-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Завершена
14 462 399.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Номер:
77a8c4c974554de588de2e7f624f76e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2020 00:00
Період моніторингу:
04.06.2020 15:59 - 26.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.06.2020 №28
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.06.2020 №28
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-17-005197-a 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Криворівнянської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол від 08 травня 2020 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Меш Інвест», Фермерське господарство «Полонина Діл», ТОВ «Будпроект ІФ», ТОВ «Вінниця Проект-Буд», ТОВ «Прикарпаття Інвест Груп», ТОВ «ПМК-113», ТОВ «Будмонтажсервіс I», ТОВ «Будівельна фірма Грандтавербуд», ПП «Промбудсервіс-Косів», укладений договір від 25 травня 2020 №2 (далі – Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПП «Промбудсервіс-Косів», чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Зокрема, в пункті 3.1 Договору зазначена інформація, яка не міститься в проекті договору, поданому учасником-переможцем ПП «Промбудсервіс-Косів», а саме: «Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів на проведення робіт. У поточному році Підряднику доручається обсяг робіт, вартість яких складає 1 974 800 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят чотири тисячі вісімсот гривень) 00 копійок (з ПДВ)».
Відповідно до частини першої статті 37 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
23.06.2020 15:53 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2020 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником було внесено відповідні зміни в договір.
Дата публікації звіту:
07.07.2020 13:36
Запити/Пояснення
Номер:
d90ddbaef3544141939b08b7c3c88caf
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
02.07.2020 12:34
Опис:
На Ваш моніторинг повідомляємо, що Замовником в складі ТД було подано проект договору, який учасники мали подати в складі пропозиції. В складі пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" подано проект договору який відповідає вимогам ТД. При підписанні договору було дотримано умов проекту, що зазначений в ТД, а сума коштів в поточному році була внесена, оскільки в Замовника відсутня вся необхідна сума для оплати робіт і строк виконання робіт до 31.12.2021р. Тому з метою дотримання ст.48, 49 Бюджетного кодексу України Замовником була внесена сума фінансування в 2020 році. Також додатково повідомляємо, що умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції Учасника.