• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт примішення КНП "Міська дитяча поліклініка" по пр-ту Незалежності, 109 в м.Чернівці

Завершена

5 540 256.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 701.28 UAH
Номер: 57d9183f1e584ff1b9df52bf21920a5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-19-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 19.06.2020 14:48 - 11.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.06.2020 № 21 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19.06.2020 року № 21 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-04-17-010708-b від 17.04.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення норм абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів,’ затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка» Чернівецької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 (далі – тендерна документація); вимоги про усунення порушень від 22.04.2020, роз’яснення Замовника від 24.04.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне підприємство «БУДКОМФОРТ», Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник 2020», Фізичної особи-підприємства Гушуляк Олександр Сергійович, Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажно-проектувальне підприємство «ЛЕОНА», Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «НАДІЯ» (далі – СТзОВ «Надія»); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 12.05.2020 №53, від 15.05.2020 №55, від 28.05.2020 №61; повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020; договір від 09.06.2020 №777-П (далі – Договір); пояснення Замовника від 22.06.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив Договір не у повному обсязі, а саме: без додатку №2 «Договірна ціна», який відповідно до розділу ХХІІ цього договору є невід’ємною його частиною. Ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-13-1 – не підтверджена.
Період усунення порушень: 24.06.2020 15:10 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2020 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту:  На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявленого порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу  та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) дозавантажено на електронний майданчик Додаток №2 "Договірна ціна" , що є невід'ємною частиною договору закупівлі ; 2)повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги Закону; 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому обов’язково перевіряти всі документи після завантаження до електронного майданчика.
Дата публікації звіту: 26.06.2020 17:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: .
Дата публікації: 30.06.2020 09:27

Запити/Пояснення