• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Дрова для опалення

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 300.00 UAH
Номер: 61781ab1d2884c0495016913f8a033e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-09-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 09.06.2020 14:55 - 01.07.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2020 № 41 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.06.2020 № 41. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-04-17-004565-a 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу 18.06.2020 року Замовником, прийнято рішення про розірвання договорів у зв’язку з виявленням порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Додаткові угоди № 2 від 16.06.2020 про розірвання договорів з ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3 від 03.06.2020 № 7 та 8, відповідно) та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4 від 03.06.2020 № 9 та 10, відповідно). Звіти про виконання (розірвання) договорів сформовано 17.06.2020.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника-переможця ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3) та СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4), протоколи засідання тендерного комітету № 10, 11, 12 та 13 від 13.05.2020, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2020 (по лотах № 1-4), договори з ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3 від 03.06.2020 № 7 та 8, відповідно) та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4 від 03.06.2020 № 9 та 10, відповідно), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 11.06.2020, 12.06.2020 та 18.06.2020. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі Наказ № 490) а саме, у формі річного плану закупівель не відображено інформацію передбачену пунктом 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)». За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено, що Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний колледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради» (далі – Замовник) 13.05.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення відкритих торгів з ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3) та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4), проте самі договори укладено 03.06.2020, тобто на 21 день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини другої статті 32 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення норм частини другої статті 32 Закону, укладено договори про закупівлю з учасниками, які визначені переможцями торгів на 21 день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Згідно частини першої статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема: його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. З даного приводу Замовником у своїх поясненнях від 11.06.2020 вказано, що «Договори про закупівлю дров з учасниками, які визнані переможцем були укладені 02.06.2020 року, тобто на двадцятий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. Щодо дати зазначеної на веб-порталі уповноваженого органу із закупівель, а саме 03.06.2020 р., дана дата була проставлена помилково, з технічно-механічних причин. Таким чином договір був укладений 02.06.2020 року, а помилково було зазначено, що дата укладення договору 03.06.2020 року». При цьому, 18.06.2020 Замовником надано інформацію, що «усунути виявлені порушення не можливо, тому сторони (Покупець і Постачальники) дійшли взаємної згоди, а саме: розірвати за взаємною згодою сторін договори, згідно предмета закупівель: дрова для опалення для коледжу. Оплата, яка здійснюється за фактично отриманий товар, через органи Держказначейської служби України м. Київ, ВІДСУТНЯ та не проводилась».
Період усунення порушень: 18.06.2020 13:01 - 03.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2020 13:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ВП «Рокитнівським фаховим медичнийм коледжем» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради, в ході проведення моніторингу закупівель, усунено виявлені порушення, а саме: за взаємною згодою сторін було розірвано договори про постачання дров для опалення між Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний колледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської та ССОК «Кам’яне-Случанський (по лотах 1,3), та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2,4) .
Дата публікації звіту: 18.06.2020 15:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Договори укладені за результатами процедури закупівлі - розірвано
Дата публікації: 06.07.2020 11:19

Запити/Пояснення