закупівлі подало пропозиції 4 (чотири) учасники:
- ТОВ СІГМА ГРУП з остаточною ціновою пропозицією 2 000 000,00 грн. – пропозицію відхилено;
- ТОВ «СК МАГНАТ» з остаточною ціновою пропозицією 2 880 000,00 грн. – пропозицію відхилено;
- ТОВ «АЛАТИРЬ-ГРАНД» з остаточною ціновою пропозицією 2 881 094,76грн. – пропозицію відхилено.
- ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» з остаточною ціновою пропозицією 3 250 000,00 грн.- учасник-переможець (надалі – Переможець).
Рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Карпівської сільської ради від 11.06.2020 (протокол № 22) було визнано переможцем ФОП Бережного К.М., ціна пропозиції якого є найбільшою серед учасників, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Бережним К.М. з підстав (надалі – мовою оригіналу) не виявлення жодних недоліків тендерної пропозиції.
Однак, така позиція тендерного комітету Виконавчого комітету Карпівської сільської ради не відповідає дійсності, є упередженою, не об’єктивною, дискримінаційною та такою, яка порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» максимальної економії, ефективності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі відповідно до наступного.
До кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до 16:00 год. 23 травня 2020 року) учасники мають надати: «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з:
- реєстром документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника;
……..
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- проектом договору, підписаного і датованого уповноваженою особою і скріпленого печаткою Учасника, відповідно до Додатку №5 до цієї Тендерної документації (з приміткою Учасника «згоден з умовами договору»);
……»
Так, згідно пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07 травня 2020 на закупівлю Реконструкція мережі водопроводу в с.Новомалинівка Широківського району Дніпропетровської області". Коригування Замовником встановлено наступну вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні(ий) кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
……….
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013
-календарний графік виконання робіт».
У складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Бережного К.М. взагалі відсутній календарний графік виконання робіт, що в свою чергу, не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі. Пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та мала бути відхилена Замовником.
Також, згідно умов Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді, та додатково в електронному вигляді в форматі imd».
У складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Бережного К.М. відсутня договірна ціна, яка мала бути надана у встановленому форматі imd. Отже, вимога Замовника Переможцем не виконана, тому мала бути відхилена.
Під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю "Реконструкція мережі водопроводу в с.Новомалинівка Широківського району Дніпропетровської області". Коригування (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи) мають місце численні порушення Замовником Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, під час оцінки та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК МАГНАТ» Замовник Виконавчий комітет Карпівської сільської ради позбавив права Учасника у виправлені невідповідностей тендерної пропозиції згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушив процедуру розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідна норма закону встановлює не право замовника, а його обов’язок у наданні можливості виправлення невідповідності в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції.
Обов'язок замовника звернутися через електронну систему закупівель до учасника шляхом розміщення повідомлення про усунення не відповідності в інформації та/або документах, поданих учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин.
Також, Замовник під час етапу кваліфікації тендерних пропозицій учасника ТОВ «СК МАГНАТ», застосувавши упереджений підхід в оцінці та розгляду тендерної пропозиції, хибно встановлюючи кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника не дійсними, строк дії якого закінчився.
У відкритому, загальнодоступному доступі в мережі Інтернет існує Офіційний Реєстр атестованих осіб (атестаційна архітектурно-будівельна комісія), в якому за певними параметрами пошуку (наприклад, прізвище, ім’я, по-батькові) визначається професія, спеціалізація, кваліфікаційний рівень, статус кваліфікаційного сертифікату (чинний/порушення), дата видання і т.д.
Натомість, Замовник або навмисно, або через свою некомпетентність встановив та зазначив, що кваліфікаційний сертифікат Мусієнко П.В. не є чинними, строк якого закінчився.
Замовник – Виконавчий комітет Карпівської сільської ради у протоколі розгляду про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СК МАГНАТ» зазначає, як підставу відхилення – відсутність дати засвідчення окремих документів, таких як копії Договору оренди транспортних засобів з екіпажем № 04/03-19 від 04.03.2019, копії Протоколу загальних зборів учасників № 3 від 28.02.2018, копії Рішення учасника № 1/2020 від 30.01.2020, що є формальними (не суттєвими) помилками, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та жодним чином не впливають на зміст пропозиції. До того ж, копія Договору оренди транспортних засобів з екіпажем № 04/03-19 від 04.03.2019 та копія Протоколу загальних зборів учасників № 3 від 28.02.2018 є також тією категорією документів, на виправлення яких Замовник мав надати 24 години згідно частини 16 статті 29 Закону. А копія Рішення учасника № 1/2020 від 30.01.2020 про доповнення видів діяльності Товариством взагалі не вимагалися умовами тендерної документації.
Враховуючи вищезазначені невідповідності тендерної документації ТОВ «СК МАГНАТ» у якості підстави відхилення тендерної пропозиції, Виконавчий комітет Карпівської сільської ради не вважає порушенням взагалі повну відсутність деяких документів у тендерній пропозиції Переможця ФОП Бережного Костянтина Миколайовича, що говорить про упереджений підхід у виборі переможця тендеру.
Про упереджений та не об’єктивний підхід Замовника у виборі Переможця даного тендеру говорить низка прямих договорів (без застосування конкурентних процедур закупівель), укладених протягом 2018-2020 років Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради саме з ФОП Бережним Костянтином Миколайовичем.
