-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дидактичне обладнання для початкових класів " Нової української школи "
Завершена
679 532.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 795.32 UAH
мін. крок: 1% або 6 795.32 UAH
Період оскарження:
04.05.2020 08:37 - 20.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо оскарження дискваліфікації !
Номер:
9c6f5c2f8c0b4d5e8b55e8bae543dd3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-04-000032-a.b2
Назва:
Вимога щодо оскарження дискваліфікації !
Вимога:
Згідно вказаного Протоколу від 01.06.2020 року, Замовник торгів фактично ВИГАДАВ підстави для відхилення пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» та відхилив нашу тендерну пропозицію, як Переможця аукціону, ігноруючи норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у своєму протоколі Замовник стверджує, що ПП «УКРДИДАКТИК» не надало документи щодо відповідності Учасника вимогам ст. 16, 17 Закону, тобто довідки в добровільній формі. Це ствердження тендерного Комітету Замовника не відповідає дійсності, та є відвертим зловживанням владою з боку зазначеного тендерного комітету. ПП «УКРДИДАКТИК» окремими файлами надало ВСІ ці документи ! Але зловживання владою та безкарність Замовника дійшла до того, що у протоколі він стверджує, нібито «у складі тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» зазначених вище довідок виявлено не було».
Окрім того, Замовник стверджує, що у ПП «УКРДИДАКТИК» не надало документи по номенклатурній позиції № 18 згідно порівняльної позиції. Однак у висновку держ. санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.08.2019 р. та інших документах відображений увесь товар саме згідно переліку до тендерної документації Замовника. А помилка у назві Виробника товару саме у порівняльній таблиці, при фактичній наявності саме такого товару виробництва ПП «УКРДИДАКТИК», що підтверджено висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, є не суттєвою та орфографічною помилкою. Орфографічна помилка у порівняльній таблиці при наявності необхідних документів на всі товари Замовника згідно тендерної документації, не є підставою заявляти, що документи Учасника не відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Також звертаємо увагу, що у складі тендерної документації ПП «УКРДИДАКТИК» є авторизаційний лист офіційного представника товару «Sigeta», який фактично гарантує постачання ПП «УКРДИДАКТИК» будь-якого Товару щодо тендерної пропозиції Замовника торгів. Таким чином є повністю не зрозумілою позиція тендерного комітету Замовника, який зазначає що не надано авторизаційного листа, щодо товару виробником якого не є ПП «УКРДИДАКТИК». Такий висновок Тендерного комітету є фактично надуманим та не може бути підставою для відхилення пропозиції Переможця аукціону відповідно до умов ст. 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як зазначає Замовник у своєму протоколі засідання тендерного комітету від 01.06.2020 р.
Просимо Тендерний комітет Замовника торгів переглянути та скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Переможця аукціону ПП "УКРДИДАКТИК", як таке, що не відповідає умовам ст. 31 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 11:02
Вирішення:
Шановний учаснику !!!
Тендерний комітет Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Відповідно до вимог пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачалось, що інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону: (учасник надає документи згідно Частини ІІ. Додатку 2 до тендерної документації). Перелік документів, що подаються учасником на підтвердження відповідності статтям 16, 17 Закону вказані у Додатку 2 цієї документації, крім того він повинен надати довідки в довільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів статті 17 (частина 1, 2) Закону окремо та містити посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої цієї статті
Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» зазначених вище довідок виявлено не було, що відповідно є порушенням вимог тендерної документації.
Що стосується Ваших аргументів зазначених у вимозі вони є безпідставними та не обґрунтованими, оскільки дійсно у складі тендерної пропозиції надано файли «35 Довідка щодо наявної інформації корупційних правопорушень», «36 Довідка щодо корупційних правопорушень службової особи», «37 Довідка щодо економічної конкуренції», «38 Довідка щодо незнятої судимості», «39 Довідка щодо банкрутства», «40 Довідка щодо інформації ЄДР юридичних осіб», «41 Довідка щодо антикорупційної програми», «42 Довідка щодо санкцій», «43 Довідка щодо дитячої праці», «44 Довідка щодо відсутності заборгованості», «45 Довідка щодо виконаних зобов’язань», але за результатами їх перегляду жодна з них не містить посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, як це передбачалось згідно вимог тендерної документації. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо пункту 5 частини першої статті 17 Закону, що також є порушенням.
Що стосується Ваших зауважень в частині відхилення поданої Вами тендерної пропозиції у зв’язку з ненаданням документів, які вимагалися тендерною документацією, а саме сертифікатів, декларації, висновку СЕС тощо по номенклатурній позиції №18 виробником, якої є видавництво «Ранок» звертаємо Вашу увагу, що виходячи з норм чинного законодавства відповідальність за помилки у документах поданих Вами несете безпосередньо Ви як учасник процедури закупівлі.
Так, дійсно відповідно до вимог тендерної документації передбачено можливість формальних помилок, однак даний недолік жодного відношення до формальної помилки не має, оскільки прямо впливає на зміст пропозиції, а тому тендерним комітетом було прийнято рішення про невідповідність поданої Вами тендерної пропозиції вимогам тендерної документації у цій частині.
Що стосується зауважень в частині неправомірності відхилення поданої Вами тендерної пропозиції через ненадання документів, які вимагалися у якості документального підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам по номенклатурній позиції №22 виробником, якої безпосередньо Вами зазначено «Sigeta», а тому у складі тендерної пропозиції необхідно було надати усі документи, що вимагалися виходячи з умов Додатку 3 тендерної документації саме від виробника.
Додатково тендерний комітет Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області має намір звернути Вашу увагу, що жодних зловживань під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерним комітетом Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області допущено не було, а недоліки допущені під час підготовки та подання тендерної пропозиції є безпосередньо Вашими помилками, а тому жодних нарікань з Вашої сторони не має бути.
Крім цього додатково повідомляємо те, що на підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності відповідної матеріально-технічної бази була надана інформація щодо наявних складських приміщень для виготовлення продукції, проте наданий договір оренди на дані приміщення закінчився 16.12.2019 року.
Разом з цим, тендерний комітет Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області повідомляє Вас, що під час проведення зазначеної вище процедури закупівлі ми керувалися та керуємося виключно порядком регламентованим нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час прийняття рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції керувалися виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Не відповідність умов тендерної документації чинному законодавству.
Номер:
a1ed6daddfbc4dffb8fdd838eeb973a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-04-000032-a.b1
Назва:
Не відповідність умов тендерної документації чинному законодавству.
Вимога:
Шановний замовник. Відповідно до ТД предметом закупівлі є "Шкільні меблі - код ДК 021:2015 – 39160000-1 (дидактичне обладнання для початкових класів «Нової української школи»). Відповідно до НАКАЗУ № 143 від 07.02.2020 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи», пункт 4 "Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи". Таким чином, підзаконним актом чітко встановлено перелік документів, які повинен надати постачальник (учасник) при здійснені поставки засобів навчання та обладнання,та які замовник має законне право вимагати від учасника. Тому ви зобов'язані внести відповідні зміни в тендерну документацію та встановити перелік документів зазначений відповідним наказом та прибрати незаконні вимоги надати документи не передбачені наказом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2020 10:37
Вирішення:
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено