• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Завершена

14 462 399.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 15:54 - 28.04.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Безпідставна дискваліфікація та Необгрунтований вибір переможця

Номер: 510d8b521c604c4081dd214c46f77499
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-005197-a.a3
Назва: Безпідставна дискваліфікація та Необгрунтований вибір переможця
Скарга:
Детальніше у вкладені (додаток скарга до АМКУ).
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: Оскільки тендерним комітетом проігнороване звернення учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" та ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", щодо необґрунтованого вибору переможця процедури закупівлі - ПП "Промбудсервіс-Косів" та безпідставної дискваліфікації пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", наше підприємство змушене звернутися до правоохоронних та контролюючих органів, щодо встановлення факту порушень КРИВОРІВНЯНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬОЇ ОБЛАСТІ чинних норм закону України «Про публічні закупівлі» та не відповідності пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів" вимогам тендерної документації, а також підняття питання про притягнення винних осіб до відповідальності відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата скасування: 21.05.2020 15:33
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.05.2020 19:06
Автор: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Хворостюк Віта Павлівна +380975970362 vinproektbud09@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Звернення учасника

Номер: a05120c762ca4328b3c5d265b557f158
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-005197-a.a2
Назва: Звернення учасника
Вимога:
Звернення учасника 1. Опис фактичних обставин: 17 квітня 2020 року КРИВОРІВНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) оприлюднив оголошення закупівлю: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (Далі - Закупівля). Електронний аукціон по Закупівлі проводився електронною системою закупівель та завершився 4-го травня 2020 о 15:39. Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники з наступними ціновими пропозиціями: 1. ТОВ "ЕЛЕКТРОБУД ІФ" 14 381 676,00 грн 2. ПП "Промбудсервіс-Косів" 14 226 960,00 грн 3. ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД 13 749 000,00 грн 4. ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 13 680 000,00 грн 5. ТОВ "ПМК-113" 13 245 191,00 грн 6. Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 12 450 000,00 грн 7. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 12 394 209,00 грн 8. ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" 11 099 999,00 грн 9. ФГ "ПОЛОНИНА ДІЛ" 9 655 000,00 грн 10. ТОВ МЕШ ІНВЕСТ 9 500 000,00 грн (далі разом - Учасники). 08 травня 2020 року Замовником протоколом №3 засідання тендерного комітету було визнано пропозицію ПП "Промбудсервіс-Косів" такою, що відповідає тендерній документації та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Заявником під час перевірки тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" було виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, перелік яких наведено нижче. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" умовам тендерної документації в частині надання розрахунку адміністративних витрат за статтями витрат за 2019 рік Відповідно до тендерної документації, учаснику потрібно надати розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва. Розрахунок, що наданий ПП "Промбудсервіс-Косів" є невірним та таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: 1.1. ПП "Промбудсервіс-Косів" зазначено, що всього адміністративних витрат 285327, проте вже в наступному пункті “Заробітна плата працівників апарату управління, робітників які здійснюють загальногосподарське обслуговування та іншого загальногосподарського персоналу будівельної організації ” зазначена сума, що значно перевищує всі адміністративні витрати - 366920. Також у даній довідці наявні інші витрати. 1.2. Загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних будівельно-монтажних робіт (люд.год.) вказана за 2018 рік, хоча розрахунок за 2019 рік. Таким чином наданий ПП "Промбудсервіс-Косів" розрахунок не відповідає тендерній документації та не дозволяє встановити дійсні показники, що брались для розрахунку договірної ціни з розрахунку адміністративних витрат за статтями витрат за 2019 рік. 3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" умовам тендерної документації в частині надання розрахунку заробітної плати У наданому ПП "Промбудсервіс-Косів" розрахунку заробітної плати, зазначено, прожитковий мінімум складає 1921,00 грн. на 2019 -2020 року. Проте у 2020 році прожитковий мінімум складає 2102 грн. Таким чином наданий ПП "Промбудсервіс-Косів" розрахунок не відповідає тендерній документації та не дозволяє встановити дійсні показники, що брались для розрахунку договірної ціни з розрахунку заробітної плати. 4. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" умовам тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази Відповідно до п. 5 розділу 3 Тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявність транспортних засобів та будівельної техніки для виконання робіт наступними документами: 2) копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником в разі використання власних транспортних засобів та будівельної техніки; 3) договорів оренди/лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. При цьому, вказані договори мають бути чинними як мінімум до 31.12.2020р. та надаватися на кожну одиницю транспортного засобу або будівельної техніки, вказану учасником в довідці. ПП "Промбудсервіс-Косів" було надано договір оренди будівельної техніки №2 від 18 лютого 2020 року, що укладений з ПП “Інтек”. Предметом даного договору є Бульдозер 1 шт., будь-які інші ідентифікуючі ознаки техніки відсутні, що не дозволяє встановити чи дійсно існує такий бульдозер, які його характеристики, д.н.з., тощо. Таким чином, ПП "Промбудсервіс-Косів" не було підтверджено наявності обладнання та матеріально – технічної бази. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: Повторно здійснити аналіз тендерної пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів" по закупівлі: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) та врахувати зазначені у даному зверненні недоліки тендерної пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів". Надати обґрунтування щодо не врахування зазначених у даному зверненні недоліків тендерної пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів" по закупівлі: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Привести Протокол №3 від 08 травня 2020 року по закупівлі: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) у відповідність чинному законодавству та тендерній документації на закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до вимог документації в складі пропозиції учасника мало бути подано Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва. В складі пропозиції ПП «Промбудсервіс – Косів» подано файл «Книга12» в якому наявний розрахунок адміністративних витрат за зведеним кошторисом, в якому зазначені кошторисні витрати, коефіцієнти, адміністративні витрати тощо. Враховуючи вищенаведене пропозиція ПП «Промбудсервіс – Косів» відповідає вимогам документації. Відповідно до вимог документації в складі пропозиції учасника мало бути подано Розрахунок заробітної плати (розроблений відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281, зі змінами). Розмір кошторисної заробітної плати обчислюється згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік. 29 січня 2020 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9356 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4 відсотків. За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати в 2020 році має бути не нижче ніж 9954,78 гривень. В складі пропозиції ПП «Промбудсервіс – Косів» подано файл «36. Розрахунок заробітної плати» в якому зазначено, що заробітна плата буде становити 14800,00 грн. Враховуючи вищенаведене пропозиція ПП «Промбудсервіс – Косів» відповідає вимогам документації. ПП "Промбудсервіс-Косів" було надано договір оренди будівельної техніки №2 від 18 лютого 2020 року, що укладений з ПП “Інтекс”. Предметом даного договору є оренда Бульдозера 1 шт. Замовником не вимагалось подання копії свідоцтва про реєстрацію орендованих транспортних засобів або будівельної техніки. Враховуючи вищенаведене пропозиція ПП «Промбудсервіс – Косів» відповідає вимогам документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога про зміни до тендерної документації

