-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область
Відповідно до технічного завдання
Завершена
101 066 088.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 101 066.09 UAH
мін. крок: 0.1% або 101 066.09 UAH
Номер:
ec493c03de7b4d41bd86da0cd34177ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-17-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
17.07.2020 16:16 - 08.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-04-17-005555-b 17.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» установлено порушення вимог частини четвертої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, а саме скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», скасувати рішення про визнання переможця а у разі неможливості відмінити процедуру закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням
тендерного комітету від 09.04.2020 № 18/19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ –ВР» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю
«ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» (далі – ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура»), протоколи засідання тендерного комітету від 25.05.2020 № 396, від 09.06.2020 № 471, від 10.06.2020 № 494, № 495 та № 496, від 23.07.2020 № 693, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.06.2020 № 495 безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» через ненадання аналізу ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки, тощо).
Так, Замовник установив вимогу, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен у складі тендерної пропозиції надати аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки, тощо).
ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав, прайс-листи представництва ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, промислово-будівельної групи Ковальська та Конкрейт Груп, що відповідає вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію
ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» за відсутності підстав, визначених у частині четвертій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Період усунення порушень:
06.08.2020 17:53 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 17:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
на результати проведеного моніторингу UA-M-2020-07-17-000093
Дата публікації звіту:
13.08.2020 10:45