-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Дрова для опалення
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 300.00 UAH
Номер:
61781ab1d2884c0495016913f8a033e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-09-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2020 00:00
Період моніторингу:
09.06.2020 14:55 - 01.07.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2020 № 41
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.06.2020 № 41.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-17-004565-a 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог Наказу № 490.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу 18.06.2020 року Замовником, прийнято рішення про розірвання договорів у зв’язку з виявленням порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Додаткові угоди № 2 від 16.06.2020 про розірвання договорів з ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3 від 03.06.2020 № 7 та 8, відповідно) та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4 від 03.06.2020 № 9 та 10, відповідно). Звіти про виконання (розірвання) договорів сформовано 17.06.2020.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника-переможця ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3) та СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4), протоколи засідання тендерного комітету № 10, 11, 12 та 13 від 13.05.2020, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2020 (по лотах № 1-4), договори з ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3 від 03.06.2020 № 7 та 8, відповідно) та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4 від 03.06.2020 № 9 та 10, відповідно), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 11.06.2020, 12.06.2020 та 18.06.2020.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі Наказ № 490) а саме, у формі річного плану закупівель не відображено інформацію передбачену пунктом 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)».
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено, що Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний колледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради» (далі – Замовник) 13.05.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення відкритих торгів з ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3) та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4), проте самі договори укладено 03.06.2020, тобто на 21 день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення норм частини другої статті 32 Закону, укладено договори про закупівлю з учасниками, які визначені переможцями торгів на 21 день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Згідно частини першої статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема: його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
З даного приводу Замовником у своїх поясненнях від 11.06.2020 вказано, що «Договори про закупівлю дров з учасниками, які визнані переможцем були укладені 02.06.2020 року, тобто на двадцятий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця.
Щодо дати зазначеної на веб-порталі уповноваженого органу із закупівель, а саме 03.06.2020 р., дана дата була проставлена помилково, з технічно-механічних причин. Таким чином договір був укладений 02.06.2020 року, а помилково було зазначено, що дата укладення договору 03.06.2020 року».
При цьому, 18.06.2020 Замовником надано інформацію, що «усунути виявлені порушення не можливо, тому сторони (Покупець і Постачальники) дійшли взаємної згоди, а саме: розірвати за взаємною згодою сторін договори, згідно предмета закупівель: дрова для опалення для коледжу. Оплата, яка здійснюється за фактично отриманий товар, через органи Держказначейської служби України м. Київ, ВІДСУТНЯ та не проводилась».
Період усунення порушень:
18.06.2020 13:01 - 03.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2020 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВП «Рокитнівським фаховим медичнийм коледжем» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради, в ході проведення моніторингу закупівель, усунено виявлені порушення, а саме: за взаємною згодою сторін було розірвано договори про постачання дров для опалення між Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний колледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської та ССОК «Кам’яне-Случанський (по лотах 1,3), та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2,4) .
Дата публікації звіту:
18.06.2020 15:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Договори укладені за результатами процедури закупівлі - розірвано
Дата публікації:
06.07.2020 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
cd967e0bd1f5459786323f552f34ad91
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.06.2020 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару згідно ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-17-004565-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
- Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний колледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради» (далі – Замовник) 13.05.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення відкритих торгів з ССОК «Кам’яне-Случанський» (по лотах № 1 та 3) та з СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ВИРОБНИЧИМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ КООПЕРАТИВОМ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4), проте самі договори укладено 03.06.2020, тобто на 21 день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чому Замовником укладено договори на закупівлю деревини (по лотах № 1-4) з порушенням строків передбачених частиною другою статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
2b10b97c47894fdc9f5132dbcb5fff31
Назва:
ВП «Рокитнівський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради на Ваш лист від 09.06.2020 надає пояснення, щодо строків складання договорів з Спеціалізований сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Кам”яне-Случанський» по лотах 1, 3 та Спеціалізован
Дата опублікування:
11.06.2020 17:59
Опис:
ВП «Рокитнівський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради на Ваш лист від 09.06.2020 надає пояснення, щодо строків складання договорів з Спеціалізований сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Кам”яне-Случанський» по лотах 1, 3 та Спеціалізований виробничий сільськогосподарський кооператив «Селянський ліс» по лотах 2,4.
Згідно ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дій його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до тендерної документації та пропозицій учасника – переможця.