Номер: 4de524aba59f428c84035471e01463fb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-005197-a.a1
Назва: вимога про зміни до тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації Додаток 2 п.4 Виконання аналогічного договору про виконання робіт з будівництва будівель* або реконструкції будівель* Замовникам державної або комунальної форми власності за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завершеного договору, що завірений учасником та оригінал позитивного листа - відгуку про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданого не раніше квітня 2020 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та копію сертифікату уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідає поданому аналогічному договору. * - будівлі згідно ДК 018-2000 Це визначення аналогічного договору є дискримінаційним, оскільки Замовник не аргументував, що саме такі вимоги необхідні для виконання предмету закупівлі. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазаначив про них в тендерній документації, але об'єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. На основі вищевикладеного просимо замовника внести зміни до тендерної документації у частині визначення аналогічного договору, а саме - виду робіт ( у закупівлі в основному виконання земляних робіт, будівництво або реконструкція будівель не передбачені) - терміну виконання (дискримінаційна умова щодо років виконання аналогічного договору) - вимоги до Замовників аналогічного договору (дискримінаційна умова щодо замовників державної чи комунальної форми власності).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно того, що вимога аналогічного договору про виконання робіт з будівництва будівель або реконструкції будівель є дискримінаційною то повідомляємо, що перелік робіт який повинен бути виконаний згідно технічного завдання відповідає роботам з будівництва або реконструкції згідно вимог ДБН Д. 2.2.-46-99, тому вимога про аналогічний договір про виконання робіт з будівництва будівель або реконструкції будівель є обґрунтованою. Стосовно того, що вимога аналогічного договору за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік є дискримінаційною то повідомляємо, що за період з 2017 по 2019 рік в системі Prozorro є 12 972 укладених договорів з реконструкції/будівництва. Стосовно того, що вимога аналогічного договору з Замовником державної або комунальної форми власності є дискримінаційною то повідомляємо, що Криворівнянська сільська рада є органом місцевого самоврядування і здійснює закупівлю робіт за кошти бюджету. Тому обґрунтованою є вимога, що учасник має досвід співпраці саме з державними або комунальними організаціями. Також повідомляємо, що станом на 27 квітня 2020 року в системі Prozorro є 12 972 укладених договорів з реконструкції/будівництва. Стосовно того, що зазначені вимоги є дискримінаційними то повідомляємо, що зазначені вимоги не спрямовані конкретно проти Скаржника, а стосуються всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційними. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації
Статус вимоги: Відхилено