1. Договір № 27 від 11.06.2018 Реконструкція мережі освітлення вулиць с. Новомалинівка Новомалинівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області суму 1 350 305,00 грн.;
2. Договір № 28 від 11.06.2018 Реконструкція мережі освітлень вулиць с. Явдотівка Новомалинівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області на суму 1 386 425,00 грн.;
3. Договір № 22 від 18.03.2019 Капітальний ремонт будівлі Карпівської мільської ради за адресою вул. Центральна, 78 с. Карпівка Широківського району Дніпропетровської області на суму 925 865,00 грн.;
4. Договір № 46 від 29.05.2019 Обслуговування ліній зовнішнього освітлення населених пунктів Карпівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області на суму 199 076,00 грн.;
5. Договір № 31 від 10.04.2020 Капітальний ремонт пішохідної доріжки від вулиці Центральна до вулиці Молодіжна в с. Карпівка Широківського району Дніпропетровської області на суму 659 198, 00 грн.
Враховуючи не відповідність тендерної пропозиції Переможця ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» (2750608995) умовам технічної специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) вимагаю відхилити тендерну пропозицію ФОП БЕРЕЖНОГО КОСТЯНТИНА МИКОЛАЙОВИЧА.
Замовник Виконавчий комітет Карпівської сільської ради дотримуючись правової процедури, передбаченої частино 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», прямої імперативної норми Закону при оцінці та розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК МАГНАТ» міг би зекономити близько 370 000,00 грн. коштів бюджету сільської ради.
У разі проігнорування вимоги учасника ТОВ «СК МАГНАТ», результатом чого може бути укладений договір про закупівлю з ФОП Бережним Костянтином Миколайовичем, ми будемо змушені звернутися до Суду за захистом своїх прав та законних інтересів з позовною заявою про визнання договору підряду недійсним та таким, який укладений з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини 24 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» право на оскарження не обмежує права суб’єкта оскарження звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження.
Відповідно до вищевикладеного
ВИМАГАЮ:
1. З підстав не відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію ФОП «БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ» (2750608995), ціна якої є найбільшою серед інших учасників і складає 3 250 000,00 грн. та як наслідок – відмінити тендер у відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: відхилення всіх тендерних пропозицій.
Директор ТОВ «СК МАГНАТ» Руденко Д.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ_СК_МАГНАТ_вимога_16_06_від_16.06.2020р..pdf 16.06.2020 12:10
Дата подачі:
16.06.2020 12:10
Вирішення:
На Вашу Вимогу від 16.06.2020р. № 16/06 повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тому, Ваша вимога наразі не відповідає умовам ст.30 Закону, оскільки в ній міститься вимога щодо відміни тендеру відповідно до п.3 ч.2 ст.32 Закону, а не вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям
Крім того, хочемо зазначити наступне.
Щодо умов тендерної документації про надання розрахуноку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді, та додатково в електронному вигляді в форматі imd повідомляємо.
Для передачі між різними кошторисними ПК існує формат даних ІБД (інформаційний блок даних).
Програмні комплекси для розрахунку кошторисної документації дозволяють виробляти такий обмін даними на рівні документів Кошторисна документація, Договірна ціна.
Файли обміну даними (формат ІБД) мають позначення:
bsdr - для кошторисної документації в російськіому інтерфейсі;
bsdu - для кошторисної документації в українському інтерфейсі;
bdcr - для договірних цін в російському інтерфейсі;
bdcu - для договірних цін в українському інтерфейсі;
bpdr - для файлів підрядника в російському інтерфейсі;
bpdu - для договірних цін в українському інтерфейсі.
Згідно умовам тендерної документації Учасником ФОП Бережний К.М. була надана інформація про наявність ліцензійного програмного комплексу «Будівельні технології», відповідно, кошторис був розрахована в ПК «Будівельні технології». Електронний файл у форматі ІБД був так само ними наданий в складі Тендерної пропозиції.
Щодо твердження про те, що Замовник позбавив ТОВ «СК МАГНАТ» права як Учасника у виправленні невідповідностей тендерної пропозиції згідно частини 16 статті 29 Закону повідомляємо наступне.
Законом дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію, але в ч. 16 ст. 29 вказано "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ учасником У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ та/або подання яких вимагалось тендерною документацією". Тобто, мова йде про документи та інформацію які/яку було подано.
Також, другий абзац цієї частини говорить "Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ", тобто мова не йде про те, що в повідомленні можна вимагати дозавантаження ненаданих документів. А в останньому абзаці сказано "Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ.... ". Також абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 говорить, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: НЕ ВИПРАВИВ виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей". Тобто, Закон не дозволяє вимагати дозавантаження відсутніх документів/інформації.
Учасником ТОВ «СК МАГНАТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надано необхідних підтверджуючих документів щодо наявності у Учасника служби з охорони праці, згідно ЗУ Про охорону праці від 14.10.1992р. №2694-XII, а також не наданий протокол з перевірки електроінструменту, який відповідає нормам ПБЕЕС.
Щодо неналежним чином засвідчених документів, наданих Учасником ТОВ «СК МАГНАТ» повідомляємо наступне.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» роздiлу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документацiї, чітко встановлено, що Усі документи, як завантажені файли, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів в кольоровому режимі у вигляді електронного(их) файлів у форматі.pdf,.jpg та інших.
Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу.
Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом», дата засвідчення, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі її використання).
Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду.
Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Відповідно до ч.15 ст.1 Закону, переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 2 ст. 5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено укладати договори з учасниками/переможцями закупівель, з якими Замовник вже мав договірні правовідносини.
На підставі вище зазначеного вважаємо, що Замовник діяв у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та діючого законодавства в цілому, а Ваші твердження щодо упередженого та не об’єктивного підходу щодо визначення переможця в рамках закупівлі №UA-2020-05-07-003495-b «Реконструкція мережі водопроводу в с. Новомалинівка Широківського району Дніпропетровської області». Коригування» - (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. ДК 021:2015-45330000-9 водопровідні та санітарно-технічні роботи) є безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
Статус вимоги:
Відхилено