• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Дрова для опалення

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 15:00 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: ff627dfffd3843dd9cc1a2f69fd4c916
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004565-a.c3
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради» оголошено закупівлю товару дрова для опалення (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції спеціалізований виробничий сільськогосподарський кооператив «Селянський ліс» (надалі – СВСК «Селянський ліс», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Так, відповідно до умов тендерної документації: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику особисто, або долучити до розміщеної на порталі пропозиції, наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 закону: - Оригінал, нотаріально посвідчена копія, або завірена учасником копія документу, виданого уповноваженим органом МВС України, про те, що особу яка підписала тендерну пропозицію, та/або особу, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку, видану не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі. (для юридичних осіб). З огляду на те, що переможець надає передбачені тендерною документацією документи протягом 5-ти календарних днів, а повідомлення про намір підписати договір з Учасником було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 13.05.2020 року, кінцевим терміном для подання вищезазначеного документу було 18.05.2020 року. Звертаємо увагу тендерного комітету, що у СВСК «Селянський ліс» завантажив довідку про несудимість службової (посадової) особи учасника, що видана уповноваженим органом МВС України 17.02.2020 року. Проте, тендерна документація містить чітку вимогу, що вищезазначена довідка повинна бути видана не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі, тобто не раніше 17.04.2020 року. Таким чином, СВСК «Селянський ліс» не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а тому пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо: 1) Учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника СВСК «Селянський ліс» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав. Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу, Тендерний комітет відокремленого підрозділу «Рокитнівський фаховий медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради, згідно ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) дотримуються принципів, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 21.05.2020 16:21
Підтвердження вирішення: 17.04.2020 о 15:35 оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю дров для опалення для потреб відокремленого підрозділу «Рокитнівський фаховий медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради ДК 021:2015 код 03410000-7 – деревина. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-004565-а. Протоколами тендерного комітету Рокитнівського медичного коледжу № 10,12,13 від 13.05.2020 по закупівлі дров для опалення, визнано переможцями: Спеціалізований сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Камяне-Случанський» – с. Камяне-Случанське,вул.Центральна,5 Рівненської області та спеціалізований виробничий сільськогосподарський кооператив «Селянський ліс» - м. Костопіль, вул. Бурова,17а/5 Рівненської області. Повідомляємо, що: процедура відхилення тендерних пропозицій регулюється статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Також Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, не відповідає встановленим відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено, не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Також Учасники несуть персональну відповідальність за достовірність наданих відомостей. Відповідно до ч.2 ст. 17 Закону Замовник може відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, довівши, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Відповідно до частини 3 вказаної статті: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Ви наразі не є учасником, пропозиція якого відхилена замовником, а отже суб’єктом, зазначеним у статті 30 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вважаємо що Ваша вимога скасувати рішення щодо вибору переможця є безпідставною.
Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: 36c126ff4d7c48dab3c363dcb10d923f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004565-a.b2
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради» оголошено закупівлю товару дрова для опалення (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції спеціалізованого сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Кам’яне-Случанський» (надалі – ССОК «Кам’яне-Случанський», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. По-перше, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації: «4. Інформація, що підтверджує повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю: 4.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю підтверджується завіреною учасником копією виписки (витягом) з протоколу зборів засновників/акціонерів, та/або завіреною учасником копією наказу про призначення, та/або завіреною учасником копією довіреності, та/або завіреною учасником копією доручення або іншим документом, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції та підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (для юридичних осіб)». На виконання зазначеної вимоги Замовника, учасник ССОК «Кам’яне-Случанський» надав витяг із наказу №48 від 16 листопада 2011 року. Зі змісту наказу нами було встановлено, що заступник директора Ковальчук Володимир Михайлович був переведений на посаду голови кооперативу «Кам’яне-Случанський» за власною заявою та за власним підписом. Однак, звертаємо увагу тендерного комітету, що відповідно до п.13.7 Статуту ССОК «Кам’яне-Случанський», Головою Загальних зборів членів Кооперативу є Голова Кооперативу. Голова Кооперативу обирається Загальними зборами членів Кооперативу з числа членів Кооперативу. Таким чином, єдиним документом, що може підтвердити повноваження голови кооперативу на підписання документів тендерної пропозиції є протокол загальних зборів членів ССОК «Кам’яне-Случанський» про обрання голови кооперативу. З огляду на зазначене, ССОК «Кам’яне-Случанський» не надав у складі тендерної пропозиції копії документу, що підтверджував би повноваження голови на підписання документів пропозиції. Тому, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. По-друге, згідно з Додатком 2 до тендерної документації: «5. Інформація про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів. 5.1.