-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область
Відповідно до технічного завдання
Завершена
101 066 088.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 101 066.09 UAH
мін. крок: 0.1% або 101 066.09 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 13:23 - 13.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
6e520abfeb454f0dbe1be98f4f34df0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-005555-b.c2
Назва:
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника (детально у тексті Скарги, що додається).
Пов'язані документи:
Учасник
- 2 Гарантія 18813 СТІ_Validation_Report (1).pdf 19.06.2020 17:08
- 2 Гарантія 18813 СТІ_Validation_Report.pdf 19.06.2020 17:09
- лист до ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» 1.pdf 19.06.2020 17:09
- Скарга Крушинка.pdf 19.06.2020 17:09
- Тендерна гарантія №3600-20_Validation_Report (1).pdf 19.06.2020 17:09
- Тендерна гарантія №3600-20_Validation_Report.pdf 19.06.2020 17:09
- Платіжне доручення Крушинка.pdf 19.06.2020 17:09
- Пояснення по скарзі Крушинка.pdf 07.07.2020 09:56
- Пояснення Крушинка.docx 07.07.2020 09:56
- рішення від 23.06.2020№12351.pdf 24.06.2020 10:36
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-17-005555-b.c2.pdf 06.07.2020 22:08
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-17-005555-b.c2.pdf 07.07.2020 21:34
- Інформація про перенесення розгляжу скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-17-005555-b.c2.pdf 08.07.2020 22:06
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-17-005555-b.c2.pdf 09.07.2020 22:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2020№13418.pdf 13.07.2020 16:07
- рішення від 10.07.2020№13418.pdf 15.07.2020 21:21
- Пояснення на скаргу_Крушинка-ВР.docx 03.07.2020 19:29
- Пояснення на скаргу_Крушинка-ВР.pdf 03.07.2020 19:29
- Додаткові пояснення на скаргу_Крушинка-ВР..PDF 09.07.2020 09:48
- Додаткові пояснення на скаргу_Крушинка-ВР.docx 09.07.2020 09:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2020 17:09
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2020 10:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2020 21:21
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2020 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано замовником
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
2ef914e2924349dc9ef8e25c2e08b34e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-005555-b.c1
Назва:
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
17 квітня 2020 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на
км 0+000 - км 3+600, Київська область (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005555-b. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021.
Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (ЄДРПОУ 31481658) (надалі – Скаржник) як Учасник приймав участь у процедурі закупівлі вищезазначених послуг.
10.06.2020 відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій.
Замовником було отримано чотири пропозиції від Учасників з наступними цінами пропозицій:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (код ЄДРПОУ 31481658) -
68 748 386,22 грн. з ПДВ.
2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" (код ЄДРПОУ 38013854) - 65 472 412,72 грн.
з ПДВ.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
(код ЄДРПОУ 32851616) - 93 105 000,00 грн. з ПДВ.
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
(код ЄДРПОУ 42229523) - 93 200 000,00 грн. з ПДВ.
За результатами розгляду пропозиції Замовник визнає переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" (протокол засідання тендерного комітету № 496 від 10.06.2020) та приймає рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол засідання тендерного комітету № 494 від 10.06.2020) незважаючи на те, що пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" є більш економічно вигідною.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вважає, що Замовником порушено наші права та законні інтереси, порядок проведення процедури закупівлі, а також основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIII, а саме:
1. Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 494 від 10.06.2020) причиною відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" зокрема було те, що «… На виконання даних умов тендерної документації Скаржником надано довідку за вих. № 531 від 15.05.2020 р., у пункті 14 якої про наявність про наявність одного інженера-геодезиста Горкушу Богдана Михайловича, що є невідповідністю умовам тендерної документації, оскільки Замовником вимагалось надання інформації про геодезиста або інших осіб які виконують комплекс геодезичних робіт в кількості 2 осіб…».
Заявник вважає, що виконав вимоги Замовника в цій частині і надав документи, які вимагалися Тендерною документацією щодо геодезистів.
1.1. Так, пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені
статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» крім іншого визначено:
«… До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
…
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (2 особи);
…».
У складі тендерної пропозиції Скаржника, в тому числі, надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (від 15.05.2020 № 531). У зазначеній довідці у пункті 13 вказано про наявність та залучення до виконання робіт майстра виробничої дільниці № 6 Денисюка Сергія Григоровича за зроблено виноску «*». Після основного тексту довідки Скаржником розміщено текст, який пояснює виноску «*», а саме: «* виконує комплекс геодезичних робіт необхідних при виконанні робіт».
