-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дидактичне обладнання для початкових класів " Нової української школи "
Завершена
679 532.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 795.32 UAH
мін. крок: 1% або 6 795.32 UAH
Номер:
1a607f6f6f59464895edfb9a94a22074
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-24-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2020 00:00
Період моніторингу:
24.06.2020 16:53 - 16.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2020 № 113
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-04-000032-a 04.05.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-4_1). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації вимог та умов, що суперечать нормам частини 5 статті 17, статті 31, частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання порядку розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-03-000013-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету № 71 від 14.05.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватне підприємство «БРУНЕРА» (далі – ПП «БРУНЕРА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету № 74, 77 та 81 від 01.06.2020, 11.06.2020 та від 22.06.2020 відповідно, повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2020, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, опубліковані в електронній системі закупівель звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також опубліковані Замовником відповіді на такі звернення, договір № 0707210 від 08.07.2020.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-03-000013-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
На порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону – в оголошенні при зазначенні суми тендерного забезпечення не вказано умови надання такого забезпечення тендерних пропозицій.
У відповідності до пункту 11 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях.
Проведеним моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни – 1,0 %, а у пункті 4 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 %.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений електронний цифровий підпис особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. У випадку недотримання учасником вимог щодо способу подання та оформлення документів тендерної пропозиції, що передбачені цим пунктом, пропозиція такого учасника буде відхилена згідно з ст. 30 Закону.
Враховуючи вищевказане, Замовником застосовано посилання на статтю Закону попередньої редакції.
Також, у тендерній документації Замовника міститься умова (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») стосовно надання для ознайомлення (тестування) взірців Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі. Тендерна пропозиція, що не відповідає цим вимогам відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вказана вимога Замовника є неправомірною і не відповідає нормам статті 31 Закону.
Відповідно до норм частини 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом 3-х робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно з нормами частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом 1-го дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень.
Однак, Замовником роз’яснення на оприлюднені 05.05.2020 звернення щодо тендерної документації та звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру надано 07.05.2020, тоді як зміни до тендерної документації, які опубліковані в електронній системі закупівель 14.05.2020 – не внесено.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Водночас у цьому ж пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та в примітках Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що проект договору про закупівлю не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Проте, за нормою частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.
У відповідності до вимог норм частини 3 статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно частини 4 статті 17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, а у відповідності до частини 5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та частині 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено до учасників неправомірну вимогу стосовно надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а саме надати довідки в довільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів статті 17 (частина 1, 2) Закону окремо та містить посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої цієї статті.
В порушення вимог частини 5 статті 17 Закону в частині 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається надання документів учасниками у складі тендерної пропозиції щодо відсутності підстав зазначених в пунктах 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини 1 статті 17 Закону.
У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення частини 10 статті 29 Закону Замовником перевищено строк розгляду (понад 5 робочих днів) тендерних пропозицій - ТОВ «Дім книги – Волинь» та ПП «БРУНЕРА». При цьому, рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1 (перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги») – підтверджено.
Період усунення порушень:
09.07.2020 16:27 - 24.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2020 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Західний офіс Держаудитслужби згідно з наказом від 24.06.2020 № 113 розпочав моніторинг закупівлі відкриті торги за предметом - шкільні меблі - код ДК 021:2015 – 39160000-1 (дидактичне обладнання для початкових класів «Нової української школи») (далі – процедура закупівлі), оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за номером UA-2020-05-04-000032-a.
За результатами моніторингу Західний офіс Держаудитслужби 09 липня 2020 року опублікував висновок про результати моніторингу закупівлі та зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вивчивши висновок про результати моніторингу вважаємо за необхідне повідомити про таке.
Згідно з висновком проведеним моніторингом відповідності проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-03-000013-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. На порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону – в оголошенні при зазначенні суми тендерного забезпечення не вказано умови надання такого забезпечення тендерних пропозицій.
Під час підготовки річного плану та оголошення про проведення процедури закупівлі Замовник використовував форми документів встановлені Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», які прийняті на відповідність Закону, що діяв до 19.04.2020, та які на дату оголошення процедури закупівлі не містили зазначену у висновку інформацію щодо місцезнаходження у річному плані та мови і умови надання тендерного забезпечення в оголошенні про проведення процедури закупівлі, яка передбачена частиною 2 статті 4 та частиною 2 статті 21 Закону. Замовником у подальшому будуть враховані зазначені зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу, та приведено річний план та оголошення про проведення відкритих торгів до діючої редакції Закону.
