• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг)

Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації; ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”

Завершена

4 317 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 588.87 UAH
Період оскарження: 06.05.2020 17:49 - 17.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 130014df7e7640bca7911cd08c54ffdd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-06-004218-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю послуг Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району сума вартості виконання аналогічного договору (договорів) повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Ми вважаємо, що дана вимога є неправомірною та дискримінаційною, так як сума вартості виконання аналогічного договору ніяким чином не впливає на якість виконання робіт, та аналогічний договір може бути на меншу суму, ніж 50% від очікуваної вартості. Тому просимо вилучити дану вимогу з Тендерної документації або надати аргументовані пояснення щодо даної вимоги (з вказанням статті відповідного закону).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: згідно п. 2 с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник встановив в тендерної документації (п.1.3 Додаток 1) одним із кваліфікаційних критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів). Для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критекрію була встановлена зокрема вимога щодо суми вартості виконання аналогічного договору (договорів), яка повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Слід окремо зазначити, що в тендерній документації Замовника відсутні обмеження щодо кількості аналогічних договорів, якими учасник може підтвердити свій досвід, а також не обмежений період (часові рамки) їх укладення та виконання. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч.3 ст 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. (роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «Щодо розробки тендерної документації»). Вищезазначена умова не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію, а є кваліфікаційною вимогою, яка дає Замовнику захист від недобросовісних учасників, що в подальшому вплине на якість наданих послуг. При встановленні такої вимоги було враховано і міжнародний досвід попередньої кваліфікації учасників торгів, що використовується при залученні коштів ЄБРР, Світового банку щодо виконання будівельних контрактів із вказівкою їх вартісних меж, а також досвід виконання відповідних обсягів основних видів робіт. Відсутність такого критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх надання Учасником із-за відсутності відповідного досвіду. Як наслідок невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів. Крім цього слід зазначити, що подібна вимога Тендерної документації була предметом розгляду, Антимонопольного комітету України (рішення від 05.07.2017 року № 4414-р/пк-пз). У задоволенні Скарги на аналогічну вимогу Учаснику було відмовлено. Також правомірність рішення Антимонопольного комітету України за вищезазначеним рішенням було підтверджено рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 лютого 2018 року № 826/9309/17. Таким чином підтверджено, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги у Тендерній документації не порушують права та законні інтереси Учасників.
Статус вимоги: Відхилено