-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг)
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації; ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
Завершена
4 317 774.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 588.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 588.87 UAH
Номер:
981e7efb26f341c3a70cacd6a658ac03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2020 00:00
Період моніторингу:
03.08.2020 15:05 - 26.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2020 №54
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.08.2020 № 54
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-05-06-004218-b, 06.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізом відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізом оцінки та розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення частини дев’ятої статті 26, частини шістнадцятої статті 29, статті 5 та пункту 1 частини четвертої розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації та надання відповіді на звернення щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, не допускати вказаних порушень у подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів з публікацією англійською мовою; внесення змін до тендерної документації та надання відповіді на звернення щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»; оцінка та розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 06.05.2020, зі змінами, внесеними згідно з протоколами засідань тендерного комітету від 05.06.2020 та 12.06.2020, переліки змін; вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 28.05.2020 та відповідь на неї від 02.06.2020; протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 10.07.2020; тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ», ТОВ «ДАЛАР», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», Приватне підприємство «ЕФЕКТ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»; документи, подані ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; протоколи засідань тендерного комітету від 16.07.2020 та від 27.07.2020; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, отримані 07.08.2020 та 19.08.2020 від Державного підприємства «Агентство місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; документи, надані приватним підприємством «Ефект» відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації; договір від 11.08.2020 № 270/20; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналізом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Аналізом відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пункт 1 розділу 4 тендерної документації містить інформацію, що кінцевий строк згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Аналізом оцінки та розгляду тендерних пропозицій встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій Замовник не розмістив відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, та згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненим 10.07.2020, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Зокрема, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій та відповідно до пояснень, що надані Державним підприємством «Агентство місцевих автомобільних доріг» 07.08.2020, ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» не надано документу на підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме не надано копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою та змістом відповідає Додатку А.1 СОУ42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б. СОУ 42.1-37641918-128:2019, по об’єкту, щодо якого надана копія аналогічного договору.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження цього кваліфікаційного критерію необхідно надати документи та інформацію, з них – учасники, які виконували роботи (послуги) за аналогічними договорами у якості субпідрядника, надають копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016, та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ах), стосовно яких надані копії аналогічних договорів.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою усунути невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» та не надавши цьому учасникові можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 та частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Позиція щодо можливості дозавантаженння ненаданих документів по статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2020 № 11064-р/пк-пз, від 18.0.62020 № 12130-р/пк-пз.
Водночас, розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» та надавши йому можливість виправити невідповідності тендерний комітет Замовника не забезпечив рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, чим порушив пункт 1 частини четвертої розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-14, підтверджено.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-5-2, не підтверджено.
Період усунення порушень:
21.08.2020 15:02 - 08.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2020 15:02
Оскарження висновку в суді
Опис:
Поданий адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
07.09.2020 19:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b)
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (далі – Управління) (Наказ від 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг) (UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику.
В рамках даного моніторингу Державним підприємством «Агентство місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель 04 серпня 2020 року о 16 год 31 хв та 05 серпня 2020 року о 14 год 33 хв отримано запити про надання пояснень.
Замовником 07 серпня 2020 року о 11 год 41 хв та 07 серпня 2020 року о 11 год 19 хв надано пояснення по суті заданих Управлінням питань.
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) йдеться про порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Заперечуючи вищезазначений висновок Управління надаємо наступні пояснення.
Зазначимо, що Управлінням помилково встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, адже в електронній системі закупівель, в розділі «Інформація про предмет закупівлі», міститься інформація, а саме: «Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації».
У висновку зазначається про порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так, відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV Тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення процедури закупівлі. Формою оголошення про проведення відкритих торгів затвердженої Наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016 року передбачено, що у пункті 13 зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено відомості стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів. Окремо слід зазначити, що в Законі (зокрема в статті 22) відсутня конкретизація того, у якій самі формі тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В даному випадку, Замовником було визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням норм Закону. Пункт 1 розділу 4 тендерної документації містить інформацію, що кінцевий строк згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Одночасно зазначимо, що в оголошенні пропроведення закупівлі здійснюється фіксування кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до принципів обчислення строків, передбачених Цивільним кодексом України. Отже, положення частиною 2 статті 22 Закону передбачено зазначення в тендерній документації відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що і було в повній мірі виконано Замовником.
У висновку йдеться, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій Замовник не розмістив відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, та згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненим 10.07.2020, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 1 частини першої статті 31 Закону України).
В частині 16 статті 29 Закону зазначино, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише у разі виявлення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції і подання яких вимагалось тендерною документацєю. Таким чином мова йде про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані Учасником в складі пропозиції. Підтвердженням цього є також положення останнього абзацу частини 16 статті 29 Закону, в якому зазначено, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Крім того, в частині 9 статті 26 Закону зазначається, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Тобто, учасник має право завантажити через електронну систему закупівель на вимогу Замовника уточнені або нові документи у разі, якщо подані ним у тендерній пропозиції документи не відповідають вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або підтвердження права підпису тендерної пропозиції. Законом передбачена можливість виконання вишезазначених дій лише стосовно інформації та/або документів, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції.
Варто зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» взагалі не було надано документу на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору» який вимагався тендерною документацією, а саме копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів.
Враховуючи вищезазначене в Замовника в даному випадку не було законних підстав застосувати стосовно Учасника норму частини 16 статті 29 Закону, отже Замовник торгів не порушив норми чинного законодавства.
Заперечуючи позицію Управління стосовно незабезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, не дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених у частині першій статті 5 Закону та порушення пункту 1 частини четвертої розділу Х Закону, зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» надав інформацію/документи на вимогу умов тендерної документації, проте з метою усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, Замовником 09 липня 2020 року встановлено відповідну вимогу. Таким чином, усунувши встановлені Замовником невідповідності, учасник ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» цілком правомірно допущений до аукціону.
Отже, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише у разі виявлення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції і подання яких вимагалось тендерною документацєю. Тобто, Замовник, оцінивши невідповідність, на підставі наданих учасником документів виконує норми частини 9 статті 26 Закону. Далі, на підтвердження усунення невідповідностей, Учасник має право завантажувати через електронну систему закупівель уточнені або нові документів в електронну систему закупівель. Право виправляти помилки шляхом дозавантаження взагалі відсутніх документів в тендерній пропозиції, зокрема в тендерній пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» (копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів) в Законі відсутнє.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що твердження про порушення, які нібито виявленні Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) безпідставними та необґрунтованими.
Не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" має намір оскаржити його в судовому порядку.
Дата публікації звіту:
31.08.2020 21:56
Запити/Пояснення
Номер:
d21d16e60e9f4a5db4ee9cde83bc6db4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2020 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Чому розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, якщо торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 06.05.2020, зі змінами, внесеними відповідно до рішень тендерного комітету від 05.06.2020, 12.06.2020, не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» замовник не розмістив відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, якщо згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 10.07.2020, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційному критерієві – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону)?
4. Як узгоджуються з нормами частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дії учасника ПП «ЕФЕКТ» щодо визначення конфіденційними документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (файл «Стаття 16-Працівники-Трудова книжка виконавця робіт.pdf »?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0f865f46e8f84fbf869b260b99731264
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2020 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Чому тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 10.07.2020, допущена до аукціону, якщо учасник не виконав умови пункту 1 розділу 3 тендерної документації та під час подання тендерної пропозиції шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, не надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту» до цієї документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d64392fe7ad54cc6bd4804859253aced
Назва:
Відповідь на запит від 5 серпня 14:33 год
Дата опублікування:
07.08.2020 11:19
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (Наказ 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг)( UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику.
В рамках даного моніторингу Замовником через електронну систему закупівель 5 серпня 14:33год. отримано запит про надання пояснень.
Надаємо пояснення по суті заданих питань.
1. В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту» до цієї документації. (файл пропозиції «3.1. Проект договору.pdf» стор. 15, створений 06.06.20р. 13:25 год.). Таким чином пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» цілком правомірно допущена до аукціону.
Номер:
6ca9b160bf71472caa16dd727c6441e2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2020 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1.Чому умови договору підряду від 11.08.2020 № 270/20 не містять обсягів робіт, що підлягають виконанню?
2. Чи складався кошторис на виконання робіт (надання послуг) під час укладення договору від 11.08.2020 № 270/20 відповідно до частини першої статті 844 Цивільного кодексу України? Якщо так, просимо надати вказаний кошторис для проведення перевірки питання укладення договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
12c5ef268394408b9b68f665eaaf89c8
Назва:
Відповідь на запит від 14 серпня 10:53 год
Дата опублікування:
19.08.2020 14:45
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (Наказ 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), ( UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику. В рамках даного моніторингу Замовником через електронну систему закупівель 14 серпня 10:53год. отримано запит про надання пояснень. Надаємо пояснення по суті заданих питань:
Пунктом 1.1 договору підряду №270/20 від 11.08.20р. передбачено, що у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується на власний ризик, своїми силами, засобами та матеріальними ресурсами надати послуги (виконати роботи) з поточного ремонту проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), відповідно до проектно-кошторисної документації і технічного завдання, викладеного в тендерній документації торгів, та здати їх в порядку і строки (терміни) встановлені цим Договором.
Крім цього в п. 1.4 зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом договору, виконуються Виконавцем на підставі проектно-кошторисної документації в межах договірної ціни.
Вищезазначені подоження договору повністю узгоджуються з нормами ст. 875 Цивільного кодексу України де зазначено: за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації. Крім цього ч.1 ст. 877 ЦКУ передбачено, що Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт.
Слід зазначити, що на даний об’єкт поточного ремонту проектною організацією, розроблена проектно-кошторисна документація в якій серед іншого визначені склад та обсяги послуг (робіт), що підлягають виконанню. Окрім цього п. 1.1 Договору містить посилання на технічне завдання, викладеного в тендерній документації торгів, що належним чином оприлюднена в електронній системі закупівель для загального доступу. Тендерна документація містить серед іншого і Тенхнічне завдання (Додаток 2) у якому зазначені види та обсяги робіт. Технічне завдання розроблене на підставі проектно-кошторисної документації на даний об’єкт поточного ремонту.
Таким чином, умови даного договору підряду повністю узгоджуються з нормами чинного законодавства України.