Також у пункті 14 згаданої довідки вказано про наявність та залучення до виконання робіт геодезиста Горкуша Богдана Михайловича.
Таким чином вважаємо, що твердження Замовника про не підтвердження наявності у Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" геодезиста або інших осіб, які виконують комплекс геодезичних робіт в кількості 2 осіб – є безпідставним.
До того ж у тексті самого вказаного рішення Замовник вжив термін «Скаржник» замість терміну «Учасник».
1.2. У тексті рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 494 від 10.06.2020) безпідставно посилається на п. 3 р. ІІІ Тендерної документації із подальшим викладенням його змісту як на такий, вимоги якого не виконані учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
Зокрема: «… 2. Відповідно до п. 3 р. ІІІ Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: …».
В той же час, п. 3 р. ІІІ тендерної документації регламентує умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції і дослівно називається: «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції».
2. Крім того, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" (код ЄДРПОУ 42229523) (далі – Товариство) якого визнали переможцем за ціновою пропозицією не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки запропонована ними сума 93 200 000,00 грн. з ПДВ є вищою ніж пропозиція
ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (68 748 386,22 грн. з ПДВ), не відповідає вимогам Замовника встановленим у Тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме:
2.1. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва, що знаходиться на території України. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база.
Товариством надано довідку від 05.05.2020 вих. № 726 про наявність складу та виробничої бази відповідно до якої, у товариства наявні:
1. Відкритий майданчик, площею 150 м2 за адресою: м. Київ,
вул. Дев’ятого Травня, 49;
2. Складське приміщення, площею 50 м2 за адресою: м. Київ,
вул. Миру, 103.
Одночасно Товариством надано копії документів, які посвідчують право користування зазначеними майданчиком та приміщенням:
- договір оренди від 01.04.2019 № 04/19 з додатковою угодою № 1 до нього від 27.12.2019;
- договір оренди від 01.04.2020.
Водночас, як свідчить зміст договору оренди від 01.04.2019 № 04/19 та додаткова угода
№ 1 до договору оренди № 04/19 Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ-1» передає у тимчасове, платне користування Товариству з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" відкритий майданчик площею 150 м2, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. 9 Травня, 49. Термін дії договору – до 31 грудня 2020 р. (включно).
Як свідчить зміст договору оренди від 01.04.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУДКООПЕРАЦІЯ» передає у тимчасове, платне користування Товариству з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" складське приміщення загальною площею 50 м2, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 103. Термін дії договору – до 31 грудня 2020 року включно.
Згідно з пунктом 4.4 розділу І Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2021 року.
Таким чином, виходячи із строків, на які Товариству надано в оренду відкритий майданчик, площею 150 м2 за адресою: м. Київ, вул. 9 Травня, 49 та складське приміщення, площею 50 м2 за адресою: м. Київ, вул. Миру, 103, вважаємо, що Товариством не забезпечено виконання вимог встановлених у п. 4.4 розділу І, п.п. 1.3. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, тобто Товариством беззаперечно не підтверджено наявність складу та виробничої бази для підготовки виробництва упродовж всього строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2021 року.
Тому вважаємо, що дане порушення є суттєвим і не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
2.2. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 5 розділу III Тендерної документації потрібно було надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою в тендерній документації формою:
№ Назва та тип обладнання/ транспортного засобу (або механізмів) Виробник та термін експлуатації (років) Наявність кількості робочих одиниць Власне, орендується, тощо *
Товариством надано Довідку від 05.05.2020 вих. № 634/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
У пункті 42 цієї довідки вказано: «.. Асфальтоукладальник на гусеничному ходу Vogele Super 1800 …», у пункті 43 – «… Дорожня фреза Wirtgen W 2100 DC, ширина фрезування
2100 мм…».
Водночас, на виконання п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації Товариством серед додатків до договірної ціни надано:
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 1-1-1 на підготовчі роботи Підготовка території;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-2 на Тип 2. Новий дорожній одяг Пересічення та примикання.
Так, у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 1-1-1 на підготовчі роботи Підготовка території, у п. 15 Розділу 5. Фрезування а/б покриття зазначено, що холодне фрезування напливів та нерівностей асфальтобетонного покриття з середньою висотою до 2 см буде здійснюватися із використанням фрези Wirtgen 2000, що не відповідає відомостям, викладеним у Довідці від 05.05.2020 вих. № 634/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки фреза Wirtgen 2000 у згаданій довідці не зазначена.
У Локальному кошторисі на будівельні роботи № 6-1-2 на Тип 2. Новий дорожній одяг Пересічення та примикання, у п. 13 зазначено, що влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої дрібнозернистої цільності асфальтобетонної суміші типу Б1на бітумі БНД 60/90 марки І буде здійснюватися із використанням асфальтоукладача Vogele Super 2100 при ширині укладання 3,5 м, що не відповідає відомостям, викладеним у Довідці від 05.05.2020
вих. № 634/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки асфальтоукладач Vogele Super 2100 у згаданій довідці не зазначено.
Оскільки у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що: «… Пропозиція, що не відповідає вимогам зазначеним у п. 6 Розділу ІІІ та Додатку 1 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації», вважаємо, що данні порушення є суттєвими і не відповідають вимогам встановленим в тендерній документації.
Одночасно звертаємо увагу на той факт, що Товариство не має у власності або в оперативній оренді жодної одиниці техніки, яка запланована для використання під час виконання робіт у разі укладення договору із Замовником.
2.3. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 5 розділу III Тендерної документації потрібно було надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
Згідно з тендерною документацією: « … До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
…
- дорожні робітники (30 осіб) ..».
Товариством надано Довідку від 05.05.2020 вих. № 617 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до відомостей викладених у зазначеній довідці, у Товариства лише один штатний дорожній робітник – Козак Роман Вікторович. З іншими дорожніми робітниками зазначеними у довідці укладено цивільно-правові угоди однакові за своїм змістом (типові), копії яких додані у складі тендерної пропозиції Товариства.
Водночас, пунктами 1.2, 6.2 усіх зазначених типових цивільно-правових угод укладених Товариством з фізичними особами щодо надання послуг дорожнього робітника встановлено:
«… 1.2. ВИКОНАВЕЦЬ не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг (виконання робіт).
…6.2. Дія даного Договору припиняється за рішенням однієї зі СТОРІН з попереднім письмовим повідомленням іншої СТОРОНИ не менше ніж за 10 (десять) календарних днів…».
Як приклад, типовий цивільно-правовий договір від 28.04.2020 № СТІ/04.20-20 укладений з фізичною особою Селезньовим Володимиром Григоровичем.
З урахуванням викладено, а також зважаючи на довідку Товариства від 05.05.2020
вих. № 622 щодо можливості виконання робіт у якій зазначено: «… Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» наступним підтверджуємо можливість виконання будівельних робіт у 3 (три)зміни, нічний час, вихідні святкові дні. …» вважаємо, що Товариством не забезпечено виконання вимог встановлених у п.п. 2. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, тобто Товариством беззаперечно не підтверджено наявність дорожніх робітників у кількості 30 осіб, а також вважаємо, що Товариством у тендерній пропозиції надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"(код ЄДРПОУ 42229523) не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації на закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005555-b та підлягає відхиленню відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на наведені норми законодавства та викладені доводи скарги, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
На підставі викладеного, зважаючи на неможливість виправити допущені порушення, керуючись ст. 3, ч. 3 ст. 5, ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник просить Орган оскарження:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" (код ЄДРПОУ 42229523) з ціновою пропозицією 93 200 000,00 грн. з ПДВ в процедурі закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005555-b, зазначене в протоколі засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 496 від 10.06.2020 р.
3. Відмінити процедуру закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2020-04-17-005555-b - скарга.docx 17.06.2020 13:51
- UA-2020-04-17-005555-b - скарга.pdf 17.06.2020 13:51
- 1. Протокол засідання тендерного комітету №494.pdf 17.06.2020 13:51
- 2. Протокол засідання тендерного комітету №496.pdf 17.06.2020 13:51
- 3. Довідка ПП «Автомагістраль» про кваліфікацію і досвід працівників.pdf 17.06.2020 13:51
- 4. Довідка ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» від 05.05.2020 вих. № 726.pdf 17.06.2020 13:51
- 5. Договори оренди ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура».pdf 17.06.2020 13:51
- 6. Довідка ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» від 05.05.2020 вих. № 634 1.pdf 17.06.2020 13:51
- 7. Довідка ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» від 05.05.2020 вих. № 617.pdf 17.06.2020 13:51
- 8. Довідка ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» від 05.05.2020 вих. № 622.pdf 17.06.2020 13:51
- 9. Платіжне доручення.pdf 17.06.2020 13:51
- Рішення від 19.06.2020 № 12166 + лист Замовнику.pdf 22.06.2020 14:30
- рішення від 08.07.2020 № 13278.pdf 09.07.2020 17:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2020 13:51
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.06.2020 14:30
Опис причини скасування:
Відсутність потреби в оскаржені закупівлі. У порядку абзац 3 частини 5 статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо прийняти рішення про припинення розгляду скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.07.2020 08:38
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.07.2020 17:57