-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 305 по вулиці Ліснича, 3 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 305 по вулиці Ліснича, 3 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
b9847a3ee3004bb68d35738d9f0ecd5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 18:10 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-05-07-000245-a 07.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї установлено порушення норм пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, в частині правомірності встановлення вимог про усунення невідповідностей поданих у тендерних пропозиціях учасниками ТОВ «Класика комфорту», ПП «СТЕПС», ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «СКАЙТАУН» та ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр», установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Класика комфорту», ПП «СТЕПС», ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «СКАЙТАУН», ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» та ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» установлено порушення вимог статті 29 Закону, через неправомірний повторний розгляд тендерних пропозицій учасників, які були відхиленні Замовником.
За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження установлено порушення вимог частини одинадцять статті 18 Закону
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, примірну тендерну документацію (зі змінами), затверджену начальником управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Шостацьким С.В. та оприлюднену 22.05.2020, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.05.2020, вимоги про усунення порушення приватного підприємства «Степс» (далі – ПП «Степс») від 11.06.2020, від 16.06.2020 від 20.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Класика комфорту» (далі – ТОВ «Класика комфорту»), ПП «СТЕПС», товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (далі – ТОВ «Компанія Барбакан»), товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙТАУН» (далі – ТОВ «СКАЙТАУН»), товариство з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» (далі – ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр»), товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» (далі – ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «БУДМОНТАЖ»), протоколи засідання тендерного комітету від 10.06.2020 № 10-06-1, від 22.06.2020 № 22-06-6, від 30.07.2020 № 30-07-1, від 31.07.2020 № 31.07-2, від 03.08.2020 № 03-08-1, від 04.08.2020 № 04-08-1, від 05.08.2020 № 05-08-1 (далі – протоколи засідання тендерного комітету), вимоги про усунення невідповідностей до 06.06.2020 17:06, до 30.07.2020 11:29, до 31.07.2020 13:53, до 01.08.2020 15:43, до 04.08.2020 17:08 та
до 05.08.2020 17:23 (далі – вимоги про усунення невідповідностей), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.07.2020 № 13224-р/пк-пз та від 23.07.2020 № 14270-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2020, договір підряду від 17.08.2020 № 284 (далі – договір), додаткова угода від 28.08.2020 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17.08.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-07-000527-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
Також установлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 18.1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, установлено, що Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Також, Замовник на вимоги щодо усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 16.06.2020 та 24.06.2020 не оприлюднив роз’яснення щодо тендерної документації, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету
від 10.06.2020 № 10-06-1 Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Класика комфорту», ПП «СТЕПС», ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» (далі - Учасники) відповідно до абзацу першого пункту 2 частини другої статті 31 Закону, як такі що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерній документації та ТОВ «СКАЙТАУН» відповідно до абзацу першого четвертого частини першої статті 31 Закону, як таку що не надало забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 22.06.2020 № 22-06-6 переможцем торгів визначено ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «БУДМОНТАЖ», яка була останньою у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки.
Поряд з цим, Замовник 29.07.2020 на виконання рішення колегії АМКУ від 23.07.2020 № 14270-р/пк-пз скасував своє рішення про визначення ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» переможцем торгів.
Крім того, безпідставно скасував свої рішення про відхилення тендерних пропозицій Учасників та вчинив дії щодо повторного їх розгляду, чим порушив вимоги статті 29 Закону.
Також, Замовник опублікував в електронній системі закупівель до Учасників вимоги про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях, які не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Відповідно до протоколів засідання тендерного комітету, за результатами повторного розгляду Замовник вдруге відхиляє тендерні пропозиції ТОВ «Класика комфорту», ПП «СТЕПС», ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр», ТОВ «СКАЙТАУН».
Поряд з цим, на порушення вимог статті 29 Закону Замовником повторно обрано переможцем торгів ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «БУДМОНТАЖ», пропозиція якого підлягала відхиленню відповідно до абзацу першого пункту 2 частини другої статті 31 Закону, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерній документації, та уклав з ним договір, що призвело до невиконання рішення АМКУ від 23.07.2020 № 14270-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини одинадцять статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
02.09.2020 16:23 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2020 16:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
11.09.2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
14.09.2020 09:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва Єдиний унікальний номер справи 640/21708/20 від 23.09.2020.
Дата публікації звіту:
28.09.2020 12:37