Таким чином ВП «Рокитнівський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія», керуючись положенням ч.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднив інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу 13.05.2020 повідомлення про намір укласти договір за результатами проведених відкритих торгів з ССОК «Камяне-Случанський» по лотах 1,3 та з СВСК «Селянський ліс» по лотах 2,4.
Договори про закупівлю дров з учасниками, які визнані переможцем були укладені 02.06.2020 року, тобто на двадцятий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця.
Щодо дати зазначеної на веб-порталі уповноваженого органу із закупівель, а саме 03.06.2020 р., дана дата була проставлена помилково, з технічно-механічних причин. Таким чином договір був укладений 02.06.2020 року, а помилково було зазначено, що дата укладення договору 03.06.2020 року.
Відповідно до п. 6 і п. 11 ч.1 ст. 8 та ст.14 наказом Мін економ розвитку від 18.03.2016 № 477 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника.
При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель.
Ураховуючи вище зазначене, ВП «Рокитнівський фаховий медичний коледж» діяв у межах Закону та положень, не порушуючи строки складання договорів закупівель, при цьому допустивши механічну помилку при оприлюдненні інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дане пояснення підтверджене договорами про закупівлю, скан-копії яких додаються.
Номер:
1c43f53e1b334fb38836a3e0fed9b67f
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
10.06.2020 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару згідно ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-17-004565-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику особисто, або долучити до розміщеної на порталі пропозиції, наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 закону, зокрема: Оригінал, нотаріально посвідчена копія, або завірена учасником копія документу, виданого уповноваженим органом МВС України, про те, що особу яка підписала тендерну пропозицію, та/або особу, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку, видану не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі. (для юридичних осіб)
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 17.04.2020.
У складі тендерної пропозиції СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (по лотах № 2 та 4) завантажено довідку, видану уповноваженим органом МВС України, про те, що станом на 17.02.2020 Москвич Віктор Васильович до кримінальної відповідальності не притягався, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, що не відповідає вимогам встановленими Замовником (Додаток 1 до тендерної документації).
Зважаючи на вищенаведене, поясніть чому тендерна пропозиція вказаного учасника (по лотах № 2 та 4) не була відхилена згідно пункту 2 частини першої статті 30 Закону та пункту 3 розділу V тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
aea760ee241442828d6eb6b4aabf34d4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.06.2020 15:29
Опис:
ВП «Рокитнівський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради на Ваш лист від 10.06.2020 надає пояснення, чому тендерна пропозиції учасника по лотах 2,4 Спеціалізованого виробничого сільськогосподарського кооперативу «Селянський ліс» не була відхилена, згідно п. 2 частини першої статті 30 Закону та пункту 3 розділу V тендерної документації.
Оголошуючи дану закупівлю, ми ВП «Рокитнівський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради, як замовник в тендерній документації зазначили наступну вимогу:
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику особисто, або долучити до розміщеної на порталі пропозиції, наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 закону».
Учасник Спеціалізованого виробничого сільськогосподарського кооперативу «Селянський ліс» відповідно даної вимоги надав нам зазначенні документи, а саме, довідку видану уповноваженим органом МВС України, про те, що станом на 12.05.2020 Москвич Віктор Васильович до кримінальної відповідальності не притягався, незнятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, особисто 18.05.2020 р.
А також дану довідку було завантажено до електронної системи закупівель.
Отримавши 18.05.2020р. особисто документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 закону в нас не існувало підстав для відхилення пропозиції даного учасника-переможця торгів по лотах 2,4.
Дане пояснення підтверджене довідкою, скан копія якої додається.
Номер:
b44a58d40a1a4655b9943d70ed3bfe54
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.06.2020 11:14
Опис:
За результатами проведеного фін моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ були виявлені порушення законодавства у сфері з питань закупівель. ВП «Рокитнівський фаховий медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради, усунути виявлені порушення не можливо, тому сторони (Покупець і Постачальники) дійшли взаємної згоди, а саме: розірвати за взаємною згодою сторін договори, згідно предмета закупівель: дрова для опалення для коледжу. Оплата, яка здійснюється за фактично отриманий товар, через органи Держказначейської служби України м. Київ, ВІДСУТНЯ та не проводилась.
Дане пояснення підтверджене сканкопіями додаткових договорів та протоколом про розірвання договорів між сторонами.