Відповідно до висновку про результати моніторингу проведеним моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни – 1,0 %, а у пункті 4 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 %.
Також, згідно з висновком проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений електронний цифровий підпис особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. У випадку недотримання учасником вимог щодо способу подання та оформлення документів тендерної пропозиції, що передбачені цим пунктом, пропозиція такого учасника буде відхилена згідно з ст. 30 Закону. Враховуючи вищевказане, Замовником застосовано посилання на статтю Закону попередньої редакції.
Дані технічні помилки щодо зазначення різного розміру мінімального кроку в оголошенні та тендерній документації та посилання на статтю Закону попередньої редакції спричинені людським фактором та великим навантаженням відповідальних осіб за підготовку та проведення процедур закупівель. Замовником в подальшому будуть вжиті відповідні заходи щодо уникнення таких порушень.
Відповідно до висновку про результати моніторингу у тендерній документації Замовника міститься умова (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») стосовно надання для ознайомлення (тестування) взірців Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі. Тендерна пропозиція, що не відповідає цим вимогам відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вказана вимога Замовника є неправомірною і не відповідає нормам статті 31 Закону. З даного приводу повідомляємо, що у подальшому Замовник не буде включати дана вимогу до тендерної документації.
Згідно з висновком про результати моніторингу Замовником роз’яснення на оприлюднені 05.05.2020 звернення щодо тендерної документації та звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру надано 07.05.2020, тоді як зміни до тендерної документації, які опубліковані в електронній системі закупівель 14.05.2020 – не внесено. Маємо намір повідомити, що відповідно до частини 2 статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Замовником за результатами звернень та вимог про усунення порушень 14.05.2020 були внесені зміни до тендерної документації, зокрема, Додатку 3 до тендерної документації в частині надання інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі (за винятком номенклатурної позиції №21) технічним вимогам тендерної документації. З огляду на це, порушення в частині не внесення змін до тендерної документації за результатами вимоги від 05.05.2020 відсутні.
Відповідно до висновку про результати моніторингу встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону. Замовником в подальшому буде вилучено положення тендерної документації в даній частині.
Згідно з висновком про результати моніторингу в порушення вимог частини 5 статті 17 Закону в частині 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається надання документів учасниками у складі тендерної пропозиції щодо відсутності підстав зазначених в пунктах 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини 1 статті 17 Закону. Замовником в подальшому будуть вжиті заходи щодо уникнення такого порушення та приведено вимогу щодо підтвердження відсутності підстав для відмови участі відповідно до Закону та роз’яснення Мінекономіки № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону».
Відповідно до висновку про результати моніторингу у відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення частини 10 статті 29 Закону Замовником перевищено строк розгляду (понад 5 робочих днів) тендерних пропозицій - ТОВ «Дім книги – Волинь» та ПП «БРУНЕРА». При цьому, рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднено. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1 (перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги») – підтверджено. Замовником в подальшому будуть вжиті дії щодо уникнення такого порушення.
Окрім того, вважаємо за необхідне звернути увагу, що станом на дату оприлюднення висновку про результати моніторингу, договір про закупівлю товару - шкільні меблі - код ДК 021:2015 – 39160000-1 (дидактичне обладнання для початкових класів «Нової української школи») укладений та оприлюднений у електронній системі закупівель. Станом на 14.07.2020 даний договір виконаний на 70 %, що унеможливлює його розірвання.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень у повному обсязі. Водночас, усі виявлені в результаті моніторингу невідповідності Закону будуть в подальшому враховані Замовником під час проведення відкритих торгів.
Крім цього, запевняємо Вас, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації та опррилюднення необхідної інформації на веб-поррталі Уповноваженого органу керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Додатково повідомляємо Вас, що станом на сьогоднішній день забезпечено інформування усіх членів тендерного комітету з метою уникнення подібних ситуацій в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Окрім цього, повідомляємо Вас, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати Ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
При цьому, зважаючи на те, що порушення, викладені висноввку, носять малозначний характер та не призвели до будь-яких тяжких наслідків та втрати коштів або нанесення збитків безпосередньо Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області або державі, погоджуємося на прийняття усного зауваження і беремо зобов’язання стосовно попередження аналогічних порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту:
14.07.2020 17:54