Завірена учасником копія Статуту або іншого установчого документу, разом із змінами (в разі наявності), а у випадку проведення діяльності філією (представництвом), як відокремленим підрозділом учасник подає завірену копію положення про філію, копію рішення власника (засновника) про створення даної філії (представництва) та копію наказу про призначення керівника юридичної особи) (для юридичних осіб)». Звертаємо увагу Замовника, що Учасник надав у складі тендерної пропозиції Статут, який не завірений підписом посадової (службової) особи та печаткою учасника. Таким чином, пропозиція ССОК «Кам’яне-Случанський» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. По-третє, відповідно до положень Додатку 2 до тендерної документації: «Цінова форма „Пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми». На виконання зазначеної вимоги Замовника, Учасник надав заповнену форму тендерної пропозиції, в якій відступив від форми, що була передбачена Замовником, а саме: Учасник викреслив з тендерної пропозиції таблиці, передбачені для заповнення за лотами №2 та №3. Таким чином, ССОК «Кам’яне-Случанський» відступив від форми пропозиції Додатку №2, а тому його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Водночас повідомляє, що аналогічна правова позиція відображена у рішенні Антимонопольного комітету України №5745 від 10.05.2019 року (копія додається). Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо: 1) Учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника ССОК «Кам’яне-Случанський» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав. Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: 5013e233afc24afead69747939f58614
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004565-a.b1
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Відокремленим підрозділом «Рокитнівський медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради» оголошено закупівлю товару дрова для опалення (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції спеціалізованого сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Кам’яне-Случанський» (надалі – ССОК «Кам’яне-Случанський», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. По-перше, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації: «4. Інформація, що підтверджує повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю: 4.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю підтверджується завіреною учасником копією виписки (витягом) з протоколу зборів засновників/акціонерів, та/або завіреною учасником копією наказу про призначення, та/або завіреною учасником копією довіреності, та/або завіреною учасником копією доручення або іншим документом, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції та підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (для юридичних осіб)». На виконання зазначеної вимоги Замовника, учасник ССОК «Кам’яне-Случанський» надав витяг із наказу №48 від 16 листопада 2011 року. Зі змісту наказу нами було встановлено, що заступник директора Ковальчук Володимир Михайлович був переведений на посаду голови кооперативу «Кам’яне-Случанський» за власною заявою та за власним підписом. Однак, звертаємо увагу тендерного комітету, що відповідно до п.13.7 Статуту ССОК «Кам’яне-Случанський», Головою Загальних зборів членів Кооперативу є Голова Кооперативу. Голова Кооперативу обирається Загальними зборами членів Кооперативу з числа членів Кооперативу. Таким чином, єдиним документом, що може підтвердити повноваження голови кооперативу на підписання документів тендерної пропозиції є протокол загальних зборів членів ССОК «Кам’яне-Случанський» про обрання голови кооперативу. З огляду на зазначене, ССОК «Кам’яне-Случанський» не надав у складі тендерної пропозиції копії документу, що підтверджував би повноваження голови на підписання документів пропозиції. Тому, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. По-друге, згідно з Додатком 2 до тендерної документації: «5. Інформація про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів. 5.1.Завірена учасником копія Статуту або іншого установчого документу, разом із змінами (в разі наявності), а у випадку проведення діяльності філією (представництвом), як відокремленим підрозділом учасник подає завірену копію положення про філію, копію рішення власника (засновника) про створення даної філії (представництва) та копію наказу про призначення керівника юридичної особи) (для юридичних осіб)». Звертаємо увагу Замовника, що Учасник надав у складі тендерної пропозиції Статут, який не завірений підписом посадової (службової) особи та печаткою учасника. Таким чином, пропозиція ССОК «Кам’яне-Случанський» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. По-третє, відповідно до положень Додатку 2 до тендерної документації: «Цінова форма „Пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми». На виконання зазначеної вимоги Замовника, Учасник надав заповнену форму тендерної пропозиції, в якій відступив від форми, що була передбачена Замовником, а саме: Учасник викреслив з тендерної пропозиції таблиці, передбачені для заповнення за лотами №2 та №3. Таким чином, ССОК «Кам’яне-Случанський» відступив від форми пропозиції Додатку №2, а тому його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Водночас повідомляє, що аналогічна правова позиція відображена у рішенні Антимонопольного комітету України №5745 від 10.05.2019 року (копія додається). Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо: 1) Учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника ССОК «Кам’яне-Случанський» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав. Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник